Робота на тему: «Квітуче село Багринівка»

Опис документу:
В умовах розвитку прогресуючих технологічних досягнень, різноманітних новітніх технологій, у людини, яка живе в єдиному ритмі з часом, все сильніше виявляється потяг до природного, прекрасного. Ні для кого не секрет, що ми почуваємо себе найкомфортніше лише в тих місцях, які дозволяють нам доторкнутися до живої природи. Тому так і ваблять до себе парки, сади, сквери, дендропарки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Україна

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, молоді та спорту

Глибоцька райдержадміністрація

багринівська зош І-ІІІ ступенів

Багринівської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області

Дослідницька робота на участь у районному етапі Всеукраїнської трудової акції «Юннатівський зеленбуд».

Робота на тему:

«Квітуче село Багринівка»

Виконали:

Учениця 11 класу

Ісопеску Марія

Вчитель біології

Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Горечка Мар’яна Іванівна

Багринівка 2019рік

Вступ

В умовах розвитку прогресуючих технологічних досягнень, різноманітних новітніх технологій, у людини, яка живе в єдиному ритмі з часом, все сильніше виявляється потяг до природного, прекрасного. Ні для кого не секрет, що ми почуваємо себе найкомфортніше лише в тих місцях, які дозволяють нам доторкнутися до живої природи. Тому так і ваблять до себе парки, сади, сквери, дендропарки.

Із метою формування екологічної культури особистості та набуття навичок розв’язання екологічних проблем протягом 2017-2018 навчального року члени гуртка «Екосвіт» Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів під керівництвом вчителя біології Горечка М.І. взяли активну участь в озелененні нашого села.

Юні природоохоронці долучилися до оздоровлення довкілля та збереження існуючих зелених насаджень, упорядкували свої пришкільні території: посадили дерева, кущі та квіти.

Актуальність проекту: актуальність створення зелених насаджень зростає з кожним роком. Дерева та кущі є легенями нашої планети, а отже чим більше ми їх маємо, тим здоровішою є наша Земля.

Мета проекту:

· активізація роботи з формування екологічної культури учнів,

· набуття ними навичок і досвіду розв’язання екологічних проблем,

· збереження існуючих зелених насаджень,

· благоустрій шкільного парку, оновлення паркової зони,

· вирощування посадкового матеріалу плодово-декоративних дерев, кущів, квітів,

· пропагування досвіду цієї роботи.

На уроках та в позакласний час гуртківці дослідили видовий склад рослин с. Багринівка.

Хвойні дерева:

1. Туя західна, садова форма колоновидна

2. Туя західна, садова форма шаровидна

3. Ялина європейська

4. Модрина європейська

5. Сосна звичайна

6. Ялівець звичайний

Листяні дерева та чагарники:

1. Береза бородавчаста

2. Дуб черешчатий

3. Дуб гостролистий

4. Гіркокаштан звичайний

5. Липа серцелиста

6. Тополя чорна

7. Клен звичайний гостролистий

8. Клен ясенолистий

9. Яблуня лісова

10. Обліпиха крушиновидна

11. Черемха

12. Спірея

13. Самшит вічнозелений

14. Гортензія

15. Жасмин садовий

16. Бірючина звичайна

17. Бузок

18. Бузина чорна

19. Калина

20. Ліщина звичайна

21. Магонія падуболиста

22. Шипшина собача

Декоративні трав’янисті рослини:

Нарцис садовий, барвінок малий, іриси, очиток великий, енотера, конвалія травнева, лілія тигрова, флокси, хризантеми, півонія садова, королиця садова, айстри, хости, водозбір (орлики), люпин декоративний, папороть лісова, кохія віничкова, тюльпани, космея, сальвія, чорнобривці відхилені, цинія (майори), молочай декоративний.

Щороку в квітні учні школи беруть активну участь в місячнику «Посади дерево». Наш девіз: «Як дерево кожна посадить дитина, квітучою стане моя Батьківщина».

На території школи, учнями було висаджені саджанці:

- берези – 30 шт.,

- сосни звичайної – 12 шт.

- самшиту вічнозеленого – 25 шт.

Висаджені дерева композиційно доповнюють шкільний парк, є його гармонійним продовженням.

Окрасою шкільного подвір’я є парк каштанів, які милують око мешканців і гостів села.

Старшокласники упорядкували квіткові клумби загальною площею 210 м2, на яких:

- посіяно і висаджено близько 20 видів квіткових рослин,

- висаджено 40 кущів айстри багаторічної,

- вирощено і висаджено 200шт. квіткової розсади айстри та агератуму.

Висновок

Основні результати проекту:

· озеленення шкільної території,

· оновлення паркової зони,

· покращення санітарно-гігієнічного стану території школи,

· залучення учнів, їх батьків, вчителів, жителів села до процесу практичної охорони довкілля,

· випуск інформаційних буклетів

Важливо усвідомити, що кожен з нас є частиною природи, як і все живе. Ми живемо у тому самому світі, ми так само залежимо від природи, як і вона від нас, а головне - ми, люди, несемо відповідальність за всіх істот навколо. Проте й допомогти природі, захистити її, порятувати від загибелі може тільки людина. Шкільний парк є якраз таким місцем, де діти мають можливість доторкнутися до природи серцем, отримують практичні навички виховання екологічної свідомості.

Задумуючись над екологічними проблемами світу, перш за все потрібно дбати про чистоту тієї території , на якій ти проживаєш. Бережімо природу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.