Рекомендації "Заняття з майбутніми першокласниками"

Опис документу:
Для занять з майбутніми першокласниками пропоную використовувати робочий зошит «Майбутній першокласник», що укладений відповідно до чинної програми і затверджений МОН України. Зошит містить цікаві завдання для пізнавального та мовленнєвого розвитку, сприяє розширенню досвіду пізнання світу дитиною та стимуляції пізнавальної активності як запоруки подальшого успішного навчання в школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Робочий зошит «Майбутній першокласник», що укладений відповідно до чинної програми і затверджений МОН України.

Зошит містить цікаві завдання для пізнавального та мовленнєвого розвитку, сприяє розширенню досвіду пізнання світу дитиною та стимуляції пізнавальної активності як запоруки подальшого успішного навчання в школі.

День 1

МЕТА ДНЯ : познайомитися з дітьми для подальшої співпраці, зацікавити дітей до занять; вчити дітей висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, допомогти учням зблизитися зі своїми однолітками, створити позитивний настрій; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення;розвивати навички аналізу, синтезу, узагальнення;сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок;сприяти фізичному розвитку дітей;виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Обладнання: для вчителя: ілюстрації до правил класу, таблиця «Правильно сиди під час письма», малюнок сонця й сонечка; пісня «Промінчик», «Черепаха»

для дітей: робочий зошит «Майбутній першокласник», кольорові олівці

І. Ранкова зустріч (15 хв).

  1. Вітання

Добрий день!

На вас чекає гарний день.

Бачу: всі веселі і здорові,

До занять уже готові!

Діти в колі передають один одному конкретне привітання і відповідь, наприклад: «Доброго ранку, Сергійко» – «Доброго ранку, Даринко» доти, поки звернення не обійде коло дітей.

  1. Групове заняття

«Овочі - фрукти»

Вчитель вигукує назви овочів і фруктів. Діти повинні, почувши слово, що означає овоч, присісти, а почувши слово, що означає фрукт, - підстрибнути.

  1. Обмін інформацією

  • Розкажи, що тобі подобається робити у вільний час? (Обмін інформацією)

  1. Щоденні новини.

Пояснення вчителя щодо плану роботи на день.

ІІ. Ранкова зарядка.

ІІІ. Створення правил класу.

  • Правило піднятої руки

  • Слухати коли хтось говорить

  • Ходити у класі спокійно

ІV. Заняття.

1 заняття.

Розвиток мовлення «Знайомство»

Робота в зошиті

  • Гра – знайомство «Скажи хто ти?»

  • Робота з ілюстрацією «Визнач захоплення дітей»

  • Хвилинка здоров'я

Дві зелені жабки (два оплески)

Рахували лапки: (махають вказівними пальцями)

В тебе п’ять, і в мене п’ять – ( показують праву, а потім ліву руку)

Ми умієм рахувать! (плескають в долоні)

  • Вивчення правил сидіння за партою під час письма. ( таблиця)

Правильно за парти сіли,

Щоби спини не боліли,

Щоб здорові були діти,

Треба правильно сидіти.

Отже сядемо всі рівненько.

Завдання слухайте гарненько.

Час не гайте ви дарма,

Приготуйтесь до письма.

  • Практична робота.

  • Чи любите ви святкувати день народження? А чим особливий цей день?

Завдання:Намалювати на торті стільки свічок скільки тобі років.

  • Вивчення вірша М. Познанської напам'ять

Динамічна перерва «Веселий м’ячик »

2 заняття.

Я досліджую світ

Мета: вчити спостерігати різні явища і зміни у природі; відшукати причини цих явищ і змін, порівнювати та аналізувати факти, робити висновки, послідовно і логічно висловлювати думку; збагачувати словник дітей образними висловами про сонце; розвивати логічне мислення, науковість світогляду, пізнавальний інтерес; виховувати спостережливість, кмітливість.

Місце проведення: подвір'я школи

  • Загадка про сонечко

Гарне, добре, на всіх дивиться, а людям на себе дивитися не дає. (Сонце)

  • Гра-асоціація «Сонце»

  • Розповідь вчителя з елементами бесіди про Сонце

Сонце – небесне світило, величезна вогняна куля розжарених газів. Там така температура, що до Сонця й на тисячі кілометрів не можна наблизитись.

  • Чи задумувались ви над тим, що б сталося на Землі, якби погасло Сонце?

  • Пригадайте, які дні і ночі взимку?

Спостереження за стеблами споришу.

  • Розглянемо стебла споришу, який виріс на сонці. (В тіні).

(Діти встановлюють, що рослина, яка росла на сонці, темно-зелена, а та, що росла у затінку, - бліда, видовжена, з тонкими листочками, бо тяглася до сонця)

  • Чого бракує траві, що росте під деревом?

  • Гра. «Сонечко сходить»

Ведуча: Сонечко сходить - все оживає! (Діти бігають)

Сонечко заходить – все засинає! (Діти присідають. Вибігає сова і ловить того, хто не встиг присісти)

  • Повернення до класу. Робота в зошиті с. 90.

Завдання: Позначити малюнки із зображенням частин доби відповідними кольорами.

Музична динамічна перерва

3 заняття.

Підготовка руки до письма

  • Повторення правил сидіння за партою під час письма

  • Робота в зошиті с. 2

Завдання 1: домалювати промінчики сонечка і травичку

  • Багатозначне слово сонечко

Пальчикова гімнастика «Сонечко»

Прилетіло сонечко (руки поставити на парту, загинати пальці.)

На мою долонечку. (показати долоні, випростати пальці.)

Крильця червоненькі, (поворушити пальчиками.).

Цяточки чорненькі (натиснути пальчиками на парту.)

