Різноманітність ссавців Індивідуальна робота учнів за картками

Опис документу:
Мета уроку: поглибити знання учнів про різноманітність ссавців, з’ясувати їх значення в екосистемах; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, висловлювати свою думку; формувати екологічно-цілісну орієнтацію в плані взаємин людини і навколишнього природного середовища.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

5

Урок № 30

Різноманітність ссавців

Індивідуальна робота учнів за картками

Картка 1

Розгляньте особливості будови кінцівок ссавців та схарактеризуйте їх.

Картка 2

Доведіть, що зображені тварини належать до однієї групи (класу).

Картка 3

Назвіть зображену тварину. До якої групи ссавців вона належить?
Які особливості її життєдіяльності?

Картка 4

Назвіть зображену тварину. До якої групи ссавців вона належить? Які особливості її життєдіяльності?

Картка 5

Назвіть зображену тварину. До якої групи ссавців вона належить?
Які особливості її життєдіяльності?

Розгадування кросворда

Розгадайте кросворд та визначте зашифроване слово. Дайте його визначення.

4

1

3

5

2

6

7

Запитання

1. Шкірні залози, які добре розвинені у коня.

2. Відділ тіла, за яким ми можемо здогадатися про настрій і намір собаки.

3. Тварина, у якої шерстини видозмінилися в колючі голки.

4. Короткі і м’які волоски волосяного покриву ссавців.

5. Рогові утвори покривів ссавців.

6. Довгі й шорсткі шерстини волосяного покриву ссавців.

7. Відділ голови ссавця.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн