Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Робочій зошит з фізики 7 клас Корекційно-розвивальні завдання (Контрольні роботи)

Фізика

Для кого: 7 Клас

21.09.2021

134

12

0

Опис документу:

Робочій зошит з фізики 7 клас Корекційно-розвивальні завдання (Контрольні роботи).В даній роботі підготовлено корекційно-розвиваючі завданн та тестові завдання для учнів 7класу, які зазнають труднощі в навчанні і спрямовані на розвиток інтелектуальних здібностей дітей.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Контрольні роботи



Вступ.

В даній роботі підготовлено корекційно-розвиваючі завданн та тестові завдання для учнів 7класу, які зазнають труднощі в навчанні і спрямовані на розвиток інтелектуальних здібностей дітей.

Ці завдання відповідають чинній програмі та складені за матеріалами підручника «Фізика 7 клас » автор В.Г.Бар’яхтар і інші.

Завдання дають можливість оперативної перевірки знань учнів . Вони побудовані таким чином , що учні мають можливість показати свої знання , вибравши правильні відповіді . Із деяких тем завдання містять по дві правильні відповіді, що усуває можливість автоматичного вгадування правильної відповіді. Тестові завдання можуть бути використані і під час контролю рівня знань учнів . при цьому вчителю достатньо вибрати , наприклад , по два завдання з кожної мікротеми , що вивчається в загальній темі. Даний посібник можна використовувати в практичній роботі як молодим , так і досвідченим вчителям.

Умовні позначення:

2 б.

1 б.

0,5б б.

Оцінка в балах:

Оцінка________ самооцінка учня.

Оцінка______ асистента вчителя

Рефлексію учень обговорює з асистентом вчителя і записує коротку відповідь на питання.

Чому так оцінюєш?

Що виконав добре?

Які допустив помилки?

Як їх виправити?

У завданні також є вставки на електронні ресурси, які зручно -буде подивитися учневі спільно з асистентом учителя або батьками вдома при повторенні матеріалу. QR- код електронних ресурсів, відео, презентацій дозволяє учневі розширити свої знання то темам предмета. Посилання більшість уроків були взяти з Української школи онлайн, Топ-школи, Фізика-це просто. При виконанні контрольних робіт учні когут повторити весь матеріал використовуючи. QR- код Електронних ресурсів





Контрольна робота з теми: «Починаємо вивчати фізику»

0,5б. 1б. 2б.

Завдання 1. Яким символом позначають площу?

а) V б) t в) S г) m

__________________________________________________________________

Завдання 2. Позначте основну одиницю вимірювання часу системи СІ:

а) год б) с в) хв. г) доба

__________________________________________________________________

Завдання 3. Позначте фізичне тіло:

а) кілограм б) вода в) об’єм г) склянка

__________________________________________________________________

Завдання 4. Виберіть з поданого переліку той, де записані лише фізичні явища:

а) морський прибій, біжить футболіст, грім б) телевізор, скрипка, лінійка

в) політ комара, місяць, парта г) нагрівання води, веселка, турнікет

____________________________________________________________________

Завдання 5. Позначте основну одиницю вимірювання площі системи СІ:

а) дм3 б) см3 в) м3 г) км3

______________________________________________________________________________________________________

Завдання 6. Встановіть відповідність між фізичною величиною та її умовними позначеннями:

а)

Час

  1. F

б)

Об’єм

  1. l

в)

Сила

  1. t

г)

Довжина

  1. V

Завдання 7. Визначте площу прямокутника, сторони якого 4м і 9м.

Дано:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Знайти:_______________________________________________________________________

Завдання 8. Запишіть значення довжини у системі СІ. Розташуйте в порядку зростання:25м, 45дм, 98см, 15км, 120дм, 2км

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 9. Акваріум довжиною 30см та шириною 20 см налили води до висоти 25см. Визначте об’єм води в акваріумі?

Дано:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Знайти:_______________________________________________________________________

Оцінка:_________________ Оцінка__________________

Чому так оцінюєш?_____________________________________________________________

Що виконав добре? ____________________________________________________________

Які допустив помилки? _________________________________________________________

Як їх виправити? ______________________________________________________________

Контрольна робота з теми: «Механичний рух»

0,5б. 1б. 2б.

Завдання 1.Розшуковий собака йде по сліду. Чию траєкторію вона повторює?____________________________________________________________________

Завдання 2.Потяг проїхав 100км за 2ч. Яка середня швидкість потягу?_______________________________________________________________________

Завдання 3.Варазить швидкість катера в системі СІ 36 км/год________________________________________________________________________

Завдання 4.Людина йшла із швидкістю 2 км/год і пройшов 4км. Скільки часу він йшов?________________________________________________________________________

Завдання 5.Які прилади потрібно мати, щоб вивчати рух?__________________________________________________________________________

Завдання 6. Чи змінюється маса залізничних рейок, при нагріванні в жаркий літній день?_________________________________________________________________________

Завдання 7.Автоцистерна вміщує 3000кг спирту. Який об'єм цієї цистерни?

Дано:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Знайти:_______________________________________________________________________

Завдання 8.Визначте масу чавунної плити,розмір якої 1,0х0,8х0,1м.

Дано:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Знайти:_______________________________________________________________________

Завдання 9. Яку масу має куб із стороною 10см, виготовлений з міді?

Дано:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Знайти:_______________________________________________________________________Оцінка:_________________ Оцінка__________________

Чому так оцінюєш?_____________________________________________________________

Що виконав добре? ____________________________________________________________

Які допустив помилки? _________________________________________________________ Як їх виправити? ______________________________________________________________



К онтрольна робота з теми: "Взаэмодія тел. Сила".

0,5б. 1б. 2б.

Завдання 1.Яка з двох сил : 4кН або 800Н більша і в скільки разів?

__________________________________________________________________________


Завдання 2.Чому санчата легше тягнути по снігу, ніж по землі?

__________________________________________________________________________


Завдання 3.Чи однакові пружні сили можуть розвивати ресори легкового і вантажного автомобіля? Чому?

__________________________________________________________________________


Завдання 4.Яка сила утримує тіла на похилій площині?

__________________________________________________________________________


Завдання5. Парашутист вагою 500Н спускається з розкритим парашутом. Чому дорівнює сила опору повітря при рівномірному русі?

__________________________________________________________________________


Завдання 6. Чі зменится сила тертя коліс вагону об рейки, якщо вагон розвантажити?

__________________________________________________________________________


Завдання 7. Визначте масу відра води, на яке діє сила тяжіння 150Н?

Дано:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Знайти:____________________________________________________________________


Завдання 8. Визначте вагу дубого бруска, розміри якого 0,5х0, 3х0, 1м.Зображуйте вагу бруска на кресленні.

Дано:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Знайти:____________________________________________________________________

Завдання 9. Назвіть які сили намальовані на малюнку?

_____________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

Оцінка:________________ _ Оцінка:____________

Чому так оцінюєш?_____________________________________________________________

Що виконав добре? ____________________________________________________________

Які допустив помилки? _________________________________________________________

Як їх виправити? ______________________________________________________________



К онтрольна робота з тими: «Тиск твердих тіл,рідин і газів»


0,5б. 1б. 2б.


Завдання 1.Чому різальні інструменти, що колють, чинять на тіло великий тиск?

_____________________________________________________________________


Завдання 2.Які приклади сполучених посудин можеш навести?

_______________________________________________________________________


Завдання 3.Чи буде мідний вантаж плавати в спирті? Ртуть?

_______________________________________________________________________


Завдання 4.Кузов автомашини заповнені заповнили вантажем. Чи змінився тиск в камерах коліс автомашини?

________________________________________________________________________


Завдання 5.У відро або в пляшку потрібно перелити воду з літрової банки, щоб його тиск на дно став менше?

_________________________________________________________________________


Завдання 6. За яких умов тіла плавають на поверхні води, наприклад колода?

_________________________________________________________________________


Завдання 7.При якому співвідношенні сил тіло тонутиме, опущене в рідину?

__________________________________________________________________________


Завдання 8.Яку силу потрібно прикласти,щоб утримати у воді чавунну деталь об'ємом

0,5 куб.м?

Дано:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Знайти:____________________________________________________________________


Завдання 9.Яка глибина в морі відповідає тиску води, рівному 500кПа?

Дано:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Знайти:____________________________________________________________________


Оцінка:_________________ Оцінка_________________

Чому так оцінюєш?_____________________________________________________________

Що виконав добре? ____________________________________________________________

Які допустив помилки? _________________________________________________________

Як їх виправити? ______________________________________________________________

К онтрольна робота з тими: «Механічна робота та енергія»


0,5б. 1б. 2б.

Завдання 1.На столі лежить пиріжок і буханець хліба. Яке з цих тіл має більшу потенційну енергію?

__________________________________________________________________________


Завдання 2.Чи здійснює роботу сила тяжіння, що діє на книгу що лежить на столі?

__________________________________________________________________________


Завдання 3. Який з блоків дає виграш в силі? У скільки разів?.

________________________________________________________________________


Завдання 4.Хлопчик пройшов 1км, потім цю ж відстань проїхав на велосипеді. Чи однакові потужності він розвивав?

________________________________________________________________________


Завдання 5.Чи здійснює кінь механічну роботу, коли вона збільшує швидкість руху воза?____________________________________________________________________


Завдання 6. Хлопчик, сівши на один кінець дошки, покладеної на колоду, гойдається на ній. Чим урівноважується сила тяжіння хлопчика?

________________________________________________________________________


Завдання 7.Двигун комнотного вентелятора за 0,5ч здійснює роботу 20кДж. Чому дорівнює потужність двигуна?

Дано:________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Знайти:____________________________________________________________________


Завдання 8. Яку роботу потрібно вчинити для того, щоб підняти вантаж вагою 50Н на висоту 2м?

Дано:________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Знайти:____________________________________________________________________


Завдання 9.Чи виконується робота при русі за інерцією?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка:_________________ Оцінка________________

Чому так оцінюєш?_____________________________________________________________

Що виконав добре? ____________________________________________________________

Які допустив помилки? _________________________________________________________

Як їх виправити? ________________________________________________________





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.