По всіх пальчиках ходило, (пальчики ходять по парті.

З мізинчика полетіло. (показати мізинчик.)

  • Добре сонечко працювало, зігрівало теплом яблуньку. Дощик напував її водичкою. А яблунька віддячила багатим урожаєм.

Завдання 2: Розмалювати яблучка та листочки на дереві.

4 заняття.

Мистецтво

Ліплення (малювання) «Моя улюблена іграшка»

День 2

МЕТА ДНЯ : зацікавлювати в дітей до занять; вчити їх висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, допомогти учням зблизитися зі своїми однолітками, створити позитивний настрій; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення, навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Обладнання: для вчителя: ілюстрації до правил класу, таблиця «Правильно сиди під час письма», ілюстрації до казки «Колобок»; м’яч; бджілка.

для дітей: робочий зошит «Майбутній першокласник», кольорові олівці

І. Ранкова зустріч (15 хв).

Вітання

Треба разом привітатись:

- Добрий день! (граючі відповідають)

Дружно, голосно сказати:

- Добрий день!

Вліво, вправо поверніться,

Туди-сюди посміхніться:

- Добрий день!

У долоні поплескайте:

- Добрий день!

Дружно, всі, не відставайте:

- Добрий день!

Групове заняття

«Музичні стільці».

Коли грає музика, учні ходять навколо стільців, розставлених колом. Коли музика припиняється, кожна дитина має сісти на стілець. Якщо стільців недостатньо, діти вирішують, яким чином знайти кожному місце. Після кожного такого етапу один стілець забирають, аж поки не залишиться лише кілька стільців, на які мають сісти всі учні.

Обмін інформацією

  • Що цікавого побачили йдучи до школи?

Щоденні новини.

Відгадавши загадку ви дізнаєтеся хто завітає до нас сьогодні заняття.

ІІ. Ранкова зарядка.

ІІІ. Повторення правил класу.

  • Правило піднятої руки

  • Слухати коли хтось говорить

  • Ходити у класі спокійно

ІV. Проведення занять.

1 заняття. Розвиток мовлення

  • Сьогодні на заняття до вас ми прийшли разом з бджілкою.

Бджілка трудівниця залетіла в клас,

До роботи бджілка запросила нас.

Зараз на уроці бджілці допоможемо,

Разом із трудівницею все зробити зможемо!

  • Вправа «Слухай, запам’ятовуй, відповідай»

Дружба

Жила – була бджілка Марушка. Вона була веселою і працьовитою, любила збирати нектар з пахучих квітів. Одного разу бджілка вирішила полетіти до своїх подруг Маї та Таї. Дорогою до них вона потрапила на чудову галявину, де росло багато-багато чудових квітів. Марушка так захопилася збиранням нектару, що не помітила хлопчика, який прийшов за квітами. І коли він проходив понад квіточкою, д е сиділа Марушка, то ненавмисне пошкодив їй крильце. Марушка сіла і заплакала.

У той самий час на галявину прилетіли Мая і Тая. Вони відразу зрозуміли, чому Марушка не весела. Вони відірвали від квіточки пелюстку і приклали на місце пошкодженого крильця. Марушка зраділа, що знову може літати. Радісна бджілка змахнула крильцями і разом з подругами почала пурхати з квітки на квітку.

Звідусіль звучав веселий передзвін лугових квітів, які виконували мелодію дружби.

  • Як звати нашу бджілку?

  • Як звати подруг бджілки Марушки?

  • Куди летіла бджілка? Навіщо?

  • Кого бджілка не помітила на галявині серед квітів?

  • Що зробив хлопчик бджілці?

  • Чи навмисне хлопчик пошкодив крильце Марушці?

  • Хто прилетів на допомогу бджілці?

  • Як Тая і Мая допомогли Марушці?

  • На ваш погляд, Тая і Мая добрі друзі, чому?

Динамічна перерва «Гаряча картопля »

  • Робота в зошиті с. 27

2 заняття. Математика

Вправа «Допоможи бджілці» (розвиток зорово – моторної координації)

Уявіть себе бджілкою.

Порахуємо скільки квіточок у нашому садочку. Усний рахунок до 10.

Необхідно з кожної квіточки зібрати нектар. Для цього потрібно провести лінію через середину «доріжки» не торкаючись меж, щоб бджілка не збилася з «дороги» і не заблукала. Олівець повинен весь час рухатися по паперу, інакше бджілка не зможе швидко дібратися до вулика.

Вправа – фізхвилинка «Частини тіла»

Разом з бджілкою відпочинемо і пограємо в гру.

Я називаю частину тіла, ви до неї торкаєтесь, я виконую разом з вами, але буду навмисне припускатися помилок, але ви повинні виконувати правильно, не звертаючи увагу на мої помилки. Слухайте тільки те, що кажу.

Під музику починаємо!

Ноги, голова, рука, вухо, ніс, руки, живіт, очі, волосся тощо.

5. Математичне завдання

А зараз наша маленька бджілка просить вас допомогти їй виконати математичні завдання.

  • Знайомство з числом і цифрою 1, 2 (робочий зошит )

3 заняття. Робота з дитячою книжкою «Колобок»

Мета: навчати дітей чітко і зв’язно висловлювати власні думки; визначити рівень розвитку монологічного мовлення та фонематичного слуху; розвивати дрібну моторику рук; виховувати любов до родини та навколишнього середовища; сприяти вихованню поваги один до одного.

Слухання казки «Колобок»

Загадка

Хто кругленький і смачненький.

