Річне календарне планування по підручнику , 2 клас,

Опис документу:
Річне календарне планування з "Музичного мистецтва", 2 клас,

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 клас

Джерела музичного мистецтва

п/п

Тема

Теоретичні відомості

Матеріал для сприймання

Матеріал для виконання

Дата

Тема 1. Пісня, танець, марш

Джерела музичного мистецтва

Композитор, виконавець, слухач – співтворці музики. Пісня, танець, марш – джерела музичного мистецтва (первинні музичні прояви людини в побуті, праці, обрядовості).

Д.Кабалевський. «Три кити»

“Пісня про школу»

Сл. В. Вікторова,

муз. Д.Кабалевського

Пісня – душа музики

Пісня - найважливіший тип музики. Зміст пісень.

Я.Степовий. “Колискова

“Пісня про школу»

Сл. В. Вікторова,

муз. Д.Кабалевського

Пісня

Життєві обставини звучання пісні. Різновиди пісень

Л.Бетховен. “Бабак»

“Школяр»

Сл. Б. Лепкого,

муз. Ф. Колесси

Танець на танцювальному майданчику

Життєві обставини звучання танців. Різновиди танців.

С.Рахманінов. “Італійська полька»

П.Чайковський. Вальс із балету “Спляча красуня»

“Школяр»

Сл. Б. Лепкого,

муз. Ф. Колесси

“Ой заграйте, дударики»

Сл. Б. Лепкого,

муз. А.Філіпенка

Незвичайний танець

Танцювальна музика в творчості сучасних композиторів. Різноманітність танцювальних образів.

Д.Шостакович. «Вальс-жарт»

Д.Кабалевський. “Танець молодого бегемота»

“Ой заграйте, дударики»

Сл. Б. Лепкого,

муз. А.Філіпенка

Марш

Життєві обставини звучання маршів. Різновиди маршів

Д.Кабалевський. “Три варіанти маршу»

Є.Адамцевич. “Запорізький марш»

“Гей, військо йде»

Сл. І. Франка,

муз. В. Верховинця

Марш

Настрої, характери, виражальні засоби маршів

П.Чайковський. “Марш дерев‘яних солдатиків»

М.Блантер. “Футбольний марш»

“Гей, військо йде»

Сл. І. Франка,

муз. В. Верховинця

“Веселий музикант»

Сл.

муз. А.Філіпенка

Пісня, танець, марш зустрічаються разом

Настрої і характери в основних типах музики. Поєднання елементів різних типів музики в одному творі.

Українські народні пісні в обробці Я.Степового “Дощик», “Лугом іду», “Гей, не дивуйте»

“Веселий музикант»

Сл.

муз. А.Філіпенка

Музику народило життя

Зв’язок музики з життям: музику народило життя. Все, що є в житті, музика намагається зобразити, виразити.

Є.Адамцевич. “Запорозький марш»

“Любіть Україну”

Сл. В. Сосюри,

муз. М. Ведмедері

Тема 2. Музика виражає і зображає

Настрої, почуття, думки в музиці

Виражальні можливості музики: настрій людини.

Л.Бетховен. “Весела. Сумна»

“Любіть Україну”

Сл. В. Сосюри,

муз. М. Ведмедері

Музика малює портрет

Зображальні можливості музики: характер, рухи, дії людини

Д.Кабалевський. “Три подружки»

Українська народна пісня „Дударик”

Звірі в музиці

Зображення музикою природи: тварини

М. Сільванський. “Пташка і кицька»

Українська народна пісня “Господарство” в обр. Я.Степового

Музичний пейзаж

Зображення музикою природи: музичні пейзажі

Е.Ґріг. “Ранок» із сюїти “Пер Ґюнт»

Українська народна пісня “Господарство” в обр. Я.Степового

Музика передає рух

Музика передає, зображає рух.

М.Глінка. “Попутна пісня»

Щедрівка “Ой сивая та і зозуленька»

Святкова музика

Музика - прикраса життя, особливо в свято. Музика новорічних свят

Українські нар. пісні в обр. М. Леонтовича “Ой сивая та і зозуленька», “Щедрик»

Щедрівка “Ой сивая та і зозуленька»

Музика виражає та зображує

Музика виражає настрої, почуття, характер людини.

Музика зображає різноманітні рухи людини, певні життєві подій, картини природи тощо

Гра «Відгадай героя»

Гра «Правильно-неправильно»

Тема 3. Подорожі з піснею, танцем, маршем

Подорожі з піснею, танцем, маршем

Виражальні засоби та інтонаційні особливості пісні, танцю і маршу. Три основні музичні жанри – пісня, танець, марш – як основа різноманіття жанрів музичного мистецтва.

Колядка “Ой коляда-колядниця»

Щедрівка “Ой там за горою»

Хор “Семеро козенят» з опери “Вовк і семеро козенят»

Муз. М.Коваля

Подорож з піснею

Пісня як основа знайомства з оперою. Поняття про оперу

М.Коваль. Сцена з другої дії опери “Вовк і семеро козенят»

Хор “Семеро козенят» з опери “Вовк і семеро козенят»

Муз. М.Коваля

Подорож з піснею

Пісня як основа знайомства з оперою, концертом. Поняття про концерт.

Українська народна пісня “Ой лопнув обруч»

І.Беркович. Концерт для фортепіано з оркестром №2. Частина ІІІ. Фінал

Тема Всезнайки, Туптунки, Бодайки з опери “Вовк і семеро козенят»

Муз. М.Коваля

Подорож з танцем

Танець як основа знайомства з балетом. Поняття про балет.

П.Чайковський “Танець маленьких лебедів» (фортепіанна п‘єса)

П.Чайковський. “Танець маленьких лебедів» з балету “Лебедине озеро»

“Зима і весна»

Українська народна пісня в обр. Я.Степового

Подорож з танцем

Танець як основа знайомства з симфонією. Поняття про симфонію.

Український народний танець Козачок.

Невідомий автор першої половини ХІХ ст. Симфонія соль мінор. ІV частина. Козачок

“Зима і весна»

Українська народна пісня в обр. Я.Степового

Подорож з маршем

Марш як основа знайомства з оперою. Маршовість як характерна ознака хоробрих образів опери

М.Лисенко Хор «Ходім, братці, воювати» з опери “Коза-дереза»

Пісня Кози з опери «Коза-дереза»

Сл. народні,

муз. М. Лисенка

Подорож з маршем

Марш як основа знайомства з оперою. Маршовість як характерна ознака героїчних образів опери

Ж.Бізе. Марш Тореадора з опери «Кармен»

Пісня Лисички з опери «Коза-дереза»

Муз. М. Лисенка

Музичні країни – опера, балет

Входження до “музичних країн» – опери, балету завдяки пісні, танцю і маршу

С.Прокоф‘єв. Вальс із балету “Попелюшка»

Українська народна пісня «Гарний танець гопачок»

Музичні країни –симфонія, концерт

Входження до “музичних країн» – симфонії, концерту завдяки пісні, танцю і маршу

Українська веснянка “Вийди, вийди, Іванку».

П.Чайковський. Концерт для фортепіано з оркестром №1 (фінал)

Українська народна пісня «Гарний танець гопачок»

Подорожі музичними країнами (узагальнення)

Пісня, танець, марш – основа різноманіття жанрів музичного мистецтва, найвагоміші серед яких - опера, балет, симфонія, інструментальний концерт

Музична вікторина

Виконання вивчених пісень

Тема 4. Мова музики

Мова музики

Своєрідність і неповторність музичного твору залежить від музичної мови, якою розмовляв з нами композитор. Ми розмовляємо словами, реченнями – музика фразами, мелодіями.

Л.Бетховен. «Бабак»

Українська народна пісня “Як діждемо літа» в обр. М.Дремлюги

Елементи музичної мови –мелодія, лад (мажор, мінор)

Основний елемент музичної мови – мелодія. Мелодія і супровід. Лад (мажор, мінор).

Л.Бетховен. «Весела. Сумна»

Українська народна пісня “Як діждемо літа» в обр. М. Дремлюги.

Елементи музичної мови – лад, ритм, метр

Визначення метру, ритму, ладу в музиці

П.Чайковський. “Кіт у чоботях і Біла кицька» з балету “Спляча красуня»

Веснянка “Розлилися води»

Елементи музичної мови – динаміка, регістр, штрихи

Визначення динаміка, регістр, штрихи в музиці.

Д.Кабалевський. “Зайчик дратує ведмедика» або «Три подруги»

Веснянка “Розлилися води»

Елементи музичної мови – лад (мажор, мінор), динаміка, темп

Розкриття образу завдяки елементам музичної мови: лад, динаміку, темп...

Р.Шуман «Перша втрата»

“Свято перемоги»

Сл.

муз. Г. Скоропуда

Елементи музичної мови –тембр

Визначення тембру в музиці. Розпізнавання тембрів голосів та музичних інструментів. Музична казка.

С.Прокоф‘єв. Симфонічна казка “Петя і Вовк». Теми Петі, Пташки, Качки.

“Чабанець»

Сл.

муз. А. Кос-Анатольського

Елементи музичної мови – тембр

Визначення тембру в музиці. Розпізнавання тембрів голосів та музичних інструментів.

С.Прокоф‘єв. Симфонічна казка “Петя і Вовк». Теми Кицьки, Дідуся, Вовка, Мисливців.

“Чабанець»

Сл.

муз. А. Кос-Анатольського

Казка, яку розповіла музика

Симфонічна казка розповідає музичною мовою: ми впізнаємо героїв за мелодіями, тембрами, динамікою, темпом, ладом...

С.Прокоф‘єв. Симфонічна казка “Петя і Вовк» (повністю)

Ігри: «Відгадай музичний інструмент», «Відгадай героя симфонічної казки»

Підготовка до уроку-концерту

Зміст і мова музики (урок концерт)

Зв’язки між життєвим змістом музики і його втіленням засобами музичної виразності.

Виконання вивчених пісень

5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!