і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення англійської мови
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Римські цифри (додаткове завдання)

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Римські цифри

(додаткове завдання)

1. Із сірників складено рівності, які неправильні. Як перекласти один сірник так, щоб дістати правильну рівність?

А) VІ – ІV = ІХ; Б) VІ – ІV = ХІ; В) VІ + ІV = ХІІ;

Г) Х + Х = І; Д) Х – ІХ = VІ; Е) VІІІ + ІV = ХVІІ;

Є) Х – ІV = І; Ж) ХІІ + ІХ = ІІ; З) ІV – V = І;

И) ХХV + ХХV = І І) VІ – VІ = ХІ; Ї) VІІ + ІІІ = V;

Й) ХІ + V = V; К) ІVІ – ІІІ = ІХ; Л) ІV – І + V = ІІ;

М) Х = І – ІХ; Н) Х = VІІ – ІІІ; О) ХІІІ = VІІ – VІ;

П) VІІ = V – І.

2. Із сірників складено рівності, які неправильні. Як перекласти два сірники так, щоб дістати правильну рівність:

А) Х = Х – ІІ; Х + ІІІ = VІІ; В) ХХV = ХІІІ + ХІ;

Г) ХХХV – ХV = ХХІ.

3. Переставте чотири сірники від доданків до суми так, щоб вийшла правильна рівність:

ХХVІ + ХХVІ + ХХVІ + ХХVІ = LІL.

Успіхів Вам і творчого натхнення!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Додатковий матеріал до уроку
  • Додано
    15.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    180
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    UZ702923
  • Вподобань
    0
Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь