Режимний момент " Ранкове коло в ДНЗ"

Опис документу:
Ранкове коло-це форма роботи з дітьми в ДНЗ різного віку. Тут ми об’єднуємо ранкову зарядку, привітання, спостереження за природою, ігри, вибір елементів музики ( пісеньки. музичні інструменти), заняття.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ранкове коло в ДНЗ

Ранкове коло-це форма роботи з дітьми в ДНЗ різного віку. Тут ми об’єднуємо ранкову зарядку, привітання, спостереження за природою, ігри, вибір елементів музики ( пісеньки. музичні інструменти), заняття. Разом з дітками ми затверджуємо лан ранкового кола, де намальоване що за чим йде попорядку. Хто перший прийшов в садок сьогодні- той ведучий кола, завтра ведучий кола- хто іменинник, потім вихователь придумовує різні критерії, щоб кожна дитина була в ролі ведучого. Наприклад: в кого сьогодні червона кофтина, в кого носочки з малюнком, в кого рожевий бант. Ведучий за картинками на плані ранкового кола, організовує його роботу. У кожній групі є « Ранкова коробка» де знаходиться інвентар для ранкового кола. Там вихователь завчасно готує матеріали для його проведення. Спеціальними атрибутами ранкового кола є подушечки для сидіння, велика свічка, запальничка. Ведучий ранкового кола запалює свічку, яка символізує тепло, обєднання родини, вічний вогонь.

Відповідно до пори року в коробці знаходиться атрибут, який символізує пору року: зима-сніжинка, літо-яблучко, весна- квітка, осінь- жовтий листочок. Ведучий бере його до рук і розпочинається « Привітання». Листочок ходить о-кругу, і кожна дитина вітається і говорить компліменти. Наприклад: « Доброго ранку Валерія! Я дуже радий, що ти сьогодні в садку!». Так дітки показують свою дружбу один до одного, розвиток зв’язного мовлення.

Після привітання все йде за планом ранкового кола. Всі дітки разом говорять стандартні віршики, які визначають дію по плану. Свобода вибору- один з головних елементів нашого кола. Дітки все самі вибирають що хочуть, але вибір декількох видів за вихователем відповідно програми. У « Ранковій коробці» з усіх видів діяльності є декілька варіантів і ведучий кола вибирає з цих варіантів, який йому подобається. Кожного дня інший ведучий, який має свої вподобання, то кожного ранку це щось інакше з запропонованого.

Ведучий кола бере мікрофон дитячий і проводить « Прогноз погоди». де розповідає про погоду на дворі, як потрібно одягатися, що цікавого в цю пору року.

Ведучий ранкового кола

Я картинку витягаю

і на вибір вибираю!

Яку гру ми проведем

і всі участь в ній візмем!

Витягає з «Ранкової коробки» з матеріалами на вибір картинку на якій зображена гра ( з відомих діткам). Проводять гру.

Я картинку витягаю

І на вибір вибираю.

Який музичний інструмент візьмем,

І пісеньку « Колобок»

Заспіваєм і в колі програєм.

Витягає з декількох музичних інструментів один вид. Наприклад : маракасами. Дітки всі сівають пісню Колобка із казки, і відтворюють ритм маракасами.. Один раз з словами а один раз лише з інструментами. Ритм задає ведучий кола.

Я картинку витягаю

І на вибір вибираю.

Хто букву оцю назве

і віршик про неї розкаже!

У « Ранковій коробці» знаходяться картинки з буквами, які вже вивчили по-програмі дітки. На кожну букву вони вчать віршики.

Я картинку витягаю

І на вибір вибираю.

Хто цифру цю назве
І віршик про неї розкаже.

Так само працюють як і з алфавітом.

Так само вибирається заняття. Наприклад два види заняття відповідно програми на день вони обов’язково будуть проведені, але ведучий вибирає в якій послідовності. Якщо тип заняття дозволяє , то проводиться в ранковому колі. Коли дітки сидять на підлозі, бачать один одного, горить свічка- це їх зближує. Кожний може розповісти що хоче, що бачив по дорозі в садок, де вчора був з батьками. Ранкове коло є елементом НУШ і наші вихованці йдучи до школи вже ознайомлені з таким видом діяльності. А саме головне, що діткам це дуже подобається!!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»