Тема. Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті
Мета:
на основі вивченого матеріалу поглибити знання учнів про зворот; познайомити з поняттям дієприслівниковий зворот;
формування комунікативної компетентності:
мовленнєвої компетенції (уміння застосовувати знання мови на практиці, користуватися мовними одиницями);
мовної компетенції (знання одиниць мови та правил їх поєднання);
предметної компетенції (уміння на основі активного володіння загальною лексикою відтворювати в свідомості картину світу);
прагматичної компетентності (здатність до здійснення мовленнєвої діяльності, зумовленої комунікативною метою, до вибору необхідних форм, типів мовлення, урахування функціонально стильових різновидів мовлення).
домогтися засвоєння учнями правил утворення, розпізнавання дієприслівникового звороту; знаходження дієслова – присудка, яке він пояснює, постановки розділових знаків при звороті; формувати вміння користуватися цими правилами на практиці;
розвивати творче мислення, удосконалювати культуру мовлення;
виховувати любов до Батьківщини, патріотизм, інтерес до народознавства.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Форми роботи: колективна, індивідуальна, робота в парах (робота з підручником, з дидактичним матеріалом).
Обладнання: підручник, маршрутний лист уроку, дидактичні завдання.