У статті аналізуються перспективи впровадження робототехніки в освітній процес початкової школи. Розглянуто основні переваги використання робототехнічних технологій, зокрема розвиток критичного мислення, креативності, навичок командної роботи та міжпредметної інтеграції. Окрему увагу приділено практичному застосуванню робототехніки в навчанні математики, природничих наук, інформатики, мов і трудового навчання. Визначено ключові проблеми, що гальмують ефективну інтеграцію технологій: недостатнє фінансування, слабка матеріально-технічна база, обмежена підготовка педагогів та часові рамки навчальної програми. Наведено приклади успішного досвіду з різних країн. Робиться висновок про необхідність удосконалення методичного забезпечення та підтримки вчителів для ефективного використання робототехніки в початковій освіті.