Рівняння 5 клас Конспект уроку

Математика

Для кого: 5 Клас

21.10.2021

263

48

0

Опис документу:

Матеріал містить розгорнутий конспект уроку математики для 5 класу. Тема уроку: Рівняння. В конспекті описано всі етапи уроку з типом - засвоєння нових знань. застосовано сучасні методи : хмаринка слів, інтерактивний сервіс learning upps, незакінчені речення

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика 5 клас

Тема уроку Рівняння

Формування компетентностей:

• предметна компетентність: сформувати в учнів поняття рівняння, кореня рівняння, виробити вміння розв’язувати рівняння за правилом знаходження невідомих компонентів дій

ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою — розуміти важливість чітких та лаконічних формулювань; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію (рівняння, корінь рівняння);

  • уміння учитися впродовж життя – визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети, прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності.

  • соцільна та громадянська компетентності – аргументувати та відстоювати свою позицію

  • математична - уміння оперувати числовою інформацією

Очікувані результати: учні повинні знати що таке рівняння та його корінь, наводити приклади рівняння,  вміти розв’язувати рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій.

Обладнання: підручник, інтерактивна дошка, смайлики настрою

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

I. Організаційний етап

Привітання

Перевірка присутності учнів

За допомогою смайликів настрою визначаємо настрій учнів перед початком уроку


II. Перевірка домашнього завдання

1)Заповни пропуски (на дошці)

2)З даної хмаринки слів знайди відповіді на запитання:

а) Як називається вираз 2а+3b

б)Як називається вираз P=2(a+b)

в)Віднімання двох чисел це…

г) Добуток двох чисел – це дія …

д) Ділення двох чисел називається …

е)Обчисли значення виразу: 20+6:2

є) Від числа 48 відніми суму чисел19 і 16

ж) Знайди значення виразу13+ 37а, якщо а=2

III. Формулювання мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Оголошення теми уроку

Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку

Мотивація навчальної діяльності

Чи відрізняються поняття «формула» і «вираз»? Формули містять знак рівності, а вирази містять букви, числа, знаки дій. Записи P=2(a+b), s=vt є формулами, а записи 5-4b; (47-12):5 — виразами. А як ви назвете такі записи: х+7=16; (2х+4)5=100? Так, це рівняння, вам вже доводилось розв’язувати рівняння. Отож. поговоримо про рівняння.

IV. Актуалізація опорних знань

Мозковий штурм

  1. Як називають числа при додаванні?

  2. Як знайти невідомий доданок?

  3. Як називають числа при відніманні?

  4. Як знайти невідоме зменшуване? Від’ємник?

  5. Назвіть невідомі компоненти наступних рівнянь: х+7=13; х-8=32; 54-х=43; 6х=54.

V. Засвоєння нових знань

План вивчення теми

  1. Означення рівняння

  2. Приклади рівнянь

  3. Що називають коренем рівняння

  4. Що означає розв’язати рівняння.

  5. Приклади розв’язування рівнянь за правилами знаходження невідомого компонента(детально обговорюємо правила та алгоритми розв’язування рівнянь на с.61 підручника)

1) х-8=32
х=32+8

х=40

Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.



2)х+7=13
х=13-7
х=6

Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.

Відповідь:


3) 6х=54
х=54:6
х=9

Щоб знайти невідомий множник, потрібно добуток поділити на відомий множник.



4) 3х-5=10

3х=10+5

3х=15

х=15:3

х=5

5) (у-12):8=10

у-12=10*8

у-12=80

у=80+12

у=92

VI. Первинне закріплення знань

Колективне виконання усних вправ

Склади пазл:

https://learningapps.org/view6510932

Робота учнів біля дошки

Підручник (Математика5 Істер) №375 по2 учні, №381 по 2 учні

Додаткове завдання на оцінку № 393(1)

VII. Підбиття підсумків уроку

Метод «Незакінчене речення».

Учні підсумовують урок одним реченням, починаючи словами:

«Я зрозумів, що …»

«Мене зацікавило те,що…»

«Я дізнався про…»

За допомогою смайликів настрою визначаємо настрій учнів в кінці уроку. З’ясовуємо причини погіршення настрою учнів


VIII. Домашнє завдання

п.119( правила) № 376(1,3), 382(1,3), 394*(1,2)


4


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.