Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Різні ігри «Веселі мавпочки»,Гра«Кухарі»,Гра «Вгадай, що я роблю»,Гра «Рибалка»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

25.03.2020

1377

41

0

Опис документу:
Гра «Веселі мавпочки» Мета. Розвивати увагу, спостережливість, швидкість реакції, пам'ять. Педагог.Уявіть, що ви всі мавпочки і сидите в клітці в зоопарку. Одного з вас ми вибираємо на роль відвідувача зоопарку. Він буде стояти в центрі і робити різні рухи і жести. «Мавпочки» передражнюють відвідувача, точно повторюють його жести і рухи. За допомогою лічилки обирають «відвідувача»:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Гра «Веселі мавпочки»
Мета. Розвивати увагу, спостережливість, швидкість реакції, пам'ять.
Педагог.Уявіть, що ви всі мавпочки і сидите в клітці в зоопарку. Одного з вас ми вибираємо на роль відвідувача зоопарку. Він буде стояти в центрі і робити різні рухи і жести. «Мавпочки» передражнюють відвідувача, точно повторюють його жести і рухи. За допомогою лічилки обирають «відвідувача»:
Тікав заєць через міст. 
Довгі вуха, куций хвіст,
А ти далі не тікай,
рахувати починай,
раз, два,три - вийди ти.
«Відвідувачі» протягом гри змінюються кілька разів.

Гра«Кухарі»
Мета. Розвивати увагу, спостережливість, швидкість реакції, пам'ять.
Діти діляться на дві команди (розраховуються на перший-другий). Перша команда готує перше блюдо, а друга - салат. Кожна дитина вигадує, яким продуктом він буде: цибулею, морквою, буряком, капустою, петрушкою, перцем, сіллю і т. п. - для першої страви; картоплею, огірком, цибулею, перцем, яйцем, майонезом і т. п. - для салату.
Потім всі діти стають у коло - виходить «каструля» - і співають пісню (імпровізація):
Зварити ми можемо швидко борщ або суп
І смачну кашу з декількох круп,
Нарізати салат
 й простий вінегрет,
Компотнаварити –
 це славний обід.
Діти зупиняються, а ведучий (педагог) по черзі називає, що він хоче покласти в каструлю. Впізнав себе дитина входить у коло. Коли всі «компоненти» страви опиняться в колі, ведучий пропонує приготувати інше блюдо.

Гра «Вгадай, що я роблю»
Мета. Розвивати пам'ять, уяву дітей.
Діти встають у коло. Кожна дитина приймає певну позу і виправдовує її:
- стоїть з піднятою рукою (кладу книгу на полицю, дістаю цукерку з вази в шафці, вішаю куртку, прикрашаю ялинку тощо);
- стоїть на колінах, руки і корпус спрямовані вперед (шукаю під столом ложку, спостерігаю за гусінню, годую кошеня, натираю підлогу тощо);
- сидить навпочіпки (дивлюся на розбиту чашку, малюю крейдою тощо);
- нахилився вперед (зав'язую шнурки, піднімаю хустку, зриваю квітку тощо).
Педагог пропонує дітям повторити гру «Вгадай, що я роблю?» в русі.
Діти ходять вільно по залу під музику. Як тільки музика закінчується, хлопці зупиняються, приймають певні пози, потім виправдовують їх (збираю квіти, нахилився за грибом і т. д.).

Гра «Рибалка»
Мета. Розвивати уяву, музичний слух, пам'ять, спілкування, вміння діяти з уявними предметами.
Хід:
1. Етюд «Рибалка».
2. Розучування тексту і мелодії пісні «Рибалка»Наталії Май
Діти сидять у творчому півколі. Педагог запитує: «Хто такий рибалка? (Людина, яка любить проводити вільний від роботи час на озері, на річці за вудкою.) Послухаємо пісню Наталії Май «Рибалка»

Етюд «Рибалка».

Діти зображують, як збираються на рибалку і беруть з собою вудку, банку для черв'яків, відро для спійманої риби. Вони йдуть по уявному лузі, зупиняються, кладуть вудки, відро, копають черв'яків і складають їх у банку і т .д . відповідно до пісні

Гра «Одне і те ж по-різному»
Мета.
 Розвивати уяву, фантазію дітей.


Діти у творчому півколі. Одна дитина придумує свій варіант поведінки, а діти повинні здогадатися, чим він займається і де знаходиться (людина йде, сидить, біжить, піднімає руку, слухає і т. д.).
Одне і те ж дію в різних умовах виглядає по-різному. Діти діляться на творчі групи, і кожна отримує певне завдання.


I група отримує завдання сидіти. Можливі варіанти:
- сидіти біля телевізора;
- сидіти в цирку;
- сидіти в кабінеті лікаря;
- сидіти біля шахової дошки;
- сидіти з вудкою на березі річки і т. п.
II група отримує завдання йти. Можливі варіанти:
- йти по дорозі;
- йти по гарячому піску;
- йти по палубі корабля;
- йти по колоді або вузькому містку;
- йти по вузькій гірській стежці і т. д.
III група отримує завдання бігти. Можливі варіанти:
- бігти, спізнюючись в театр;
- втекти від злої собаки;
- бігти, потрапивши під дощ;
- бігти, граючись у піжмурки, і т. д.
IV група отримує завдання розмахувати руками. Можливі варіанти:
- відганяти комарів;
- подавати сигнал кораблю, щоб помітили;
- сушити мокрі руки і т. д.
V група отримує завдання ловити звірятко. Можливі варіанти:
- ловити кішку;
- ловити папужку;
- ловити коників і т. д.
Педагог і глядачі відзначають, хто правильно виконав завдання.

Гра «Перетворення предмета»
Мета.Розвивати уяву, фантазію дітей.
Спочатку педагог пояснює дітям: «У театрі глядач вірить в те,у що вірить актор. Сценічне ставлення - це вміння з допомогою віри, уяви і фантазії змінити своє ставлення до предмета, місцем дії або партнерам, змінюючи відповідним чином свою поведінку, виправдовуючи умовне перетворення».
Педагог бере який-небудь предмет і кладе його на стіл або передає по колу, від однієї дитини до іншого. Кожна дитина має діяти з предметом по-своєму, виправдовуючи його нове призначення, щоб була зрозумілою суть перетворення. Варіанти перетворення різних предметів:
олівець або паличка: ключ, викрутка, вилка, ложка, градусник, зубна щітка, пензлик для малювання, сопілочка, гребінець і т. д.;
маленький м'ячик: яблуко, черепашка, сніжок, картопля, камінь, їжачок, колобок, курча і т. д.;
записна книжка: дзеркальце, ліхтарик, мило, шоколадка, взуттєва щітка, гра і т. д.
Можна перетворювати стілець на пеньок; в цьому випадку діти повинні виправдовувати умовну назву предмета. Наприклад, великий стілець може бути перетворений на королівський трон, пам'ятник і ін.

Гра «Кругосвітня подорож»
Мета. Розвивати фантазію, вміння виправдовувати свою поведінку.
Діти у творчому півколі. Педагог пропонує їм відправитися в кругосвітню подорож: «Хлопці, перед вами стоїть завдання: придумати, де буде проходити ваш шлях по пустелі, по гірській стежці, по болоту; через ліс, джунглі, через океан на кораблі».
Діти пропонують маршрут навколосвітньої подорожі, використовуючи декорації корабля, хатинки. Отже, маршрут навколосвітньої подорожі складено, і діти починають грати. У грі використовуються музика, шумові ефекти - грім, дощ, шум бурі, шторми, костюми та маски.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.