Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Робота Чемерис В.П. Календарно-тематичний план до уроків математики на І семестр для 3 клас-НУШ до підручника Л.Оляницької/2020/

Математика

Для кого: 3 Клас

14.01.2021

152

2

0

Опис документу:
Робота вчителя початкових класів Чемерис Вікторії Павлівни. Календарно-тематичний план до уроків математики на І семестр для 3 клас-НУШ до підручника Любові Оляницької "Математика. Частина 1"/2020/. Відповідає оновленій Типовій освітній програмі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичний план з математики - 3 клас

підручник - «Математика» 1 частина –

автор Любов Оляницька - 2020

І семестр/5 год/тижд.

з/п

ТЕМА УРОКУ

ДАТА

Прим.

1.

Розділ 1. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 2 КЛАСІ

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 2 клас. Нумерація чисел у межах 100. Усне додавання та віднімання.

2.

Усне додавання та віднімання. Перевірка правильності виконання арифметичних дій.

3.

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Пряма, промінь, відрізок.

4.

Числові рівності й нерівності. Різницеве порівняння. Многокутник та його елементи.

5.

Вирази зі змінною. Кути. Прямий кут, непрямі кути.

6.

Арифметичні дії додавання та віднімання, множення та ділення. Прямокутник. Побудова прямокутника.

7.

Арифметичні дії додавання та віднімання, множення та ділення. Многокутник.

8.

Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Периметр прямокутника.

9.

Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Кратне порівняння.

10.

Арифметичні дії додавання та віднімання, множення та ділення. Квадрат. Побудова квадрата. Периметр квадрата.

11.

Перевірка правильності виконання арифметичний дій множення та ділення.

12.

Властивості множення та ділення. Коло й круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр, їхнє позначення.

13.

Величини. Одиниці вимірювання величин.

14.

Іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Задачі, сформовані в непрямій формі.

15.

Іменовані числа. Дії з іменованими числами. Складання та розвязання обернених задач до простих.

16.

Перевірка навчальних досягнень

Діагностична робота №1

17.

Розділ 2. Таблиці множення та ділення (продовження). Таблиця множення на 6.

18.

Таблиця ділення на 6.

19.

Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Спосіб знаходження однакової величини (зведення до одиниці).

20.

Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Спосіб знаходження однакової величини (зведення до одиниці).

21.

Таблиця множення числа 7.

22.

Таблиця ділення на 7.

23.

Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.

24.

Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.

25.

Таблиця множення на 8.

26.

Таблиця ділення на 8.

27.

Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.

28.

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна довжина, довжина одного відрізка, кількість відрізків).

29.

Таблиця множення числа 9. Задачі, що містять взаємопов’язані величини (загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів).

30.

Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.

31.

Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.

32.

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (вартість, ціна, кількість).

33.

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (вартість, ціна, кількість).

34.

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (вартість, ціна, кількість).

35.

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин).

36.

Перевірка навчальних досягнень учнів

Діагностична робота №2.

37.

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи).

38.

Закріплення вивченого.

39.

Розділ 3. Нумерація чисел концентрі «Тисяча». Усне й письмове додавання та віднімання чисел у межах 1000.

Лічильна одиниця – сотня. Лічба сотнями. Утворення трицифрового числа.

40.

Додавання та віднімання числа 1. (170+1, 187-1).

41.

Порівняння сотень. Додавання та віднімання сотнями (400+200, 400-200).

42.

Лічба в межах 1000. Розряд сотень.

43.

Розрядний склад числа. Розрядні числа. Читання та запис трицифрових чисел.

44.

Розрядний склад числа. Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому числі.

Порівняння чисел.

45.

Розрядний склад числа. Рівняння. Розв’язок рівняння. Знаходження невідомого доданка.

46.

Розрядний склад числа. Рівняння. Розв’язок рівняння. Знаходження невідомого доданка.

47.

Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Додавання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4).

48.

Додавання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4).

49.

Віднімання на основі розрядного складу числа (345-300, 345-40,345-5).

50.

Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини – кілометр.

51.

Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини – міліметр.

52.

Сполучний закон додавання.

53.

Додавання на основі правила додавання суми до числа, числа до суми.

54.

Додавання на основі правила додавання суми до числа, числа до суми.

55.

Віднімання на основі правила віднімання числа від суми, суми від числа.

56.

Перевірка навчальних досягнень

Діагностична робота №3.

57.

Додавання круглих чисел (340+220).

58.

Віднімання круглих чисел (340-220).

59.

Закріплення вивченого.

60.

Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння. Знаходження невідомого зменшуваного.

61.

Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння. Знаходження невідомого відємника.

62.

Усне додавання круглих трицифрових чисел.

63.

Усне віднімання круглих трицифрових чисел.

64.

Одиниця вимірювання маси – тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання величин.

65.

Одиниця вимірювання маси – грам. Порівняння та віднімання іменованих чисел.

66.

Порівняння та віднімання іменованих чисел.

67.

Усне додавання та віднімання круглих трицифрових чисел.

68.

Усне додавання та віднімання круглих трицифрових чисел. Прийом округлення.

69.

Залежність результату дії додавання від зміни одного з компонентів за незмінності (сталості) іншого.

70.

Письмове додавання двоцифрових та трицифрових чисел (без переходу через розряд).

71.

Письмове додавання двоцифрових та трицифрових чисел (без переходу через розряд).

72.

Письмове віднімання двоцифрових та трицифрових чисел (без переходу через розряд).

73.

Письмове віднімання двоцифрових та трицифрових чисел (без переходу через розряд).

74.

Перевірка навчальних досягнень

Діагностична робота №4.

75.

Повторення вивченого. Письмове додавання та віднімання двоцифрових та трицифрових чисел (без переходу через розряд).

76.

Письмове додавання та віднімання двоцифрових та трицифрових чисел (без переходу через розряд).

77.

Письмове додавання трицифрових чисел (з переходом через розряд).

78.

Письмове віднімання трицифрових чисел (з переходом через розряд).

79.

Закріплення вивченого за І семестр.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили