Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Річне оцінювання з всесвітньої історії за рівень 7 класу

Всесвітня історія

Для кого: 7 Клас

21.10.2021

46

2

0

Опис документу:

Запропонований матеріал містить тестові завдання для перевірки знань учнів з всесвітньої історії за рівень 7 класу. Матеріал можна використовувати для учнів на уроці, а також для учнів , які перебувають на екстернатній формі навчання, або на сімейній формі навчання. За допомогою цього матеріалу можна перевірити знання учнями основних дат, понять,логічне мислення

Перегляд
матеріалу
Отримати код



Річне оцінювання з всесвітньої історії

за рівень

7 класу



Початковий рівень

1.Укажіть рік падіння Західної Римської імперії

А) 375 Б) 476 в) 451

2.Укажіть поняття, яке відповідає наведеному визначенню

«Великі групи населення, які відрізняються своїми становими правами і обов’язками»

А) стани Б) васалітет В) прелати

3.Укажіть, про кого йдеться у наведеному уривку

«Зібравши одного разу своїх людей, він сказав про своїх родичів, яких він сам же погубив, наступне: « Горе мені, що я залишився чужим серед чужоземців, і немає у мене нікого з рідних..»

А) Карл Великий Б) Хлодвіг В) Карл Мартел

Середній рівень

4.Установіть події в хронологічній послідовності

А) «похід до Каноси» короля Генріха

Б) повернення Папи в Рим з «Авіньонського полону»

В) заснування Німецького королівства

Г) коронування Оттона І в Римі

5.Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями

А) рейхстаг

Б) абат

В) кортеси

Г) халіф

1) німецький парламент 2) парламент в Іспанії

3) керівник мусульман 4) керівник монастиря

6. Укажіть рік події, про яку йдеться у наведеному тексті

« Яна Гуса викликали на церковний собор в Констанці. Німецький імператор надав йому охоронну грамоту, але підло обдурив Гуса. На соборі Ян Гус був присуджений на спалювання як єретик»

А) 1371 Б) 1410 В) 1414 Г) 1424

Достатній рівень

7.Заповніть пропуски у тексті

«Султан Мехмед ІІ ………………….. в 1453 році завоював місто……,………, яке стало столицею держави та дістало назву………………………………......»

8.Прочитайте уривок та дайте відповіді на запитання

Арабські купці, які побували в Індії Х-ХІ ст.. , повідомляють про управління державою:

« Царі в Індії не визнають над собою ніякого глави. Кожен сам собі пан. І у державах панують великі відмінності в мовах і релігіях, і вони часто ворогують один з одним… Царська влада переходить по спадку в одному сімействі…»

Які спільні риси мали держава в Індії та Західній Європі в Х-ХІ ст.?

9. Поясніть значення вислову «піти в Каносу»

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Високий рівень

10. Дайте відповіді на запитання:.

А) Як називається ця пам’ятка архітектури? .....................................................................................................................................

Б) Коли та ким її було збудовано? .....................................................................................................................................

В) Назвіть особливості архітектури цієї історичної пам’ятки?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.