і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Різноманітність організмів. Рослини

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Різноманітність організмів. Рослини

Мета уроку :ознайомити учнів із будовою рослин

визначити функції органів рослин

розглянути різноманітність рослин

з'ясувати значення рослин

розвивати зв'язне мовлення

виховувати цікавість до вивчення теми

Тип уроку :комбінований

Обладнання :підручник ,зошит ,ілюстрації різноманітних рослин

Хід уроку

І.Організаційний момент

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ти часу не гай,

Працювати починай.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Що таке організм?

  • Що таке клітина?

  • Назвіть основні частини клітини.

  • Які організми називають одноклітинними?

  • Які організми називають багатоклітинними?

  • Завдяки якому приладу можна побачити клітини?

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності

Було у матері Природи Дві донечки такої вроди. Хто їх побачить хоч на мить — Не міг забуть і розлюбить.

Голубооку звали Флора. У неї очі — наче зорі. Завжди замріяна, тендітна. Ласкава, ніжна та привітна.

- Фауна — швидка, як вітер. Могла з птахами полетіти, І за оленями стрибати, Та з білочками пустувати.

Обидві світ живий любили, Відтак його боготворили. Тож вирішила мудра мати Природні їм дарунки дати:

Мрійливій Флорі — світ рослинний, А жвавій Фауні — тваринний. Щоб берегли і доглядали, Від всього злого захищали.

Живуть в легендах і понині Живого світу дві богині.

IV. Вивчення нового матеріалу

Щоб орієнтуватися у світі живої природи, вчені розподілили організми на рослини, тварини, гриби, бактерії.

На сьогоднішньому уроці ми з вами познайомимося із Флорою.

Що ж таке рослини ?

Рослина - це цілісний організм, якому, як і будь-якій іншій живій істоті, притаманне живлення, дихання, обмін речовин, ріст, розвиток і розмноження.

Рослини на земній кулі ростуть повсюди.

Їх  називають   зеленим    дивом   Землі.   Нашу  планету   заселяє    близько   півмільйона різни видів рослин. Вони   різні   за   розмірами,  зовнішнім видом, біологічними особливостями.

Для того щоб було зручніше розрізняти рослини вчені їх класифікують за певними рисами.

Які ж органи мають рослини ?

Яке ж значення рослин ?

  • поглинають вуглекислий газ з повітря на світлі і виділяють кисень.

  • рослини створюють органічні речовини

  • іжа для людей та тварин

  • сировину для промисловості(гарбузове насіння для виготовлення пеніциліну)

V. Підсумок уроку

1.  Орган, за допомогою якого рослина живиться з повітря:

а)  корінь;б)  пагін;в)  листок.

2. Орган, за допомогою якого рослина живиться з ґрунту:

а)  корінь;б)  пагін;в)  квітка.

3. Головна функція квітки:

а)  фотосинтез;б)  розмноження;в)  поглинання кисню.

  • Що таке рослини ?

  • Як класифікують рослини ?

  • Назвіть головні органи рослин

  • Яке значення рослин ?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграфи підручника: §____,

Творче завдання: скласти кросворд за темою уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Природознавство
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    126
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    GR906364
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання