Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Робочій зошит з фізики 7 клас Корекційно-розвивальні завдання

Фізика

Для кого: 7 Клас

21.09.2021

142

11

0

Опис документу:

Робочій зошит з фізики 7 клас Корекційно-розвивальні завдання.В даній роботі підготовлено корекційно-розвиваючі завданн та тестові завдання для учнів 7класу, які зазнають труднощі в навчанні і спрямовані на розвиток інтелектуальних здібностей дітей.

Перегляд
матеріалу
Отримати код







Вступ.

В даній роботі підготовлено корекційно-розвиваючі завданн та тестові завдання для учнів 7класу, які зазнають труднощі в навчанні і спрямовані на розвиток інтелектуальних здібностей дітей.

Ці завдання відповідають чинній програмі та складені за матеріалами підручника «Фізика 7 клас » автор В.Г.Бар’яхтар і інші.

Завдання дають можливість оперативної перевірки знань учнів . Вони побудовані таким чином , що учні мають можливість показати свої знання , вибравши правильні відповіді . Із деяких тем завдання містять по дві правильні відповіді, що усуває можливість автоматичного вгадування правильної відповіді. Тестові завдання можуть бути використані і під час контролю рівня знань учнів . при цьому вчителю достатньо вибрати , наприклад , по два завдання з кожної мікротеми , що вивчається в загальній темі. Даний посібник можна використовувати в практичній роботі як молодим , так і досвідченим вчителям.

Умовні позначення:

2 б.

1 б.

0,5б б.

Оцінка в балах:

Оцінка________ самооцінка учня.

Оцінка______ асистента вчителя

Рефлексію учень обговорює з асистентом вчителя і записує коротку відповідь на питання.

Чому так оцінюєш?

Що виконав добре?

Які допустив помилки?

Як їх виправити?

У завданні також є вставки на електронні ресурси, які зручно - буде подивитися учневі спільно з асистентом учителя або батьками вдома при повторенні матеріалу. QR- код електронних ресурсів, відео, презентацій дозволяє учневі розширити свої знання то темам предмета. Посилання більшість уроків були взяти з Української школи он-лайн, Топ-школи, Фізика-це просто. При виконанні контрольних робіт учні когут повторити весь матеріал використовуючи. QR- код Електронних ресурсів





К РЗ-1 Тема: Фізичні тіла. Фізичні явища.

Завдання 1. Вписати в таблицю слова які позначають тіло або речовина:


тіло

речовина


Літак, мідь, черепаха, ручка, фарфор, вода, машина, залізо, цвях, повітря, папір, зошит, цемент, ртуть, трактор, книга, асфальт, сіль, ніж, лід, птиця, срібло, ложка, сонце, скло.

Завдання 2.Вписати в таблицю явища:

механічні


теплові


електричні


звукові явища


світлові явища



Куля летить, вода кипить, грім гримить, лампочка горить, сніг тане, зірки падають, хлопчик кричить, блискавка виблискує, хмари пливуть, телевізор працює, свинець плавиться, сірник горить, голуб летить, сонце гріє, гітара звучить.

Завдання 3. Допиши фрази:

Висота будинку вимірюється в _________

Обсяг води вимірюється в _________

Швидкість мотоцикла вимірюється в _________

Температура повітря вимірюється в _________

Маса людини вимірюється в _________

Завдання 4.

Скільки часу триває урок?______________________

https://probapera.org/publication/13/54310/fizyka-nauka-pro-pryrodu.html

Оцінка________ Оцінка_________


Чому так оцінюєш?_________________________________________

Що виконав добре?_________________________________________

Які допустив помилки?______________________________________

Як їх виправити?___________________________________________



КРЗ- 2 Тема: Взаємодія молекул. Три стани речовини.

Завдання 1. Продовж фрази:

Р озламаний навпіл шматок крейди не можна скласти і

зробити цілим, тому що____________________________________

б) Шматки пластиліну легко з'єднуються, тому що

_________________________________________________________

Перевозячи стекла, потрібно перекласти їх папером, тому що_______________________________________________________________

Завдання 2. Склади таблицю: Три стани речовини

Газоподібне

Рідке

Тверде






Вода, залізо, туман, лід, пара над чайником, ртуть в термометрі, олово, кисень, молоко, алюміній (речовини узяті при кімнатній температурі).


Завдання 3. На малюнку показано зображення молекул однієї і тієї ж речовини, але в різних станах. Підпиши малюнки.

_________________ _______________ ________________

Завдання 4. Вода при кипінні випаровується і перетворюється на пару.

Ч и змінилися при цьому самі молекули води?

_____________________________________________________

Як змінилося їх розташування і рух?

_____________________________________________________

Завдання 5. Свіжий, хоча і невидимий слід зайця собака "бере".

Проте з часом вона його учути не може.

Поясніть це явище._______________________________________

_______________________________________________________

Завдання 6. Чи можна відкриту посудину заповнити ртуттю наполовину? А газом? _____________________________________________

https://probapera.org/publication/13/54311/budova-rechovyny-molekuly-atomy.html

Оцінка__________________________Оцінка_______________________

Чому так оцінюєш? ___________________________________

Що виконав добре? _________________________________

Які допустив помилки?______________________________

Як їх виправити? __________________________________

К РЗ- 3 Тема: Будова речовини. Дифузія.

Завдання 1.

Як називаються частки, з яких складаються речовини?_________________

Як називаються частки, з яких складаються молекули?_________________

Напиши хімічну формулу води________________

Що вона означає?___________________________

З авдання 2. При нагріванні металева кулька збільшилася в розмірах.

Чи збільшилося при цьому число молекул?________________________________________

Чи збільшилися при цьому розміри молекул?__________________________________________________________

Завдання 3. Як називається явище, при якому дотичні речовини змішуються один з одним? а) кипіння б) дифузія в) нагрівання г) танення

З авдання 4. Продовж фразу

а) Білую мокру тканину при пранні не можна класти поряд з кольоровою, тому що__________________________________

б) Свіжі огірки, якщо помістити їх в розсіл, стають

солоними, тому що ______________________________________________

З авдання 5. Морська тварина кальмар при нападі на нього викидає темно- синю захисну рідину, яка приховує його. Чому через деякий час вода знову стає прозорою?_______________________________________________

З авдання 6. Де краще зберегти дитячий повітряний кулька, наповнена газом, в теплому або холодному приміщенні?

_________________________________________________

Оцінка__________________________Оцінка____________________

Чому так оцінюєш? ____________________________________

Що виконав добре? ____________________________________

Які допустив помилки? __________________________________

Як їх виправити? ______________________________________




К РЗ-4 Тема: Механічний рух.

Завдання 1. Заповни таблицю:

Рівномірний рух

Нерівномірний рух





Обертання на каруселі, старт ракети, маятник настінного годинника, рух літака при посадці, космічний супутник Землі.

Завдання 2.

Візок з бруском штовхнули вперед.

Вовочка сказав, що БРУСОК ВПАДЕ ВПЕРЕД.

Чи так це?_________________________________

Завдання 3.

Швидкість лисиці 10 м / с. Скільки метрів вона пробіжить за одну хвилину? Вибери правильну відповідь: 600м, 100м, 3600м. _______________________

Завдання 4.

Швидкість акули 8 м / с, швидкість дельфіна 72 км / год. Хто швидше? Наздожене акула дельфіна чи ні?

Підказка:

Дано СІ

72 км / год? = _________________

З авдання 5. Намалюй траєкторію тіл:


Снаряд вилітає з гармати. Рух космічного супутника



Завдання 6.

Учінь вирішував завдання і перевів одиниці в СІ. Щось він вирішив невірно. Виправ його помилки.

Дано СИ

2 км 20000м

3 мин. 1800с

https://probapera.org/publication/13/54848/mehanichnyj-ruh.html

Оцінка______ _ Оцінка____________________

Чому так оцінюєш? ____________________________________ Що виконав добре? ____________________________________ Які допустив помилки? ___________________________________ Як їх виправити? ________________________________________

К РЗ- 5 Тема: Характеристики руху.

З авдання 1.Рухаються три тіла: трамвай (1) по рейках, мів (2) по дошці і скололаз (3) по вертикальному схилу. Траєкторія руху є. А) тільки у тіла 1; б) тільки у тіла 2; в) тільки у тіл 1 і 2; г) у усіх трьох тел. __________________________________________________________________

Завдання 2.Морогу виконав шлях 14 см Цей шлях в системі СІ рівний.

А) 1,4мм; б) 140 мм; в) 0,14м; в) 1,4м.

З авдання 3. Хлопчик біжить проти по экскалатору метро проти його ходу. Причому кепка хлопчика рухається відносно.

А) його голови; б) відносно ліхтаря; в) дівчата; Г) відносно

людини того, що стоїть на протилежній стороні_______________

Завдання 4. Швидкість 10 м/с рівна....

А) 36 км/год; б) 100 км/год; в) 27,8 км/год; г) 0,6 км/год. __________________________________________________________________

Завдання 5. Знайти середню швидкість лижника, який пройшов відстань 23 км за 3ч? ________________________________________________________

Завдання 6.Автобус перші 4 км проїхав за 12 хв., а наступні 12 км за 18 хв. ВИЗНАЧИТИ СЕРЕДНЮ ШВИДКІСТЬ АВТОБУСА НА УСЬОМУ ШЛЯХУ? ___________________________________________________________________

Завдання 7. Мотоцикліст за перші 10 хв. руху проїхав шлях 5 км, а наступні 20 хв. шлях 12км. ВИЗНАЧИТИ СЕРЕДНЮ ШВИДКІСТЬ АВТОБУСА НА УСЬОМУ ШЛЯХУ?_______________________________________________________________________

Оцінка____________ Оцінка _________________

Чому так оцінюєш? ___________________________________________

Що виконав добре? ___________________________________________

Які допустив помилки?________________________________________

Як їх виправити?_____________________________________________





К РЗ-6 Тема: Рівномірний рух матеріальної точки по колу.

Завдання 1. Період обертання тіла ________________________________________________________________

 

Завдання 2. Обертова частота - це ________________________________________________________________

Завдання 3. Період обертання позначається літерою ___________________

А) n б) N в) t г) T

Завдання 4. Обертова частота позначається __________________________

 а) t б) T в) N г) n


Завдання 5. Формула періоду обертання _____________________________ 

А) T =1 ∕ n б) T = t / N в) T = 1 ∕ N г) n = 1 ∕ T____________________

Завдання 6. Зв'язок між періодом обертання та обертовою частотою

А) n = 1/N б) T = 1/n в) T = tN г) n = t / N ____________________


Завдання 7. Формула для обчислення швидкості руху матеріальної точки по колу

А) ϑ = st б) ϑ = 2πRT в) ϑ = 2πRT г) ϑ = 2πRn _________________

Завдання 8 Яким є період обертання хвилинної стрілки годинника?

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 9. Лопаті вентилятора за 1 хвилину здійснюють 600 обертів. Який період їх обертання?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

https://probapera.org/publication/13/55108/rivnomirnyj-ruh-po-kolu.html

Оцінка_______ Оцінка____________________

Чому так оцінюєш?___________________________________

Що виконав добре? ________________________________

Які допустив помилки?_________________________________

Як їх виправити? _____________________________________



КРЗ- 7 Тема: Коливальний рух.

Завдання 1.Як називають рух, що точно або приблизно повторюється?

 а) коливання б) рівномірний прямолінійний рух в) механічний рух

______________________________________________________________

Завдання 2.В яких одиницях вимірюють період коливань в СІ? 

а) год б) м в) хв г) с

____________________________________________________________

Завдання 3.Від чого залежить період коливань математичного маятника?

 а) довжини нитки б) маси кульки в) амплітуди коливань

______________________________________________________________

Завдання 4. В яких одиницях вимірюють амплітуду коливань в СІ?

 А) с б) Гц в) м г) см

________________________________________________________________

Завдання 5. Період коливань крил деякої комахи 0,025 с. Яка частота цих коливань?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 6.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить кулька за 2 періоди?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 7.Якою є частота коливань тіла, яке за 10 с здійснює180 коливань?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

https://probapera.org/publication/13/55116/kolyvalnyj-ruh.html

Оцінка_______ Оцінка____________________

Чому так оцінюєш?___________________________________

Що виконав добре? ________________________________

Які допустив помилки?_________________________________

Як їх виправити? _____________________________________





К РЗ-8 Тема: Маса. Інерція.

З авдання 1. У яку сторону падає такою, що спіткнулася людина?

_____________________________________________________

З авдання 2. Чому не можна перебігати дорогу перед транспортом, що близько йде?

_____________________________________________________

Завдання 3. Що станеться з пасажирами при різкої зупинки автобуса? _________________________________________________________________

З авдання 4.Гирю підняли на висоту 2м від підлоги. Чи змінилася при цьому її маса? _________________________________________________________

Завдання 5. Виразіть в кілограмах маси тіл :

100г______________ 2000г_____________ 2,3т_______________

З авдання 6.Чому при поворотах водій уповільнює хід машини?

_____________________________________________________

Завдання 7.Тіло перемістили із Землі на Місяць. Чи зміниться при цьому маса тіла? ____________________________________________

З авдання 8. Чому при різкому струшуванні краплі дощу злітають з одягу?

______________________________________________________

Завдання 9.Хлопчик масою 46 кг Стрибнув на берег з нерухомого плоту із швидкістю 1,5 м/с, маса якого 1т. Яку швидкість придбав пліт? ____________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=ZFMpLqWuSnk

Оцінка____________ Оцінка _________________

Чому так оцінюєш? ___________________________________________

Що виконав добре? ___________________________________________

Які допустив помилки?________________________________________

Як їх виправити?_____________________________________________

К РЗ-9 Тема: Щільність речовини

Завдання 1.

У чінь вирішив поласувати, знайшов дві банки. В одній кілограм меду, в інший кілограм масла. Пробувати можна. Допоможи учню вибрати банку з медом.

Завдання 2.У учня є три кульки по 200 г - алюмінієвий, фарфоровий і дерев'яний. Треба покласти їх в коробки різної величини. Який кульку в яку коробку треба покласти? Для якого кульки потрібно найбільша коробка?

  1. 2. 3.



Завдання 3.

Практичне завдання.

Перед вами шматок пластиліну, яка щільність пластиліну? У таблиці немає значення його щільності. Як же її визначити. Запропонуй спосіб визначення щільності пластиліну і знайди її.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 4.

На птахофабриці скупчилася велика кількість яєць. Деякі лежали довго. Директор боявся продати неякісний товар і втратити покупців. Як відрізнити свіже яйце від старого? Запропонуй свій спосіб.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 5.

Для промивання деталей їх опускають в посудину

з гасом. Є дві деталі алюмінієва і мідна по 2 кг кожна. Коли деталі опустили в судини з гасом, рівень гасу в судинах виявився різним. В якому посудині деталь мідна?

1 2





Оцінка_______ Оцінка_______________

Чому так оцінюєш? ______________________________________ Що виконав добре? ______________________________________ Які допустив помилки? ______________________________________ Як їх виправити ?____________________________________________

К РЗ-10 Тема: СИЛА

Завдання 1. Що є причиною руху м’яча?

Сила позначається буквою __________

Сила вимірюється в _________________


Переведи значення сили

в ньютони: в кілоньютонах:

2 кН = ________Н 3500 Н = _______кН

14 кН =________Н 17000 Н = ______кН

120 кН = _______Н 600 Н = ________кН

Завдання 2.

На тіло діють в двох різних точках. Що станеться з тілом? Чому? Від чого залежить поведінка тіла?

_________________________________________________


Завдання 3.

Де легше розбити горіх: на м'якій опорі або на твердій? Поясніть відповідь. Перевірте явище на досвіді: візьміть молоток, два грецьких горіха, брусок дерева і шматок поролону. Намалюйте схему досвіду, стрілками покажіть напрямок сил.





________________________________________________________________


Завдання 4.

Дано дві кулі однакового розміру, обидві всередині порожнисті. Одна куля алюмінієвий, а інша мідна. Як дізнатися, яка з них зроблена з алюмінію?

Кулі пофарбовані однаковою фарбою, їх не можна зважувати і опускати в воду.

1

_________________________________________________________________________

2

______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Оцінка____________ _____________Оцінка____________________


Чому так оцінюєш? _______________________________________

Що виконав добре? ______________________________________

Які допустив помилки? __________________________________

Як їх виправити? _______________________________________





К РЗ-11 Тема: Сила пружності


Завдання 1. Під дією якої сили лінійка прогинається?___________________

Яка сила не дає вантажу впасти?__________________________

Зображуй ці сили за допомогою стрілок.


З авдання 2.Вантаж підвішений на пружині. Чому пружина розтягнулася? ________________________________________________________

Яка сила перешкоджає падінню вантажу?

________________________________________________________


Зображуй ці сили за допомогою стрілок.

Завдання 3.

Щ о сталося з м'ячем при ударі о ракетку?