Із віконця скік та скік

Втік від баби і від діда

До лисички на язик? (колобок)

Ілюстрації

Бесіда за ілюстраціями до казки

- Спочатку покажемо, як баба місила тісто?
- Тепер скатаємо колобок і поставимо в піч.
- Виймаємо колобка із пічки. Ой, який він гарячий! Поставимо колобка на
віконце. Як смачно він пахне! Понюхаємо.
- А колобку нудно на віконці лежати, він стрибнув на доріжку й покотився.
Покажіть, як котиться колобок?
- Котився колобок, котився, а на зустріч йому.., хто? (зайчик).
- Так, зайчик. Який зайчик у казочці? (сіренький, маленький, має довгі вушка,
лапанчик).

Чому лапанчик? (бо в нього швидкі довгі лапки).

- Покажіть, як стрибав зайчик?

- Котився колобок далі і зустрічає... кого? (вовка).

- Вовк який? (сірий, сердитий, зубастий, голодний).

- Покажіть вовка, який він сердитий,, які в нього гострі кігті, як він ішов?

- І від вовка колобок утік. Покотився далі, а на зустріч йому... (ведмідь).

- Який ведмідь? (великий, вайлуватий, волохатий, коричневий).

- Покажіть, як ішов ведмідь, перевалювався.

- Так й від ведмедя колобок утік. Котиться колобок, а тут він зустрічається з ким? (з лисичкою).

Яка лисичка? (руда, хитра).

Як ішла лисичка, покажіть?

- Що сказала лисичка колобку? (колобок, колобок, я тебе з’їм).

- Яким голосом говорила лисичка? (хитрим).

- А що ж відповідав колобок? (не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю).

- Яким голосом говорив колобок? (лагідним, веселим).

- Лисичка й каже: «Ану, заспівай!». Допоможемо колобку заспівати пісеньку?

- Що далі сталося із колобком? (лисичка його з 'їла).

Дидактична гра «Чий, чий голосок?» (розвиток фонематичного слуху)

Фізхвилинка

4 заняття Підготовка руки до письма

Подивіться всі на мене, посміхнулися усі:

Всі готові до роботи, всі бадьорі? Молодці!

  • Повторення правил сидіння за партою під час письма

  • Наведення ліній за зразком.

  • Складання коротких історій про те, хто куди поспішає

Динамічна перерва «Їстівне - неїстівне »

  • Робота в зошиті с. 6-7

VІ. Рефлексія.

  • Щоденник вражень

VІІ. Підсумок дня.

  • Чи сподобалося вам заняття? Чому?

  • Що саме ви запам’ятали? Чому навчилися?

  • Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!

День3

МЕТА ДНЯ : зацікавлювати в дітей до занять; вчити їх висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, допомогти учням зблизитися зі своїми однолітками, створити позитивний настрій; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення, навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Обладнання: для вчителя: ілюстрації до правил класу, таблиця «Правильно сиди під час письма», ілюстрації дощику; картинки диких і свійських тварин.

для дітей: робочий зошит «Майбутній першокласник», кольорові олівці, альбом, щоденник вражень.

І. Ранкова зустріч (15 хв).

  1. Вітання

Я рада Вас бачити. Як ваші справи, який у вас настрій. Сьогодні ми з вами продовжуємо гратися, навчатися і розвиватися.

Діти передають один одному якесь конкретне привітання і відповідь, наприклад: «Доброго ранку, Сергрійко» – «Доброго ранку, Даринко» доти, поки звернення не обійде коло дітей. До вітання додається будь-який жест (рукостискання, махання рукою)

  1. Групове заняття

Гра «Детектив»

Учні утворюють коло, стоячи плечем до плеча. Учитель непомітно дає одному з гравців певну річ і за жеребкуванням обирає «детектива». Він залишається в центрі кола, а члени групи мають швидко передавати річ із рук в руки ( за спинами). За командою ведучого «Стоп!» гра припиняється. «Детектив» мусить сказати, у кого на той момент знаходиться річ.

  1. Обмін інформацією

  • А у мене новина…

  1. Щоденні новини.

Пояснення щодо плану роботи на день.

ІІ. Ранкова зарядка.

ІІІ. Повторення правил класу.

  • Правило піднятої руки

  • Слухати коли хтось говорить

  • Ходити у класі спокійно

ІV. Проведення занять

1 заняття. Підготовка руки до письма

У школі я вчуся не марно,

Працює мій мозок старанно.

Увагу і пам'ять свою розвиваю,

Нову інформацію швидко сприймаю.

Подивіться, у мене в руці будинок розумних казкових героїв. У цьому будинку 5 дверей, які замкнені ключем, за кожними дверима живуть казкові герої, які для вас приготували випробування, якщо ви виконаєте всі завдання – отримаєте грамоту «майбутнього першокласника». Але ви повинні активно працювати, один одного не перебивати, слухати і поважати думку кожного.

Готові?

Завдання 1 «Щось тут не так»

Допоможіть мені відчинити перші двері. За синіми дверима живе Лисичка, вона для вас приготувала гру «Щось не так»

Гра «Щось тут не так»

Гарбузи їдять малину,

Малюки ростуть під тином,

Жабеня летить в ракеті,

Космонавт спить в очереті.

Грак в пустелі заревів,

Крилатий лев гніздечко звив.

Молодці, ви правильно виконали завдання Лисички, тож отримайте 2-й ключ від дверей нашого будиночка.

Завдання 2 «Наведи олівці за зразком»

  • Робочий зошит с. 10

Повторення правил сидіння за партою під час письма.

Завдання 3 «Плутанина»

За цими дверима живе Кішка і у неї є для вас завдання. Наведіть ялинки і допоможіть зайчику порахувати їх.

Завдання 4

А за цими дверима заховалася фізхвилинка.

Нагадаю вам правила безпеки, відійдіть один від одного на небезпечну відстань. Обережно виконуйте всі вправи, щоб не зачепити своїх однолітків.

