! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Рівняння.РОЗВ’ЯЗОК (корінь) РІВНЯННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ЗА ПЛАНОМ

Опис документу:
ознайомити учнів з поняттям “рівняння”, алгоритмом розв’язання рівняння; формувати вміння розв’язувати задачі за поданим планом; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
РІВНЯННЯ. РОЗВ'ЯЗОК (корінь) РІВНЯННЯ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ЗА ПЛАНОМ
Слайд № 1

РІВНЯННЯ. РОЗВ'ЯЗОК (корінь) РІВНЯННЯ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ЗА ПЛАНОМ

Веселунчик, пес вухатий, Дуже любить рахувати: 28 каченят, На 9 більше гусенят. Скільки разом коло хати Цих маленьких пташенят? «Веселі задачі» 65
Слайд № 2

Веселунчик, пес вухатий, Дуже любить рахувати: 28 каченят, На 9 більше гусенят. Скільки разом коло хати Цих маленьких пташенят? «Веселі задачі» 65

Песик рано-вранці встав, Гусенят порахував. У дворі їх 25, На 8 менше каченят, Скільки їх, скажіть, Песику допоможіть! 42
Слайд № 3

Песик рано-вранці встав, Гусенят порахував. У дворі їх 25, На 8 менше каченят, Скільки їх, скажіть, Песику допоможіть! 42

Усні обчислення за підручником С. 8, завдання 42.
Слайд № 4

Усні обчислення за підручником С. 8, завдання 42.

Робота за індивідуальними картками
Слайд № 5

Робота за індивідуальними картками

Картка 1 1) Розв’яжіть приклад 35 + 14 та складіть до нього 2 приклади на віднімання. 2) Довжина відрізка АВ — 13 см, а відрізка КМ — 17 см, На скі...
Слайд № 6

Картка 1 1) Розв’яжіть приклад 35 + 14 та складіть до нього 2 приклади на віднімання. 2) Довжина відрізка АВ — 13 см, а відрізка КМ — 17 см, На скільки сантиметрів другий відрізок довший за перший?

Картка 2 1) Виконайте перевірку і визначте, в якому прикладі допущена помилка. 74 + 25 = 100 13 + 82 = 95  49 + 16 = 65 2) Довжина відрізка АВ — 16...
Слайд № 7

Картка 2 1) Виконайте перевірку і визначте, в якому прикладі допущена помилка. 74 + 25 = 100 13 + 82 = 95  49 + 16 = 65 2) Довжина відрізка АВ — 16 см, а відрізка КМ — 14 см. На скільки сантиметрів другий відрізок коротший від першого?

Гра «Шифрувальник» Рівняння
Слайд № 8

Гра «Шифрувальник» Рівняння

Алгоритм розв'язання рівняння   Знайдіть розв’язок (корінь) рівняння. х + 8 = 11 х = 11 - 8 х = 3 • Перевірте розв’язок рівняння шляхом підстановки...
Слайд № 9

Алгоритм розв'язання рівняння   Знайдіть розв’язок (корінь) рівняння. х + 8 = 11 х = 11 - 8 х = 3 • Перевірте розв’язок рівняння шляхом підстановки його у дане рівняння. 3 + 8 = 11

Розв’язати рівняння означає знайти те числове значення букви, при якому рівність буде правильною.
Слайд № 10

Розв’язати рівняння означає знайти те числове значення букви, при якому рівність буде правильною.

План розв’язання 1) Скільки огірків було в одній банці? 2) Скільки огірків було у двох банках? РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ
Слайд № 11

План розв’язання 1) Скільки огірків було в одній банці? 2) Скільки огірків було у двох банках? РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ

1) 5 + 3 = 8 (ог.) — було в одній банці 2) 8 + 8 = 16 (ог.) Відповідь: 16 огірків було у двох банках. РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ
Слайд № 12

1) 5 + 3 = 8 (ог.) — було в одній банці 2) 8 + 8 = 16 (ог.) Відповідь: 16 огірків було у двох банках. РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ

У бібліотеці було видано 16 книг, по 2 книги кожному відвідувачу. Скільки було відвідувачів?
Слайд № 13

У бібліотеці було видано 16 книг, по 2 книги кожному відвідувачу. Скільки було відвідувачів?

У три ряди намалювали 12 кружечків, у кожному ряду порівну. Скільки кружечків вийшло в ряду?
Слайд № 14

У три ряди намалювали 12 кружечків, у кожному ряду порівну. Скільки кружечків вийшло в ряду?

Розв'язування задачі складанням рівняння (с. 9, завдання 48) Про що йдеться в задачі? Що означає вислів «збільшили на 12»?  Скільки отримали в резу...
Слайд № 15

Розв'язування задачі складанням рівняння (с. 9, завдання 48) Про що йдеться в задачі? Що означає вислів «збільшили на 12»?  Скільки отримали в результаті додавання? Що є шуканим в задачі?  Позначимо невідоме число буквою, наприклад х. Нагадайте, що відбулося з цим числом? Запишіть рівність,  Що ми отримали?  Розв’яжемо рівняння та дізнаємося шукане число. Прочитайте рівняння. Що невідомо?  Як знайти перший доданок?

— Що нового дізналися на уроці? — Визначте серед поданих записів рівняння. 22 + 18 = 40               85 + х = 94                 14 - 10 < 9      ...
Слайд № 16

— Що нового дізналися на уроці? — Визначте серед поданих записів рівняння. 22 + 18 = 40               85 + х = 94                 14 - 10 < 9                  13 + х = 71 — Що означає розв’язати рівняння?

Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» © ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2014 Джерела:...
Слайд № 17

Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» © ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2014 Джерела: 1. Володарська М. О. Математика. 2 клас. IІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка) / М. О. Володарська. — Х. : Вид. група «Основа», 2013. — 158, [2] с. — (Серія «Початкова школа. Мій конспект»).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн