Родинне виховання в системі освітніх потреб НУШ

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

НУШ

Для кого: 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

18.01.2022

226

9

0

Опис документу:

Сім'я є першоосновою духовного, економічного та соціального розвитку суспільства. У процесі розвитку людської цивілізації вона набула функцій, які в єдності забезпечують повноцінність її існування, саморозвиток та життєдіяльність як соціального інституту. Основними функціями сучасної сім'ї є економічна, репродуктивна, виховна, реактивна, комунікативна, регулятивна.

Розроблена презентація для вчителів початкових класів та вихователів ГПД для використання на уроках " Я досліджую світ", розвитку зв'язного мовлення та в позакласній роботі.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Родинне виховання в системі освітніх потреб НУШ
Слайд № 1

Родинне виховання в системі освітніх потреб НУШ

Тільки разом з батьками, спільними зусиллями, вчителі можуть дати дітям велике людське щастя . В.А.Сухомлинський
Слайд № 2

Тільки разом з батьками, спільними зусиллями, вчителі можуть дати дітям велике людське щастя . В.А.Сухомлинський

Родинне виховання - сукупність ряду послідовних дій педагогічного колективу з батьками просвітницького характеру спрямованих на досягнення такого р...
Слайд № 3

Родинне виховання - сукупність ряду послідовних дій педагогічного колективу з батьками просвітницького характеру спрямованих на досягнення такого рівня виховання дітей, який відповідає запитам суспільства.

Базові поняття : Батьки – особи (рідні чи прийомні стосовно дитини люди), які забезпечують її розвиток,навчання та виховання. Батьківство – комплек...
Слайд № 4

Базові поняття : Батьки – особи (рідні чи прийомні стосовно дитини люди), які забезпечують її розвиток,навчання та виховання. Батьківство – комплекс соціальних,психологічних, медичних та інших умов , які дають родині змогу народжувати лише бажаних дітей та здійснювати їхнє позитивно – орієнтовне виховання; Сім'я - соціальна група , котрі мешкають разом і пов'язані родинними стосунками (шлюбу, опіки , кровної спорідненості), спільністю формування і задоволення соціально-економічних та інших потреб , взаємною моральною відповідальністю. Сімейне виховання – система впливів, яку дорослі члени родини застосовують з метою формування світогляду і поведінки дитини. Компетентністне батьківство - впевнене виконання батьківських обов'язків , що базується на достатньому рівні психолого - педагогічних знань і вмінь їх доцільне застосування.

Принципи : Наступність і спадковість поколінь ; Єдність вимог, виховних намірів і культуровідповідності Збереження і підтримка сімейних цінностей; ...
Слайд № 5

Принципи : Наступність і спадковість поколінь ; Єдність вимог, виховних намірів і культуровідповідності Збереження і підтримка сімейних цінностей; Створення атмосфери екосоіальної захищеності;

Завдання родинно – сімейного виховання у системі НУШ : Підвищувати і поглиблювати рівень обізнаності батьків з проблем компетентнісного батьківства...
Слайд № 6

Завдання родинно – сімейного виховання у системі НУШ : Підвищувати і поглиблювати рівень обізнаності батьків з проблем компетентнісного батьківства ; пропагувати психолого-педагогічні знання серед батьків. Сприяти взаєморозумінню та довірі у відносинах між батьками та дітьми. Залучати до традицій родинно – побутової культури, забезпечувати духовну єдність поколінь, збереження родинних традицій , засвоєння моральних цінностей, ідеалів, то що. Підготувати дитину до життя з розумінням пріоритету виховання в родині та гуманних взаємин між її членами, усвідомлення важливості ролі родини в особистому житті і житті суспільства.

Функції взаємодії нової української школи і батьків Розвиваюча Виховна. Формуюча. Охоронно – оздоровча Контролююча. Інформаційна.
Слайд № 7

Функції взаємодії нової української школи і батьків Розвиваюча Виховна. Формуюча. Охоронно – оздоровча Контролююча. Інформаційна.

Слайд № 8

Слайд № 9

Напрямки роботи з батьками ознайомлення з умовами життя сім'ї; визначення рівня педагогічної культури батьків; виявлення труднощів, які відчувають ...
Слайд № 10

Напрямки роботи з батьками ознайомлення з умовами життя сім'ї; визначення рівня педагогічної культури батьків; виявлення труднощів, які відчувають батьки; виявлення позитивного досвіду сімейного виховання з метою його поширення; здійснення колективного,диференційованого та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу; допомога батькам у підвищенні їхньої педагогічної культури, організації родинного життя як джерела самовиховання дитини; залучення батьків до організації позашкільної самовиховної роботи; поширення досвіду роботи з батьками; створення банків науково-методичної інформації з проблем сім'ї, роботи з батьками та сімейного виховання

Методи вивчення сім'ї : Спостереження. Бесіди Тестування. Анкетування Діагностика Ділові ігри. Аналіз дитячих малюнків про сім'ю. Аналіз дитячих тв...
Слайд № 11

Методи вивчення сім'ї : Спостереження. Бесіди Тестування. Анкетування Діагностика Ділові ігри. Аналіз дитячих малюнків про сім'ю. Аналіз дитячих творів про сім'ю.