Молодці, всі активно танцювали, відпочили, отримали четвертий ключ.

Від Зайчика ми отримали п’ятий ключ

Завдання 5

  • Практична робота у зошиті. Розвиток зорово-моторної координації.

Ви довели казковим героям, що ви сильні, розумні, уважні діти.Ви виконали всі завдання казкових героїв, які мешкали у цьому будинку, відкрили всі дверцята, отримували ключики – «знань

Динамічна перерва «Другий зайвий»

2 заняття Я досліджую світ

Ознайомити дітей з природою рідного краю, з кругообігом води у природі; закріпити на практиці знання про водойми та їхнє значення; вчити активно, творчо, самостійно мислити; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати уяву, фантазію, спостережливість; виховувати любов до навколишнього світу, бережне ставлення до води.

  • Відгадування загадки.

Що таке – живе і ллється,

Часом на камінь дереться,

Як немає – все всихає,

Звір і птиця помирає? ( Вода)

Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»

Що ви знаєте про воду? Навіщо п΄ють воду ?

Без води життя на Землі неможливе: в’яне квітка, страждає звір, замовкає пташка. Усе живе на Землі потребує води. Кожна її крапля є дорогоцінним даром природи. Вона напуває землю, яка годує людину.

Музична фізхвилинка.

  • Робота у зошиті с. 92

Розглянь і скажи, у яких станах зображено воду?

  • Гра «Хто де живе»

  • Творча робота «Малюнок краплинки»

Динамічна перерва «Чотири стихії»

За сигналом («Вода!», «Земля!», «Повітря!», «Сонце!») діти виконують різні рухи.

«Вода!» - знаходять собі пару.

«Земля!» - присідають.

«Повітря!» - піднімають руки вгору і кружляють.

«Сонце!» - утворюють коло.

Учні беруться за руки та утворюють коло. Обирають «подоляночку». Діти співаючи йдуть по колу, а вона всередині кола зображує все те, про що йдеться у пісні.

3 заняття Розвиток мовлення

Свійські та дикі тварини. Чим вони живляться?

  • Вікторина «Впізнай тваринку за описом »

  • Робота в зошиті с. 31

Розвиток фонематичного слуху. Гра «Хто як говорить»

Вивчення чистомовки напам'ять.

Фізхвилинка

  • Бесіда за ілюстрацією. Вправа «Я уважний і спостережливий»

  • Практична робота у зошиті. Розвиток зорово-моторної координації.

VІ. Рефлексія.

  • Щоденник вражень

VІІ. Підсумок дня.

  • Чи сподобалося вам заняття? Чому?

  • Що саме ви запам’ятали? Чому навчилися?

  • Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!

День4

МЕТА ДНЯ : зацікавлювати в дітей до занять; вчити їх висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, допомогти учням зблизитися зі своїми однолітками, створити позитивний настрій; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення, навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Обладнання: для вчителя: ілюстрації до правил класу, таблиця «Правильно сиди під час письма», іграшка Дельфін, іграшкові музичні інструменти – барабан і труба.

для дітей: робочий зошит «Майбутній першокласник», кольорові олівці, дощечка й пластилін.

І. Ранкова зустріч (15 хв).

Вітання

Пропоную дітям сісти у коло так, щоб хлопчики і дівчатка чергувалися

Просте привітання «Хай-файв» (вітання, коли одна дитина плескає піднятою долонею в долонь іншої дитини при цьому посміхаючись)

Групове заняття

Гра «Компліменти»

Обираю ведучого. Решта утворюють коло. Ведучий кидає м’яч комусь із гравців. Цей гравець повинен швидко сказати йому який-небудь комплімент, потім повернути йому м’яч назад. Якщо гравець не зміг швидко зорієнтуватися і сказати якийсь комплімент, або не встиг вчасно віддати м’яч, він повинен залишити гру. Компліменти можуть бути різними. Якщо ведучий – хлопчик, йому можна говорити таке: «Ти дуже сильний, розумний, елегантний, спортивний, чесний, веселий». Якщо ведучий – дівчинка, то можна говорити таке: «Ти дуже гарна, ніжна, чарівна, красива, мила». Переможцем стає той , хто протримається у грі найдовше.

Обмін інформацією

  • Чим особливий сьогоднішній день?

Щоденні новини.

Сьогодні у школі відбудеться свято до Дня дитинства.

ІІ. Ранкова зарядка.

ІІІ. Повторення правил класу.

  • Правило піднятої руки

  • Слухати коли хтось говорить

  • Ходити у класі спокійно

  • Інструктаж-настанова «Правила поведінки для кожної дитинки»

ІV. Проведення занять.

1 заняття. Розвиток мовлення. Гість дня Дельфін. Тема «Іграшки»

  • Чи є у вас вдома іграшки? Яка іграшка найулюбленіша? Чому?

  • Звідки вона у тебе з'явилася? Чи є у неї (якщо це лялька) ім'я?

  • Робота у зошиті с. 28.

  • Назвати іграшки , як звіть і бачиш на полиці.

  • Порахуй і скажи, скільки зайчиків є на верхній полиці, а скільки на нижній. Розфарбуй зайчиків на нижній полиці.

Музична фізхвилинка.

  • Дельфін – вправний музикант. Він на заняття приніс музичні інструменти. Послухайте вірші про них і доповніть словами:

Слід навчитися тобі гарно грати на …

Бум – бум, бум – бум! Дан – дан – дан! Так звучить мій …

  • Які є в тебе іграшкові музичні інструменти?

  • Творче завдання: намалювати музичний інструмент або зліпити з пластиліну (на вибір дітей)

Динамічна перерва «Джерельце»

2 заняття Математика

  • Усний рахунок до 10. Гра «Яке число пропустив Дельфін»

  • Допоможемо Дельфіну у виконанні завдань. Робота у зошиті

Фізпауза для пальчиків «Дельфін у морі»

  • Розвиток логічного мислення с. 74

  • Повторення геометричних фігур. (використання паличок)

Гра «Конструктор»

Динамічна перерва «Веселі естафети з м'ячиком»

3 заняття Підготовка руки до письма.

Загадка від Дельфіна.

П’ять братів разом живуть, працюють,

Один одному допомагають,

Один одного поважають. (Пальці на руці)

  • Наведи, назви та познач крапкою.

Вивчення напам’ять вірша

— Згадайте, як звуть пальці на руці.

Оцей пальчик — мій дідусь,

Оцей пальчик — баба,

Оцей пальчик — мій татусь,

Оцей пальчик — мама,

А маленький пальчик — я,

Ось і вся моя сім’я!

  • Допоможемо Дельфіну знайти відмінності між предметами

Гра «Дельфіни».

Дельфіни весело пірнали Руки над столом, долоні вниз,

торкнутись кожним пальчиком столу

В чистій, свіженькій воді

То зіжмуться, розіжмуться . Руки стиснути в кулачки.

То сховаються на дні. Струснути кистями рук.

  • Робота в зошиті.

  • Де живе Дельфін? Що цікавого ви знаєте про цю тваринку? Пограємося з Дельфіном у морі. Намалюємо хвильки.

Динамічна перерва «Буря на морі»

Діти утворюють коло, зображуючи бурхливе хвилювання моря; частина дітей зображує рибок, які ховаються на морське дно; чайок, які швидко махають крилами і ховаються на березі.

VІ. Рефлексія.

  • Щоденник вражень

VІІ. Підсумок дня.

  • Чи сподобалося вам заняття? Чому?

  • Що саме ви запам’ятали? Чому навчилися?

  • Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!

День5

МЕТА ДНЯ : зацікавлювати в дітей до занять; вчити їх висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, допомогти учням зблизитися зі своїми однолітками, створити позитивний настрій; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення, навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Обладнання: для вчителя: ілюстрації до правил класу, таблиця «Правильно сиди під час письма», гість дня Півник ; дитяча книга «Півник золотий гребінчик».

для дітей: робочий зошит «Майбутній першокласник», кольорові олівці

І. Ранкова зустріч (15 хв).

Вітання

Мета: продемонструвати, як навчати дітей правильно вітатися один з одним під час ранкових зустрічей.

Діти стають у коло. Перша дитина починає привітання, кажучи: «Це мій друг Денис», піднімає руку Денис, а всі в цей час разом його вітають: «Доброго ранку , Денисе!». Денис діє аналогічно і так продовжується доти, доки всі руки всіх дітей не будуть підняті. Тоді всі кажуть: «Доброго ранку, друзі!» і опускають руки.

Групове заняття

Мета: ознайомити учасників із другим компонентом ранкової зустрічі. Під час цього заняття учасники ознайомляться із способами формування колективу, як навчати дітей правильно себе поводити під час ігор, як навчати їх слухати інших. Ігри, які пропонує вчитель в цей час, мають сприяти розвитку творчого мислення і самовираженню дітей.

Гра «Австралійський дощ»

Діти утворюють коло і повторюють за вчителем рухи, що зображують, як іде дощ:

  • Подув вітерець – діти труть долоньками;

  • Почав накрапати дощ – клацають пальцями;

  • Дощ перейшов у град – тупотять ногами;

  • Спалахнула блискавка – широко розкривають долоні;

  • Вдарив грім – плескають у долоні;

  • Дощ вщух, і на небі з'явилась веселка – піднімають руки догори.

Обмін інформацією

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як організовувати цілеспрямований обмін інформацією між дітьми.

«Крісло автора» Розказати про свою родину.

Щоденні новини.

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як розвивати у дітей навички збору інформації.

Пропоную підняти руку тим дітям, у кого є новини, якими вони бажають поділитися з іншими.

ІІ. Ранкова зарядка.

ІІІ. Повторення правил класу.

  • Правило піднятої руки

  • Слухати коли хтось говорить

  • Ходити у класі спокійно

  • Інструктаж-настанова «Правила поведінки для кожної дитинки

ІV. Проведення занять.

1 заняття. Робота з дитячою книгою. Гість дня Півник золотий гребінчик

  • Відгадати гостя за описом

  • Читання казки

  • Перевірка сприймання

  • Гра «Ланцюжок слів» (характеристика героїв казки)

Динамічна перерва «Кіт та миша»

2 заняття Математика

  • Наш Півник завітав у гості до Їжачка .А у Їжачка в саду достигають кілька яблучка. Намалюйте кілька яблук на голочках Їжачка якими він пригостить Півника. Скільки голочок у Їжачка багато чи мало?

  • А ще Їжачок вирішив своєму гостю подарувати повітряні кульки. Здогадайтесь яку?

  • Замалюйте в’язку, де більше кульок синім кольором, а меншу для Дрозда – оранжевим.

  • Робота в зошиті с.57 (ознайомлення з геометричною фігурою трикутник):

Фізхвилинка

  • С. 53 Число 2.

Пальчикова гімнастика

  • Вправи на логічне мислення

Музична динамічна перерва «Фіксікі»

3 заняття Підготовка руки до письма

  • Зустріч Півника з Равликом (Навести за зразком)

  • Заштрихувати ковдру у кімнаті Равлика

Пальчикова гімнастика

  • Ліпимо Равлика.

Динамічна перерва «Ми - фантазери»

Учні готують цікаві відповіді на запитання:

  • Про що мріє Півник?

  • Де живе Сонечко?

