Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування національного світогляду особистості: творчі завдання для дистанційного та очного навчання
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Робоча програма "Всесвітня історія"

doc

Всесвітня історія

Для кого: 10 Клас, 11 Клас, I курс

14.12.2022

88

0

0

Вміст матеріалу: показано 7 з 26 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Робоча програма "Всесвітня історія" для студентів першого курсу, які поступили на навчання на основі базової середньої школи

Мета полягає у вивченні та інтерпретації історичних фактів та суспільних явищ різних країн, регіонів та цивілізацій, аналізу спільних рис та відмінностей у їх історичному розвитку, з'ясуванні матеріальних та інтелектуальних досягнень та можливостей людства у минулому, сучасному і у перспективі майбутнього.

Завдання

- визначення понятійного апарату, принципів та методів дослідження історії, аналіз особливостей розвитку світового історичного процесу;

- викладання та аналіз історичних подій минулого і сьогодення у контексті особливостей та характерних рис розвитку державно- політичних і конфесійно-культурних систем народів і країн;

- відображення історичного досвіду державотворення, мислення і способу дій державних діячів, політиків, широкого загалу людей.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

  • сутність основних проблем історії та сучасного буття світу;

  • основні закони та етапи розвитку людської спільності;

  • суспільно-економічні, політичні та культурні процеси історичного розвитку людського суспільства в новітній час;

  • історичні події новітньої історії;

  • діяльність історичних осіб і політичних партій.

вміти:

  • порівнювати, пояснювати, аналізувати, узагальнювати і критично оцінювати історичні факти та діяльність осіб, спираючись на отримані знання, на основі альтернативних поглядів на проблеми;

  • оцінювати події та діяльність людей в історичному процесі з позиції загальнолюдських цінностей;

  • користуватися науковою термінологією;

  • складати конспект, тези, готувати реферат, доповідь, складати список літератури за темою, брати участь у дискусії, конференції;

  • використовувати різні джерела знань: документи, науково-популярну літературу, періодичну пресу;

  • порівнювати і критично аналізувати інформацію з різних джерел знань;

  • визначати роль людського фактора в історії, давати різнобічну характеристику історичним особам, розкривати внутрішні мотиви їхніх дій;

  • порівнювати історичні події, процеси з періодами (епохами), орієнтуватись у науковій періодизації історії;

  • працювати з усіма доступними джерелами знань, вміти самостійно добувати історичну інформацію за темою;

  • вміти аргументовано, на основі історичних фактів відстоювати власні погляди на ту чи іншу проблему, толерантно ставитися до протилежних думок;

брати участь у дискусіях, «круглих столах», конференціях, виявляти розбіжності у позиціях, критично ставитись до тенденційної інформації

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.