________________________________


Як називається це явище?______________________________


Завдання 4. Заповни таблицю:

Види деформацій

Вигин

Стискування

Розтягування




Коваль кує деталь грат, воїн стріляє з лука, хлопчик стрибає з гнучкої дошки у басейн, рука стискає силомір, двері закриваються за допомогою пружини, дівчинка сідає на мотузяні гойдалки, гілки яблуні нахиляються під тяжкістю яблук.

З авдання 5. Андрій і Саша гойдалися на гойдалках.

"Дивися, який ти важкий, - сказав Саша Андрію, - дошка того і дивися зламається, он, як вона прогнулася"! " Це я на Землі важкий, - відповів Андрій, - ось якби я ми гойдалися на місяці, дошка б так не прогнулася". Чи прав Андрій?

__________________________________________________

__________________________________________________________________


Оцінка____________ Оцінка_______________________

Чому так оцінюєш? _______________________________________________

Що виконав добре? _____________________________________________

Які допустив помилки? __________________________________________

Як їх виправити? ________________________________________________





К РЗ-12 Тема: Сила пружності


Завдання 1. Під дією якої сили лінійка прогинається?___________________

Яка сила не дає вантажу впасти?__________________________

Зображуй ці сили за допомогою стрілок.


З авдання 2.Вантаж підвішений на пружині. Чому пружина розтягнулася? ________________________________________________________

Яка сила перешкоджає падінню вантажу?

________________________________________________________


Зображуй ці сили за допомогою стрілок.

Завдання 3.

Щ о сталося з м'ячем при ударі о ракетку?

________________________________


Як називається це явище?______________________________


Завдання 4. Заповни таблицю:

Види деформацій

Вигин

Стискування

Розтягування




Коваль кує деталь грат, воїн стріляє з лука, хлопчик стрибає з гнучкої дошки у басейн, рука стискає силомір, двері закриваються за допомогою пружини, дівчинка сідає на мотузяні гойдалки, гілки яблуні нахиляються під тяжкістю яблук.

З авдання 5. Андрій і Саша гойдалися на гойдалках.

"Дивися, який ти важкий, - сказав Саша Андрію, - дошка того і дивися зламається, он, як вона прогнулася"! " Це я на Землі важкий, - відповів Андрій, - ось якби я ми гойдалися на місяці, дошка б так не прогнулася". Чи прав Андрій?

__________________________________________________

__________________________________________________________________


Оцінка____________ Оцінка_______________________

Чому так оцінюєш? _______________________________________________

Що виконав добре? _____________________________________________

Які допустив помилки? __________________________________________

Як їх виправити? ________________________________________________





К РЗ-13 Тема: Вага тіла

Завдання 1. Яблуко лежить на столі. Покажи стрілкою силу тяжіння, що діє на яблуко і його вагу

Завдання 2. Вага тіла позначається буквою ___________

Вага тіла показує___________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________



Завдання 3. Вибери формулу для знаходження ваги тіла :

P = mg Fт= mg Fупр = kx

______________________________________________________________


Завдання 4.

Я к називається прилад, зображений

на малюнку?_________________________________________

Що він вимірює?______________________________________


На чашку поклали вантаж масою 6 кг

Яка вага вантажу?_____________________________________

Завдання 5. На столі лежать три кулі. У якого найбільша вага?

__________________________________________________________________


Чи однакова щільність у цих куль?

__________________________________________________________________


https://www.youtube.com/watch?v=gMjvVIDl5kI


Оцінка___________________________________Оцінка____________-___


Чому так оцінюєш? ______________________________________

Що виконав добре? ________________________________________

Які допустив помилки? _____________________________________

Як їх виправити? _________________________________________



К РЗ – 14 Тема: Сила тертя


Завдання 1. Шафу важко зрушити з місця. Чому?

__________________________________________

__________________________________________



Завдання 2. На ковзанах легко ковзати по льоду, а по склу неможливо.

Чому?______________________________


_________________________________________




Завдання 3. Навіщо потрібні кулькові і роликові підшипники?

_____________________________________

Як вони влаштовані

__________________________________________


Завдання 4. Чи однакова сила тертя в даних випадках?


________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

______________________________


Завдання 5. Придумай питання до ситуації.


______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________


Оцінка____________ Оцінка___________________

Чому так оцінюєш?

Що виконав добре?

Які допустив помилки?

Як їх виправити?