  • Уявіть, що ви є зустрілись з Чарівником , він може виконати лише одне бажання. Про що ви його попросите?

VІ. Рефлексія.

  • Щоденник вражень

VІІ. Підсумок дня.

  • Чи сподобалося вам заняття? Чому?

  • Що саме ви запам’ятали? Чому навчилися?

Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!

День 6

МЕТА ДНЯ : зацікавлювати в дітей до занять; вчити їх висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, допомогти учням зблизитися зі своїми однолітками, створити позитивний настрій; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення, навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Обладнання: для вчителя: ілюстрації до правил класу, таблиця «Правильно сиди під час письма», ілюстрації до теми «посуд», «їжа», Незнайко, кімнатні рослини.

для дітей: робочий зошит «Майбутній першокласник», кольорові олівці, графітний олівець, пластилін, дощечка

І. Ранкова зустріч (15 хв).

Вітання

Мета: продемонструвати, як навчати дітей правильно вітатися один з одним під час ранкових зустрічей.

Діти стають у коло.

В цьому класі друзі всі: (три оплески)

Я і ти, ми і ви. (три оплески)

Добрий день, тому, хто зліва, (поворот ліворуч)

Добрий день, тому, хто справа (поворот праворуч)

Ми одна сім’я. (розводять руки в сторони, показують на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три клацання пальцями)

Я і ти, ми і ви. (три клацання пальцями)

Не лякайся,той, хто зліва, (торкаються плеча сусіда ліворуч)

Не лякайся, той, хто справа (торкаються плеча сусіда праворуч)

Ми одна сім’я. (розводять руки в сторони, показують на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три плескання по грудях).

Я і ти, ми і ви. (три плескання по грудях).

Пожалій того, хто зліва (гладять по голові сусіда зліва)

Пожалій того, хто справа (гладять по голові сусіда справа)

Ми одна сім’я. (розводять руки в сторони, показують на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три притупування ногами)

Я і ти, ми і ви. (три притупування ногами)

Посміхнись,тому, хто зліва, (беруть за руку сусіда ліворуч)

Посміхнись, тому, хто справа (беруть за руку сусіда праворуч)

Ми одна сім’я. (розводять руки в сторони, показують на всіх)

Групове заняття

Мета: ознайомити учасників із другим компонентом ранкової зустрічі. Під час цього заняття учасники ознайомляться із способами формування оллективу, як навчати дітей правильно себе поводити під час ігор, як навчати їх слухати інших. Ігри, які пропонує вчитель в цей час, мають сприяти розвитку творчого мислення і самовираженню дітей.

Гра «Варенички»

Учні утворюють коло, повторюють слова і рухи за вчителем.

  • Просіяли борошно (рух руками ліворуч –праворуч).

  • Замісили тісто (кулаком по долоні)

  • Зробили ковбаску (відповідні рухи руками)

  • Зліпили варенички (натиснути на вушка)

Обмін інформацією

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як організовувати цілеспрямований обмін інформацією між дітьми.

  • Діти, кого ви зустріли (щось цікаве побачили ) йдучи до школи? (Відповідь починають зі слів «Йдучи до школи я …»)

Щоденні новини.

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як розвивати у дітей навички збору інформації.

Оголошення вчителем плану роботи на день.

ІІ. Музична ранкова зарядка.

ІІІ. Повторення правил класу.

  • Правило піднятої руки

  • Слухати коли хтось говорить

  • Ходити у класі спокійно

  • Інструктаж-настанова «Правила поведінки для кожної дитинки

ІV. Проведення занять.

1 заняття. Розвиток мовлення. Гість дня Незнайко

Тема «Посуд. Їжа.» С. 38-39

  • Гра «Назви одним словом»

  • Вправа «Домалюй посуд» й назвати кожен із предметів з чого він виготовлений

  • Гра «Допоможіть Незнайкові з’єднати предмет посуду з його тінню» й розкажіть для чого кожен ми використовуємо

  • Фізхвилинка «Одне до одного»

Учні стають парами. Ведучий дає команди: «Рука до руки», «Вухо до вуха», «Плече до плеча», «Віч-на-віч», «Нога до ноги», «п’ятка до п’ятки» і т. д.

За командою : «Одне до одного» слід змінити пари.

  • Бесіда з елементами розповіді «Корисна й шкідлива їжа». Допоможіть Незнайкові визначитися яка їжа корисна, а яка шкідлива.

  • Практична робота у зошиті.

Динамічна перерва «Кіт та миші»

2 заняття Я досліджую світ. Кімнатні рослини.

  • Звернути увагу дітей на квіти які ростуть у класі. Розповідь учителя.

  • Як можна одним словом назвати всі ці квіти …(кімнатні)

  • Чи є вдома у вас квіти? Які?

  • Хто за ними доглядає?

  • Чим відрізняються кімнатні рослини від рослин у природі?

  • Незнайко не розуміє навіщо квіти потрібні у кімнаті. Давайте всі разом йому допоможемо пояснити.

  • Робота в зошиті.

  • Фізпауза

  • Творче завдання: Розмалювати лише кімнатні рослини.

Музична динамічна перерва

3 заняття Підготовка руки до письма с. 14 – 15

  • Гра «Виклади лінії з дроту»

  • Проведення ліній по клітинках

  • Гімнастика для пальчиків «Гуси»

Сірі гуси налетіли (поворушити пальчиками у повітрі)

І на лузі тихо сіли (покласти долоні на стіл)

Походили, походили («ходити» пальчиками по столу)

Попоїли, попоїли (стукати пальчиками по столу)

Знялися і полетіли (поворушити пальчиками у повітрі)

  • Незнайко подорожуючи на повітряній кульці побачив на лузі овечок. Порахуйте скільки їх? Наведіть і розмалюйте овечок.

  • Набридло Незнайкові подорожувати на кульці і він продовжив свій шлях на машині. Відшукайте місце паркування машини.

Динамічна перерва «Чотири стихії»

За сигналом ( «Вода!». «Земля!», «Повітря!», «Сонце!») діти виконують різні рухи.

«Вода!» - знаходять свою пару.

«Земля!» - присідають.

«Повітря!» - піднімають руки вгору і кружляють.

«Сонце!» - утворюють коло.

4 заняття Мистецтво

Закінчилась подорож Незнайки. І ось він вдома. Вирішив Незнайко приготувати обід. А що не знає. Допоможіть йому.

Завдання: зліпити предмети посуду.

Динамічна перерва «Другий зайвий»

VІ. Рефлексія.

  • Щоденник вражень

VІІ. Підсумок дня.

  • Чи сподобалося вам заняття? Чому?

  • Що саме ви запам’ятали? Чому навчилися?

  • Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!

День 7

МЕТА ДНЯ : зацікавлювати в дітей до занять; вчити їх висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, допомогти учням зблизитися зі своїми однолітками, створити позитивний настрій; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення, навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Обладнання: для вчителя: ілюстрації до правил класу, таблиця «Правильно сиди під час письма», іграшка Ведмедик, казочка «Три ведмеді»,

для дітей: робочий зошит «Майбутній першокласник», кольорові олівці, графітний олівець, пластилін, дощечка

І. Ранкова зустріч (15 хв).

Вітання

Мета: продемонструвати, як навчати дітей правильно вітатися один з одним під час ранкових зустрічей.

Діти стають у коло.

В цьому класі друзі всі: (три оплески)

Я і ти, ми і ви. (три оплески)

Добрий день, тому, хто зліва, (поворот ліворуч)

Добрий день, тому, хто справа (поворот праворуч)

Ми одна сім’я. (розводять руки в сторони, показують на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три клацання пальцями)

Я і ти, ми і ви. (три клацання пальцями)

Не лякайся,той, хто зліва, (торкаються плеча сусіда ліворуч)

Не лякайся, той, хто справа (торкаються плеча сусіда праворуч)

Ми одна сім’я. (розводять руки в сторони, показують на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три плескання по грудях).

Я і ти, ми і ви. (три плескання по грудях).

Пожалій того, хто зліва (гладять по голові сусіда зліва)

Пожалій того, хто справа (гладять по голові сусіда справа)

Ми одна сім’я. (розводять руки в сторони, показують на всіх)

В цьому класі друзі всі: (три притупування ногами)

Я і ти, ми і ви. (три притупування ногами)

Посміхнись,тому, хто зліва, (беруть за руку сусіда ліворуч)

Посміхнись, тому, хто справа (беруть за руку сусіда праворуч)

Ми одна сім’я. (розводять руки в сторони, показують на всіх)

Групове заняття

Мета: ознайомити учасників із другим компонентом ранкової зустрічі. Під час цього заняття учасники ознайомляться із способами формування оллективу, як навчати дітей правильно себе поводити під час ігор, як навчати їх слухати інших. Ігри, які пропонує вчитель в цей час, мають сприяти розвитку творчого мислення і самовираженню дітей.

Гра «Якщо весело живеться…»

Обмін інформацією

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як організовувати цілеспрямований обмін інформацією між дітьми.

Чим я хочу поділитись?

Це не гарно – всім хвалитись.

Але радість розділити

Вміють всі на світі діти.

Діти розповідають про свою радість починаючи зі слів «Я поділюся радістю…»

Щоденні новини.

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як розвивати у дітей навички збору інформації.

Відгадавши загадку ви дізнаєтеся хто сьогодні завітав до нас на заняття. Загадка про ведмедя.

ІІ. Музична ранкова зарядка.

ІІІ. Повторення правил класу.

  • Правило піднятої руки

  • Слухати коли хтось говорить

  • Ходити у класі спокійно

  • Інструктаж-настанова «Правила поведінки для кожної дитинки

ІV. Проведення занять.

1 заняття. Робота з дитячою книгою «Три ведмеді». Гість дня Ведмедик.

  • Представлення гостя.

  • Розповідь вчителя про ведмедя.

  • Читання казки.

  • Перевірка сприймання.

  • Переказ казки за ілюстрацією.

  1. заняття. Математика

  • Де живе ведмедик?

  • Ознайомлення з поняттям «товстий », «тонкий».

  • Разом з ним проживають його друзі – кріт, мишеня. Допоможіть їм дістатися додому.

Фізхвилинка «Одне до одного»

Учні стають парами. Ведучий дає команди: «Рука до руки», «Вухо до вуха», «Плече до плеча», «Віч-на-віч», «Нога до ноги», «п’ятка до п’ятки» і т. д.

За командою : «Одне до одного» слід змінити пари.

  • Ознайомлення з числом 4.

  • Розучування віршика.

  • Практична робота у зошиті С. 59 (групування предметів, їх порівняння)

Динамічна перерва «Кіт та миші»

  1. заняття Підготовка руки до письма с. 18 – 19

  • Виконання завдань у зошиті.

  • Фізпауза для пальчиків «Гуси»

Сірі гуси налетіли (поворушити пальчиками у повітрі)

І на лузі тихо сіли (покласти долоні на стіл)

Походили, походили («ходити» пальчиками по столу)

Попоїли, попоїли (стукати пальчиками по столу)

Знялися і полетіли (поворушити пальчиками у повітрі)

  • Робота в парі «Веселі клітинки»

  • Творче завдання «Відшукай пару»

Динамічна перерва «Ведмедик і лісові звірята»

Один учень «ведмедик», решта «лісові звірята».