Програма вивчення сім'ї: Склад сім'ї. Виховна діяльність сім'ї. Регулярна діяльність сім'ї, соціальний контроль. Матеріально – побутова діяльність ...
Слайд № 12

Програма вивчення сім'ї: Склад сім'ї. Виховна діяльність сім'ї. Регулярна діяльність сім'ї, соціальний контроль. Матеріально – побутова діяльність у сім'ї. Дозвілля сім'ї та підлітка. Стосунки у сім'ї. Взаємодія сім'ї та школи. Загальна оцінка ситуації розвитку важкого підлітка в сім'ї.

Стратегія партнерства педагогічного колективу з батьками Робота з колективом батьків Індивідуальна робота з батькам: Відвідування сімей учнів вдома...
Слайд № 13

Стратегія партнерства педагогічного колективу з батьками Робота з колективом батьків Індивідуальна робота з батькам: Відвідування сімей учнів вдома; Бесіди з батьками учня Групова робота з батьками: За типом сім'ї; За помилками батьків у сімейному вихованні, За проблемами учня, що виникають у навчанні, спілкуванні з товаришами

Слайд № 14

Планування роботи: В річному плані роботи школи : Комплексні заходи реалізації зв’язків школи з батьками учнів; Заходи на виконання Закону України ...
Слайд № 15

Планування роботи: В річному плані роботи школи : Комплексні заходи реалізації зв’язків школи з батьками учнів; Заходи на виконання Закону України «Про попередження насилля в родині» та гендерного виховання; Профілактичні заходи з родинами , де склались несприятливі умови для зростання дітей; Тематичний лекторій для батьків; Школа молодих батьків. План роботи загальношкільного батьківського комітету

Форми реалізації партнерства школи і сім'ї :
Слайд № 16

Форми реалізації партнерства школи і сім'ї :

Традиційні форми роботи з батьками : батьківські збори; бесіди (колективні, групові,індивідуальні); конференції; диспути, дискусії; перегляд фільмі...
Слайд № 17

Традиційні форми роботи з батьками : батьківські збори; бесіди (колективні, групові,індивідуальні); конференції; диспути, дискусії; перегляд фільмів на педагогічні теми; День відкритих дверей; відкриті уроки для батьків; клуби для батьків, консультпункти; семінари – практикуми; оформлення куточків для батьків; підготовка тематичних папок з конкретної проблеми для батьків. телефон довіри. проведення соціологічних досліджень. сімейні вечори

Нетрадиційні форми роботи з батьківської громадськості “Дерево родоводу ” – зустрічі представників різних поколінь, роздуми над проблемами вихованн...
Слайд № 18

Нетрадиційні форми роботи з батьківської громадськості “Дерево родоводу ” – зустрічі представників різних поколінь, роздуми над проблемами виховання, звернення до джерел народної педагогіки; “У сімейному колі ” – анкетування батьків, індивідуальна робота,допомога родинам через консультації, практичні поради, зустрічі з лікарями, психологами, юристами; “ Родинний міст ” – зустрічі з батьками та обговорення проблеми виховання дітей “ Народна світлиця ” – звернення до народних традицій, формування особистості школяра через природу; “ День добрих справ ” – спільна трудова діяльність педагогів, батьків і дітей; “ Вечір великої родини ” – організація відпочинку, ігри, театральні виставки; “ Дискусійний клуб ” – обговорення проблем виховання школярів; “ Сімейна скринька ” - добірка матеріалів з досвіду родинного виховання; “ Аукціон ідей родинної педагогіки ” – презентація ідей родинної педагогіки і набір показників її схвалення

Форми участі батьків в управлінні НЗ: Інвестори-спонсори; Соціальні замовники освітніх послуг Експерти якості освіти ; Захисники прав і свобод дітей.
Слайд № 19

Форми участі батьків в управлінні НЗ: Інвестори-спонсори; Соціальні замовники освітніх послуг Експерти якості освіти ; Захисники прав і свобод дітей.

Очікувані результати: Сформована виховна компетентність батьків; Встановленні тісні зв'язки та співробітництво між педагогами і батьками ; Зниження...
Слайд № 20

Очікувані результати: Сформована виховна компетентність батьків; Встановленні тісні зв'язки та співробітництво між педагогами і батьками ; Зниження тенденції негативних явищ у поведінці дитини , підвищення рівня порозуміння між батьками і дітьми ; Готовність педагогічного колективу до реалізації роботи з родинно – сімейного виховання.

Основними умовами для якісної взаємодії школи та сім'ї мають виступати: Взаємна зацікавленість обох сторін в реалізації конкретних педагогічних зав...
Слайд № 21

Основними умовами для якісної взаємодії школи та сім'ї мають виступати: Взаємна зацікавленість обох сторін в реалізації конкретних педагогічних завдань; Довіра; Взаємодопомога.

Які б методи чи форми роботи взаємодії з батьками ми б не використовували – всі вони мають одну загальну мету – щастя юної особистості, що входить ...
Слайд № 22

Які б методи чи форми роботи взаємодії з батьками ми б не використовували – всі вони мають одну загальну мету – щастя юної особистості, що входить у загальне культурне життя.

Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що народжена дитина – це чистий аркуш?
Слайд № 23

Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що народжена дитина – це чистий аркуш?

Вправа «Родина – корабель, що несе людину через бурхливе життєве море»
Слайд № 24

Вправа «Родина – корабель, що несе людину через бурхливе життєве море»

Визначити найважливіші, на Вашу думку, риси сучасної сім'ї та проблеми
Слайд № 25

Визначити найважливіші, на Вашу думку, риси сучасної сім'ї та проблеми

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Слайд № 29

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.