КРЗ - 15 Тема:ТИСК І СИЛА ТИСКУ

Завдання 1. Що називають тиском?

Запиши формулу для знаходження тиску.____________


Від яких величин залежить тиск?___________________


У яких одиницях вимірюється тиск?_________________

2

111

Завдання 2. Два предмети поставлені на стіл, як показано на малюнку. Який чинить найбільший тиск? Чому?____________________________________________

Завдання3.Чому гостра стріла легко входить в перешкоду?______________________________________________

Завдання4. Там, де не пройде легковий автомобіль, без зусиль проходить гусеничний трактор. Чому? ____________________________________

Завдання5. Шерлока Холмса.

Шерлок Холмс прийшов у гості. Хазяйка поставила на стіл тарілку з пригощанням. На ній лежали бутерброди з сиром і ковбасою. Холмс подивився на бутерброди і подумав: " А ніж хазяйка гострить рідко". Чому у нього виникла така думка? __________________________________________________________________

Завдання 6. Вовочка кидав портфель в сніг. Кидав три рази і кожного разу п ортфель падав по-різному. Проте не зрозумію – говорить Вовочка, - маса портфеля не міняється, кидаю з однаковою силою . портфель кожного разу провалюється в сніг на різну глибину. Чому?_____________________________________________________

Завдання 7.Для чого швачці при шитві голкою надівають наперсток?_________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=E-CzKR3bwKA


Оцінка___________________________Оцінка_____________________

Чому так оцінюєш? ______________________________

Що виконав добре?______________________________

Які допустив помилки?____________________________

Як їх виправити?_________________________________

К РЗ-16 Тема: Тиск газа.

Завдання 1. Закон Паскаля свідчить, що рідини і гази передають чинений на них тиск. (підкресли правильну відповідь )

А)в напрямі діючої сили Б) на дно посудини В) по усіх напрямах.

Завдання 2. Кожен з вас видував мильні бульбашки. Чому вони мають форму кулі? ____________________________________________________

____________________________________________________

З авдання 3. У посудині знаходиться газ. Що станеться з гумовою плівкою, якщо поршень підняти. Чому?

________________________________________________________

________________________________________________________

Завдання 4. У посудинах, зображених на малюнку, кран відкритий. У лівій посудині тиск 0,016 Па, чому дорівнює в правій посудині?

_________________________________________________

0,016Па

Завдання 5. Маси газу, що знаходиться в обох посудинах 1., 2., однакові. У якому з них тиск більший? Чому?

2

1

___________________________________________________

Завдання 6. Який закон допомагає видавлювати зубну пасту з тюбика?

_ _______________________________________________ Завдання 7. Одного разу Андрій підкачував шину велосипеда, що здулася. З кожним хиткому ручку насоса було рухати все важче. Андрій замислився: чому так ?

____________________________________________________

Оцінка____________________________Оцінка____________________-__

Чому так оцінюєш?_______________________________________

Що виконав добре? ______________________________________

Які допустив помилки?____________________________________

Як їх виправити? ________________________



К РЗ-17 Тема: Гідростатичний тиск.

Завдання 1. Какое давление называют гидростатическим?

_____________________________________________________________

Запиши формулу гидростатического давления:

_______________________________________________________________

От каких величин зависит это давление? ________________________________________________________________

Завдання 2. У чотирьох посудинах різної форми налита вода, висота рівня однакова. У якій посудині тиск найменший?

1 2 3 4

Вибери правильну відповідь:

А) 1 Б)2 В)3 Г) рівне

____________________________________

Завдання 3. На якому малюнку витікання цівок води зображене вірно?

1 2 3

_____________________

Завдання 4.Практичне завдання.

Налийте в склянку води. Розрахуйте тиск води на дно склянки.________________________________________________

Завдання 5. У одно коліно посудини налита вода, в інше спирт.

А Б В яке коліно налитий спирт?___________________________

З авдання 6. Чому камбала така плоска? ____________________________

Оцінка____________________________Оцінка________________


Чому так оцінюєш? ____________________________________

Що виконав добре? ___________________________________

Які допустив помилки? ________________________________

Як їх виправити?_______________________________________

К РЗ-18 Тема: Атмосферний тиск.

Завдання 1. Внаслідок чого створюється атмосферний тиск?

_ ___________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________


Завдання 2. Чому молекули газів, що утворюють атмосферу не відлітають в космічний простір?

___________________________________________________

___________________________________________________


Завдання 3. У властивість "легкість тіл" не вірячи, Хто вагу повітря виміряв?


____________________________________

____________________________________


Завдання 4. Хто уперше виміряв тиск атмосфери? Розкажіть про його досвід.

____________________________________________________

_____________________________________________________

Завдання 5. Прилад для виміру атмосферного тиску називається: (підкресли правильну відповідь)

а) мензурка в) динамометр б) барометр-анероїд г) альтиметр

З авдання 6. Чий досвід здивував людей, Зажадавши 16 коней? Коли і ким він зроблений був І в чому людей він переконав? ___________________________________________________________

______________________________________________

Завдання 7. Одного разу Олена побачила, як у дворі бавилися хлопченята. Вони зривали з дерева листя, прикладали їх до рота, а коли вдихали в себе повітря, листя лопалося. Цікаво, чому листя рветься?___________________________________________________________

Оцінка____________ _____________Оцінка____________________


Чому так оцінюєш? _________________________________

Що виконав добре? ___________________________________

Які допустив помилки? _______________________________

Як їх виправити? ___________________________________



К РЗ-19 Тема: Архімедова сила. Плавання тіл.

З авдання 1. Чому рятівний круг роблять з пробки? _________________________________________________

_________________________________________________

Завдання 2. Чому бульбашки повітря спливають на поверхню води? _________________________________________________

_________________________________________________

З авдання 3. Навіщо на волосінь надівають грузило? ________________________________________________

_________________________________________________



Завдання 4. У глибоководних риб плавальний пухир випинається з рота. Чому? _______________________________________________

_______________________________________________

З авдання 5. Чому плаваючи на спині, легше триматися на воді?______________________________________

_______________________________________



Завдання 6. На одну чашу вагів поставлено відро, по самі вінця наповнене водою, на іншу - таке саме відро повне води, але в нім плаває шматок дерева. Яке відро перетягне?

__________________________________________________________________

Оцінка_____________________________Оцінка_________


Чому так оцінюєш? ___________________________________

Що виконав добре?___________________________________

Які допустив помилки? ________________________________

Як їх виправити? _____________________________________





КРЗ- 20 Тема: Механічна робота

З авдання 1. При пересуванні візка здійснюється робота.

Робота позначається буквою ___________

Роботу обчислюють за формулою_________

З авдання 2. Андрій зібрав багато макулатури і повіз її на санчатах від будинку до школи. Які величини потрібно знати, щоб знайти роботу, яку вчинив Андрій? Запропонуй свої дані для завдання і виріши її.

________________________________________________________________

Завдання 3. Визнач, яку роботу, позитивну або негативну, здійснює сила тяжіння в кожному випадку

Підкинутий

м'яч летить вгору ___________ Цеглина падає вниз________________

З авдання 4.Андрію і Саші потрібно було викачати воду відром з бочки. Бочка була повною і хлопчики вирішили гойдати по черзі. Андрій сказав Саше: " Гойдай першим, а я відпочину"! Після нього воду гойдав Андрій. Коли він закінчив роботу, то раптом сказав: " Який я безглуздий! Потрібно було мені гойдати першим". Чому Андрій так вирішив? ___________________________________________________________________

Завдання 5.Виріши завдання:Яструб, маса якого 0,4 кг, повітряним потоком був піднятий на висоту 70 м. Визнач роботу сили, що підняла птаха.

___________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=rpxFmOH2ihM


Оцінка____________________________Оцінка_______________________

Чому так оцінюєш? ____________________________________

Що виконав добре? ___________________________________

Які допустив помилки? ________________________________

Як їх виправити? ________________________________



К РЗ- 21 Тема: ПОТУЖНІСТЬ

Завдання 1.

Потужність позначається буквою _______________________

Потужність знаходять по формулі________________________

Потужність вимірюється в ______________________________

Потужність показує____________________________________

З авдання 2.Відро води з колодязя дівчинка підняла один раз за 20 сек., а інший за 30 сек. Чи однакова робота була здійснена в цих випадках? Що можна сказати про потужність?

Завдання 3. Першокласник і учень 7 класу наввипередки бігали по сходах. І на третій поверх піднялися одночасно. Чи однакову потужність вони розвинули?

З авдання 4. Навантажений автомобіль при тій же потужності двигуна і по тій же дорозі рухається повільніше ненавантаженого. Чому?_______________________________________



З авдання 5. Дві однакові за розміром і конструкції яхти розвивають різну потужність. Чи з однаковою швидкістю вони рухатимуться? ____________________________________________________

____________________________________________

Завдання 7. Виконай практичну роботу:

Вичисли, яку потужність ти розвиваєш, піднімаючись з першого поверху в кабінет фізики. Що для цього потрібно знати?_______________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка___________________________Оцінка______________________


Чому так оцінюєш?____________________________________

Що виконав добре? ___________________________________

Які допустив помилки? ________________________________

Як їх виправити? _____________________________________



К РЗ- 22 Тема: Енергія.

З авдання 1.Легковий і вантажний автомобіль рухаються з однаковими швидкостями. Який з них має більшу кінетичну енергію? ___________________________________________________

200 г. 500 г.

Завдання 2.На одній і тій же висоті знаходяться два бруски масою 500г і 200г. Який з них має більшу потенційну енергію? _________________________________________________

Завдання 3.Які з перерахованих тіл мають кінетичну енергію:

А) камінь, піднятий над землею; Б) літак, що летить; в) розтягнута пружина? _________________________________________________________________

Завдання 4.Камінь кинутий вертикально вгору. Які перетворення енергії відбуваються при цьому? ____________________________________________________

З авдання 5 Зміниться потенційна енергія води в річці при її течії ? Кінетична? ________________________________________________

Завдання 6.Яка енергія використовується в гальмах залізничних вагонів? ________________________________________________



Завдання 7.Які види енергії має вертоліт;

А) що висить нерухомо; б) що піднімається вгору; в) що сходить вниз _______________________________________________________________

Завдання 8.Знайти потенційну енергію піднятого на висоту 5м. тіла масою 10кг.Дано:___________________________________________________________________________________________________________________________ Знайти:____________________________________________________________

Оцінка____________ Оцінка _________________

Чому так оцінюєш? ___________________________________________

Що виконав добре? ___________________________________________

Які допустив помилки?________________________________________

Як їх виправити?_____________________________________________

КРЗ- 23 Тема: ВАЖІЛЬ

Завдання 1. Що зображене на малюнку?______________________________

Що означають букви F1, F2 ? ___________________

l1, l2 ?__________________________

У якому випадку важіль знаходитиметься в рівновазі?

__________________________________________________________________

З авдання 2. Розповідаючи про важіль, дівчинка намалювала схему важеля в рівновазі. Чи правильно вона зробила малюнок?

__________________________________________________

Завдання 3. Навіщо у підйомного крану роблять противага?

_________________________________________________

Завдання4. Чи знаходяться ці важелі в рівновазі або ні?

1 № 2

__________________________________________________________________

Завдання 5. Яку силу потрібно прикласти до важеля, щоб він знаходився в рівновазі?





https://www.youtube.com/watch?v=m8TcqB1UDuU

Оцінка____________ ______________Оцінка______________________

Чому так оцінюєш? _________________________________

Що виконав добре? ________________________________

Які допустив помилки? _____________________________

Як їх виправити? __________________________________

КРЗ- 24 Тема: Прості механізми. Блоки.

Завдання 1. Є сокира простим механізмом?

________________________________________________________

З авдання 2. Для якої мети застосовуються нерухомі блоки? Наведи приклади.

_______________________________________________________

З авдання 3.Для якої мети застосовуються рухливі блоки? Наведи приклади _____________________________________________________

З авдання 4.Чому дверну ручку закріплюють не в середині дверей а у її краю? _________________________________________________

Завдання 5.На яку висоту підніметься вантаж, якщо вільний кінець канату опустився на 2м? ___________________________________

Завдання 6.На яку висоту підніметься вантаж,якщо вільний кінець канату витягнули вгору на 4м?

_______________________________________________________

Завдання 7.З якою силою потрібно тягнути вгору кінець мотузка, щоб підняти вантаж, вагу якого 50Н?

__________________________________________________________________-

Завдання 8.Система блоків. З якою силою потрібно тягнути за кінець мотузка, щоб підняти вантаж вага якого 200Н?

________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=boi5TIk8I7E

Оцінка____________ Оцінка _________________

Чому так оцінюєш? ___________________________________________

Що виконав добре? ___________________________________________

Які допустив помилки?________________________________________

Як їх виправити?____________________________________________







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.