Різнорівневі завдання з біології. Тема. Психофізіологічні особливості людини!

Опис документу:
Комплексні різнорівневі завдання з біології курсу "Людина", а саме з теми: "Психофізіологічні особливості людини" які можна використати для проведення як самостійних, контрольних, так і залікових робіт, а також як навчальний матеріал, що сприятиме активізації пізнавальної діяльності учнів та їх кваліфікованій підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання знань з біології.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Різнорівневі завдання з біології.

Тема. Психофізіологічні особливості людини!

(Завдання 1, 11 рівнів оцінюються кожне по одному балу, а завдання 111, 1V рівнів – кожне у три бали!)

1 – варіант

1 – рівень

1.Пам'ять можна розвивати:

а) так; б) ні.

2.Особливі реакції організму на подразники це:

а) емоції; б) пам'ять.

3.Відбиття в мозку людини окремих властивостей предметів і явищ називають ще:

а) сприйняттям; б) відчуттям.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- істерія;

- інформаційна ємність мозку;

- пам'ять.

111 – рівень

1.Порівняйте такі психічні функції головного мозку, як відчуття і сприйняття на власному прикладі.

1V – рівень

1.Запропонуйте заходи щодо зменшення впливу негативних емоцій на організм.

11 – варіант

1 – рівень

1.Пам'ять почуттів – це пам'ять:

а) образна; б) змістова; в) емоційна.

2.Увагу, яка залежить від нашої волі та свідомості називають:

а) довільною; б) мимовільною.

3.Емоції є функцією головного мозку:

а) так; б) ні.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- воля;

- сприйняття;

- мотиваційна система.

111 – рівень

1.Як здійснюється процес пізнання людиною навколишнього світу?

1V – рівень

1.Як можна розвивати й тренувати пам'ять.

111 – варіант

1 – рівень

1.Переживання, в яких проявляється ставлення людей до навколишнього світу і до самих себе називають:

а) навчанням; б) пам'яттю; в) емоціями.

2.Гнів - це:

а) емоційна реакція; б) емоційний стан.

3.З процесом сприйняття інформації пов'язана увага:

а) так; б) ні.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- відчуття;

- емоції;

- увага.

111 – рівень

1.Дайте характеристику властивостям уваги.

1V- рівень

1.Охарактеризуйте фізіологічну природу пам'яті людини та її значення у життєдіяльності людини.

1V - варіант

1 – рівень

1.Сприйняття - це:

а) психічна функція мозку; б) емоційна реакція.

2.Настрій -:

а) емоційний стан; б) емоційні почуття.

3.Післядовільна увага формується на основі:

а) довільної уваги; б) мимовільної уваги.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- сенсорна пам'ять;

- мотивація;

- неврози.

111 – рівень

1.Охарактеризуйте основні функціональні порушення ВНД.

1V – рівень

1.Доведіть, що емоції – це функції головного мозку і суттєва риса людини.

V - варіант

1 – рівень

1.Розвиток уваги має значення для навчання:

а) так; б) ні.

2.Найважливіші психічні функції:

а) пам'ять; б) емоції; в) сприйняття.

3.Забування:

а) зберігає мозок від перенавантаження;

б) сприяє погіршенню стану мозку.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- неврастенія;

- мимовільна увага;

- емоційна пам'ять.

111 – рівень

1.Охарактеризуйте типи та види пам'яті.

1V – рівень

1.Запропонуйте заходи профілактики порушень вищої нервової діяльності.

VI - варіант

1 – рівень

1.Любов, пристрасть, ворожнеча:

а) емоційні стани; б) емоційні реакції; в) емоційні почуття.

2.Вибірковий характер має:

а) сприйняття; б) відчуття.

3.На процес запам'ятовування впливають емоції:

а) так; б) ні.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- третинна пам'ять;

2.Як можна попередити розвиток стресів?

(Дане завдання оцінюється у 2 бали)

111 – рівень

1.Поясніть фізіологічну природу та значення уваги.

1V – рівень

1.Охарактеризуйте особливості процесу сприйняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн