Різноманітність та видозміни вегетативних органів.

Опис документу:
Вправа «Розташуй в послідовності »Біологічні задачі. Лабораторні дослідження: « Будова цибулини, коренеплоду»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тема уроку: Різноманітність та видозміни вегетативних органів.
Слайд № 1

Тема уроку: Різноманітність та видозміни вегетативних органів.

Вправа «Розташуй в послідовності» Скласти схеми руху речовин по організму рослини за картками-опорами. 1) Рух води і мінеральних речовин: Кореневі ...
Слайд № 2

Вправа «Розташуй в послідовності» Скласти схеми руху речовин по організму рослини за картками-опорами. 1) Рух води і мінеральних речовин: Кореневі волоски кореня – судини кореня – судини стебла – судини листка 2) Рух органічних речовин: Клітини листка – ситоподібні трубки листка – ситоподібні трубки стебла – запасаючі клітини кореня

Біологічні задачі 1. Що буде, якщо з стовбура молодого деревця зняти кору кільцем? 2. Є дерева, у яких стебло не має річних кілець. Чому? Де ростут...
Слайд № 3

Біологічні задачі 1. Що буде, якщо з стовбура молодого деревця зняти кору кільцем? 2. Є дерева, у яких стебло не має річних кілець. Чому? Де ростуть ці дерева?

Загадки Сидить пані в золотім жупані, Хоч жупан той латка на латці, Та приймають у кожній хатці. У землі вона зростає І брунатний колір має. Її сма...
Слайд № 4

Загадки Сидить пані в золотім жупані, Хоч жупан той латка на латці, Та приймають у кожній хатці. У землі вона зростає І брунатний колір має. Її смажать і печуть, Її варять і товчуть. Овоч цей всі люблять дуже, Як же він зоветься, друже? Що то за голова, Що лиш зуби й борода?

Тема уроку: Різноманітність та видозміни вегетативних органів. Лабораторні дослідження: « Будова цибулини, коренеплоду» .
Слайд № 5

Тема уроку: Різноманітність та видозміни вегетативних органів. Лабораторні дослідження: « Будова цибулини, коренеплоду» .

Завдання: Які є різновиди видозмін вегетативних органів, які функції вони виконують, у яких рослин зустрічаються? Провести лабораторні дослідження:...
Слайд № 6

Завдання: Які є різновиди видозмін вегетативних органів, які функції вони виконують, у яких рослин зустрічаються? Провести лабораторні дослідження: « Будова цибулини, коренеплоду» Як ви гадаєте, цибулина, бульба картоплі — це видозміни якого органа — кореня чи пагона? Епіграф уроку : Працюємо наполегливо, мислимо швидко, відповідаємо правильно!

Коренеплоди Повітряні корені Кореневі бульби Опорні корені Корені присоски Дихальні корені Видозміни кореня
Слайд № 7

Коренеплоди Повітряні корені Кореневі бульби Опорні корені Корені присоски Дихальні корені Видозміни кореня

Видозміни пагона
Слайд № 8

Видозміни пагона

Коренеплоди морква редиска петрушка буряк селера редька
Слайд № 9

Коренеплоди морква редиска петрушка буряк селера редька

Бульбокорені жоржина батат Любка дволиста Пшінка
Слайд № 10

Бульбокорені жоржина батат Любка дволиста Пшінка

Повітряні корені Монстера Тропічні епіфіти Орхідеєві Мангрові дерева Болотяний кипарис Дихальні корені
Слайд № 11

Повітряні корені Монстера Тропічні епіфіти Орхідеєві Мангрові дерева Болотяний кипарис Дихальні корені

Баньян Ходульні або опірні корені кукурудза Бразильські пальми Панданус Корені–присоски Повитиця Омела
Слайд № 12

Баньян Ходульні або опірні корені кукурудза Бразильські пальми Панданус Корені–присоски Повитиця Омела

Вуса Надземні бульби капусти кольрабі Вуса Каллізії запашної (золотий вус) Полуниця
Слайд № 13

Вуса Надземні бульби капусти кольрабі Вуса Каллізії запашної (золотий вус) Полуниця

Колючки́  КАРАГАНА Листки-колючки барбарису Стебло-колючки робінії Листки помідор-дикобраза Троянди Кактуси
Слайд № 14

Колючки́  КАРАГАНА Листки-колючки барбарису Стебло-колючки робінії Листки помідор-дикобраза Троянди Кактуси

Вусики Виноград Кавун Квасоля Горох
Слайд № 15

Вусики Виноград Кавун Квасоля Горох

Листки - пастки Мухоловка Непентес Росичка
Слайд № 16

Листки - пастки Мухоловка Непентес Росичка

Імбир Кореневище Горець зміїний Півники Аір болотяний Бульба Земляна груша або топінамбур Картопля
Слайд № 17

Імбир Кореневище Горець зміїний Півники Аір болотяний Бульба Земляна груша або топінамбур Картопля

БУЛЬБОЦИБУЛИНА  гладіолуси шафран косарики
Слайд № 18

БУЛЬБОЦИБУЛИНА  гладіолуси шафран косарики

Лабораторне дослідження Тема. Будова цибулини, коренеплоду моркви. Мета: переконатися, що цибулина – підземні пагони; з’ясувати особливості їх будо...
Слайд № 19

Лабораторне дослідження Тема. Будова цибулини, коренеплоду моркви. Мета: переконатися, що цибулина – підземні пагони; з’ясувати особливості їх будови та причини видозмін.

Цибулина Денце (стебло) Сухі луски (листки) Соковиті луски (листки) Брунька ЦИБУЛИНА– підземний укорочений пагін. Стеблову частину цибулини називаю...
Слайд № 20

Цибулина Денце (стебло) Сухі луски (листки) Соковиті луски (листки) Брунька ЦИБУЛИНА– підземний укорочений пагін. Стеблову частину цибулини називають денцем. До нього прикріплюються численні безбарвні м'ясисті соковиті листки – луски. У них відкладаються поживні речовини. У пазухах соковитих лусок розташовані пазушні бруньки, а на верхівці денця є верхівкова брунька. Вона може розвиватися в надземний пагін. Від денця відходять додаткові корені

Вправа «Що зайве?» 1. Цибулина, колючки, вусики. 2. Кореневище, вуса, бульба. 3. Виноград, огірок, суниця. 4. Глід, гарбуз, слива. 5. Часник, лілія...
Слайд № 21

Вправа «Що зайве?» 1. Цибулина, колючки, вусики. 2. Кореневище, вуса, бульба. 3. Виноград, огірок, суниця. 4. Глід, гарбуз, слива. 5. Часник, лілія, півник. 6. Тюльпан, конвалія, пирій.

Ми разом з’ясували… Бульба, цибулина, кореневище – ……. пагони. Видозмінені корені і пагони – результат …………. рослини до умов навколишнього середови...
Слайд № 22

Ми разом з’ясували… Бульба, цибулина, кореневище – ……. пагони. Видозмінені корені і пагони – результат …………. рослини до умов навколишнього середовища. Вони виконують функції:………….. поживних речовин і…………..;……………. розмноження і розселення.

Домашнє завдання опрацювати відповідний параграф відповісти на запитання в кінці параграфа Виконати вправу в друкованих зошитах. Дослідницький прак...
Слайд № 23

Домашнє завдання опрацювати відповідний параграф відповісти на запитання в кінці параграфа Виконати вправу в друкованих зошитах. Дослідницький практикум. Вегетативне розмноження рослин. На вибір (за бажанням): скласти кросворд до вивченої теми

Література Біологія: підруч. для 6 кл. загальноосвіт.навч.закл. / І.Ю. Костіков та ін. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014 – 256с. Г.А. Опаренюк. Б...
Слайд № 24

Література Біологія: підруч. для 6 кл. загальноосвіт.навч.закл. / І.Ю. Костіков та ін. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014 – 256с. Г.А. Опаренюк. Біологія. Зошит для лабораторних та практичних робіт. 2014. http://krugsever.ru/rasteniy/1394-omela-belaya.html - омела http://www.nkj.ru/archive/articles/6653/ - корені присоски http://kuraev.ru/smf/index.php?topic=321604.1260 – болотяний кипарис http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%88%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0_%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%B0#mediaviewer/File:162_Ranunculus_ficaria.jpg - пшінка http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%96%D0%BF%D0%B0#mediaviewer/File:Turnip_2622027.jpg – ріпа http://microstocker.com.ua/gallereya_rabot/illjustracii/vector_objects/books/pic712/?pf=6 –книга http://opogode.ua/article/2014-03-13-rafflieziia-samyi-bolshoi-v-mirie-tsvietok-foto - рафлезія

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
0
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!