Різнорівневі завдання з біології. Тема. Біосоціальна природа особистості!

Опис документу:
Комплексні різнорівневі завдання з біології курсу "Людина", а саме з теми: "Біосоціальна природа особистості" які можна використати для проведення як самостійних, контрольних, так і залікових робіт, а також як навчальний матеріал, що сприятиме активізації пізнавальної діяльності учнів та їх кваліфікованій підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання знань з біології.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Різнорівневі завдання з біології.

Тема. Біосоціальна природа особистості!

(Завдання 1, 11 рівнів оцінюються кожне по одному балу, а завдання 111, 1V рівнів – кожне у три бали!)

1 – варіант

1 – рівень

1.Високий ступінь спеціальної обдарованості:

а) схильність; б) розумова діяльність; в) талант.

2.До порушення сну може призвести перевтома:

а) так; б) ні.

3.Біологічні індивідуальні особливості:

а) характер; б) темперамент; в) воля.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- підсвідоме;

- характер;

- II сигнальна система.

111 – рівень

1.Як можна позбутися шкідливих звичок і вад?.

1V – рівень

1.Доведіть взаємозв'язок між типами нервової системи і темпераментом.

11 – варіант

1 – рівень

1.Сновидіння виникають у період:

а) швидкохвильового сну; б) повільнохвильового сну.

2.Темперамент людини впливає на її характер:

а) так; б) ні.

3.Зловживання деякими лікарськими препаратами і продуктами побутової хімії називають:

а) наркоманією; б) токсикоманією.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- I сигнальна система;

- темперамент;

- обдарованість.

111 – рівень

1.Які властивості нервових процесів визначають типи нервових систем у людини? Охарактеризуйте ці типи.

1V – рівень

1.Чи можна бути особистістю без суспільства? Відповідь обгрунтуйте.

111 – варіант

1 – рівень

1.Алкоголізм належить до захворювання:

а) так; б) ні.

2.Права півкуля головного мозку людини спеціалізується переважно на:

а) мовній діяльності; б) забезпеченні образного сприйняття довкілля;

в) усній лічбі та логічному мисленні.

3.Потяг (прагнення) до будь – якого виду діяльності - це:

а) схильність; б) потреба; в) обдарованість.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- флегматик;

- сон;

- токсикоманія.

111 – рівень

1.Охарактеризуйте функціональну спеціалізацію півкуль великого мозку.

1V- рівень

1.Що є основою психофізіологічної індивідуальності людини? Відповідь обгрунтуйте.

1V - варіант

1 – рівень

1.Емоційно стримані, спокійні, наполегливі, постійні у звичках люди - це:

а) холерики; б) флегматики.

2.Мікросон вважають небезпечним явищем:

а) так; б) ні.

3.Мова є засобом передачі інформації:

а) ні; б) так.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- мислення;

- здібності;

- наркоманія.

111 – рівень

1.У чому полягає різниця між I і II сигнальними системами.

1V – рівень

1.Чому під впливом алкоголю та наркотиків особистість людини деградує?

V - варіант

1 – рівень

1.Важливою складовою характеру є:

а) пам'ять; б) вольові якості.

2.Люди, у яких переважають негативні емоції:

а) меланхоліки; б) сангвініки.

3.Свідомість – це властивість головного мозку:

а) так; б) ні.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- мікросон;

- функціональна спеціалізація;

- ендорфіни.

111 – рівень

1.У чому полягає відмінність між мовою людини і звуковою сигналізацією тварин? Обгрунтуйте свою відповідь.

1V – рівень

1.Яким чином алкоголь впливає на мозок людини і до чого призводить регулярне його вживання? Поясніть.

VI - варіант

1 – рівень

1.Фізіологічною основою мови та мислення у людини є сигнальна система:

а) I; б) II; в) I і II.

2.Обдарованість людини, що проявляється в одному із видів діяльності називають:

а) загальна обдарованість; б) спеціальна обдарованість;

в) схильністю; г) темпераментом.

3.Наркоманія - це:

а) навичка; б) звичка.

11 – рівень

1.Сформулюйте визначення:

- сангвінік;

- свідомість;

- навіювання.

111 – рівень

1.Яких норм праці та відпочинку необхідно дотримуватися для нормальної роботи нервової системи.

1V – рівень

1.Доведіть, що сон – це пристосування організму, яке захищає мозок від перевтоми?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.