Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Арттерапевтичний супровід дітей з особливими освітніми потребами під час інклюзивного навчання
»
Взяти участь Всі події
Матеріал:

Роль домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу до навчання

zip
11.01.2024
2 0
1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, Дорослі, Змішаний
придбати матеріал
Ціна:

50 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

Про обсяг і характер домашніх завдань

учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Головним завданням сучасної загальноосвітньої школи є забезпечення умов для розвитку і саморозвитку кожного учня, що реалізується через оновлення змісту навчальних програм, інноваційних технологій організації навчально-виховного процесу, в тому числі й організації домашньої самостійної роботи.

Основною метою домашніх завдань є: закріплення, поглиблення і розширення знань, набутих учнями на уроці; підготовка до засвоєння нового матеріалу; формування в дітей уміння самостійно працювати; розвиток їх пізнавальних інтересів, творчих здібностей тощо.

Ефективність домашніх завдань визначається дотриманням певних вимог до їх організації:

- розуміння учнями поставлених перед ними навчальних завдань;

- врахування вікових та індивідуальних особливостей школярів, їх пізнавальних можливостей, специфіки кожного навчального предмета, складності матеріалу, характеру завдань та ін.;

- формування загальнонавчальних умінь і навичок (уміння правильно розподіляти час, встановлювати послідовність виконання завдань, виділяти головне, використовувати попередньо вивчений матеріал, застосовувати наявні знання тощо).

Раціональна організація виконання домашніх завдань сприятиме збереженню здоров'я учнів, високого рівня функціонального стану їх організму протягом дня.

При визначені форм, характеру, змісту, обсягу домашніх завдань, методів їх організації необхідно враховувати специфіку навчального предмета, пізнавальні можливості учнів, їх вольові якості та уподобання тощо.

Домашні завдання можуть бути як усні, так і письмові; індивідуальні, що заохочують, стимулюють школяра до навчання, пізнання, розвивають індивідуальні здібності та інтереси дитини; групові та парні, що направлені на дослідницьку. пошукову, аналітичну роботу, співпрацю, співдружність тощо; репродуктивного. конструктивно-варіативного та творчого характеру.

Домашні завдання можна диференціювати в залежності від підготовки учнів, їх індивідуальних особливостей сприйняття, пам'яті, мислення, урізноманітнюючи при цьому зміст домашніх робіт та їх характер.

Згідно з Державними санітарними правилами і нормами влаштування. утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01), у 1-му класі домашні завдання не задаються. Обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували у 2-му класі 45 хв; у 3 класі – 1 години 10 хв; 4 класі – 1 год. 30 хв; у 5-6-му класах - 2,5 години; у 7-9 класах – 3 години; у 10-12 класах – 4 години.

Звертаємо увагу на необхідність дотримання вимог Державних санітарних правил. При визначенні обсягів домашніх завдань необхідним є врахування темп) і ритму роботи учнів, навантаження їх навчальною роботою цього та наступного днів, стану їхнього здоров'я.

Домашні завдання не рекомендується задавати на канікули, на вихідні та святкові дні.

Добір завдань для домашньої роботи, інструктаж щодо їх виконання (повний, стислий, конкретний тощо) учитель продумує завчасно і фіксує в поурочному плані-конспекті уроку.

Домашнє завдання може бути задано з предметів інваріантної частини навчального плану, з будь-якого розділу програми, але тоді, коли його доцільність вмотивована.

Успішне виконання учнями домашніх завдань в значній мірі залежить від співпраці учителя з їхніми батьками. Важливо переконати батьків у тому, що дотримання оптимального режиму виконання домашніх завдань, їх посильна допомога і контроль за виконанням сприятимуть розв'язанню основної мені навчальної домашньої роботи. Вчитель повинен знайомити батьків з основними програмовими вимогами до навчальних предметів, усного та писемного мовлення молодших школярів тощо, повідомляти батьків про результати виконання домашніх завдань.

Вміст матеріалу: показано 9 з 32 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

zip
роль дом завдань у формуванні в учнів інтересу до навчання.zip
2,7 Мб
придбати матеріал
Ціна:

50 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Педрада "Про роль домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу до навчання"

zip
Педрада "Про роль домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу до навчання"

195

Аватар профіля Федорович Оксана Савівна
Педагогіка
V—VI курси, дорослі та змішані

50 грн

Матеріали для цікавого навчання учнів читанню

zip
Матеріали для цікавого навчання учнів читанню

359

Аватар профіля Прокопів Олександра Михайлівна
Літературне читання
1 клас

25 грн

Управління адаптації учнів 1 класу до умов навчання в школі НУШ

zip
Управління адаптації учнів 1 класу до умов  навчання в школі НУШ

214

Аватар профіля Прокопів Олександра Михайлівна
НУШ
1 клас, дорослі та змішані

40 грн

Характеристика на інклюзивних учнів

docx
Характеристика на інклюзивних учнів

504

Аватар профіля Прокопів Олександра Михайлівна
Інклюзивна освіта
5—6 клас та змішані

35 грн

Система оцінювання, взаємооцінювання та самооцінювання навчальних досягнень учнів НУШ - умова зростання рівня навчальних досягнень

zip
Система оцінювання, взаємооцінювання та самооцінювання навчальних досягнень учнів НУШ - умова зростання рівня навчальних досягнень

208

Аватар профіля Прокопів Олександра Михайлівна
НУШ
1—4 клас та змішані

50 грн

Схожі матеріали

Презентація. Тема " Мотивація навчання"

pptx
Презентація. Тема " Мотивація навчання"

5964

Аватар профіля Лукаш Наталія Анатоліївна
НУШ
1 клас

Презентація "Скільки складів у слові" LEGO

pptx
Презентація "Скільки складів у слові" LEGO

5906

Аватар профіля Терещенко Лариса Олексіївна
НУШ
1 клас

Робота з лего. Гра "Склади речення"

pptx
Робота з лего. Гра "Склади  речення"

6532

Аватар профіля Супрун Алла Йосипівна
НУШ
1 клас

НУШ, тиждень 17. Стіна слів " Світ захоплень"

doc
НУШ, тиждень  17. Стіна слів " Світ захоплень"

9632

Аватар профіля Сметанська Лариса Олександрівна
НУШ
1 клас

Презентація "Lego-слова" до навчального тижня "Світ захоплень"

pptx
Презентація "Lego-слова" до навчального тижня "Світ захоплень"

7738

Аватар профіля Берлін Ірина Юріївна
НУШ
1 клас