Хто то спить під дубком, ще й накрився кожушком?

стають навшпиньки, прикладають руку під картуз

Цс –с-с! прикладають пальчик до рота

Тихо, тихо, не будіть ходять навшпиньки

То, напевно, спить ведмідь.

Цс –с-с! прикладають пальчик до рота

Стережіться, бо той гість, махають вказівним пальчиком

Як устане, всіх поїсть. Клацають зубками.

Цс –с-с! прикладають пальчик до рота

Ой, рятуйте від біди, утікайте, хто куди! Розбігаються в різні сторони

VІ. Рефлексія.

  • Щоденник вражень

VІІ. Підсумок дня.

  • Чи сподобалося вам заняття? Чому?

  • Що саме ви запам’ятали? Чому навчилися?

  • Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!

День 8

МЕТА ДНЯ : зацікавлювати в дітей до занять; вчити їх висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, допомогти учням зблизитися зі своїми однолітками, створити позитивний настрій; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення, навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Обладнання: для вчителя: ілюстрації до правил класу, таблиця «Правильно сиди під час письма», гість дня Смайлик.

для дітей: робочий зошит «Майбутній першокласник», кольорові олівці, графітний олівець, пластилін, дощечка

І. Ранкова зустріч (15 хв).

Вітання

Мета: продемонструвати, як навчати дітей правильно вітатися один з одним під час ранкових зустрічей.

Діти стають у коло.

Привіт, усім привіт! діти плещуть у долоні

Будьмо знайомі! утворюють коло, беруться за руки

Привіт, усім привіт! підходять до середини кола з витягнутими руками

Життя таке чудове!

Групове заняття

Мета: ознайомити учасників із другим компонентом ранкової зустрічі. Під час цього заняття учасники ознайомляться із способами формування оллективу, як навчати дітей правильно себе поводити під час ігор, як навчати їх слухати інших. Ігри, які пропонує вчитель в цей час, мають сприяти розвитку творчого мислення і самовираженню дітей.

Гра «Компліменти»

Обмін інформацією

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як організовувати цілеспрямований обмін інформацією між дітьми.

Хочу розповісти, що я нині чув:

Поділюся з вами поки не забув…

Щоденні новини.

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як розвивати у дітей навички збору інформації.

Оголошення вчителем плану роботи на день.

ІІ. Музична ранкова зарядка.

ІІІ. Повторення правил класу.

  • Правило піднятої руки

  • Слухати коли хтось говорить

  • Ходити у класі спокійно

  • Інструктаж-настанова «Правила поведінки для кожної дитинки

ІV. Проведення занять.

1 заняття. Розвиток мовлення. «Одяг та взуття»

  • Групування предметів.

  • Гра «Що змінилося»

Кожна дитина по черзі стає ведучим. Ведучий залишає кімнату. За цей час у групі відбувається кілька видимих змін в одязі, взутті.

Завдання ведучого: помітити й назвати ці зміни.

  • Творче завдання: Робота в зошиті С.33

  • Практична робота у зошиті.

Динамічна перерва «Черепаха»

Музична динамічна перерва

2 заняття Підготовка руки до письма с. 20 – 21

  • Робота у зошиті – штрихування предметів

  • Гра «З'єднай цифри і дізнайся , що одягнув Смайлик»

  • Гімнастика для пальчиків «Гуси»

  • Гра «Веселі клітинки»

  • Гра «А ми у гай ходили»

  • Смайлик привів нас на чудову галявину квітів. Для кого ми зберемо букет?

Динамічна перерва «Гуси-лебеді»

3 заняття Я досліджую світ «Лікарські рослини». Екскурсія до парку.

  • Знайомлення з правилами поведінки у природі.

  • Інтерактивні вправа «Брейн - стормінг»

  • Чи любите ви природу? Чи може людина жити окремо від природи? (Відповіді дітей)

  • Вправа «Я уважний і спостережливий»

Діти розходяться парком і деякий час спостерігають за природою.

Завдання: Розказати про те, що побачили, або які звуки почули у природі.

  • Мабуть не знайдеться в світі такої людини, яка б не любила природу. Одні милуються барвами осіннього лісу, інші обожнюють високі гори та бурхливі ріки, а ще інші в захваті від простору степу. Погляньте навколо себе. Яка дивовижна краса! На що не глянеш, усе радіє життю. Усе живе, цвіте, розвивається, тягнеться до теплого сонечка. І все неповторне, гарне.

Природа-матінка не тільки дарує нам свою красу, вона ще й цілителька. Сьогодні ми поговоримо про лікувальні властивості рослин.

  • Інформ-дайджест показ дітям різновидів рослин: полину, кульбабки, цикорію, чебрецю, подорожника, шипшини, липи. Розповідь про їх лікувальні властивості. Порівняння на зовнішній вигляд, запах.

Гра «Відшукай рослину»

Динамічна перерва «Чотири стихії»

За сигналом ( «Вода!». «Земля!», «Повітря!», «Сонце!») діти виконують різні рухи.

«Вода!» - знаходять свою пару.

«Земля!» - присідають.

«Повітря!» - піднімають руки вгору і кружляють.

«Сонце!» - утворюють коло.

VІ. Рефлексія.

  • Щоденник вражень

VІІ. Підсумок дня.

  • Чи сподобалося вам заняття? Чому?

  • Що саме ви запам’ятали? Чому навчилися?

  • Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!

День 9

МЕТА ДНЯ : зацікавлювати в дітей до занять; вчити їх висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, допомогти учням зблизитися зі своїми однолітками, створити позитивний настрій; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення, навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Обладнання: для вчителя: ілюстрації до правил класу, таблиця «Правильно сиди під час письма», гість дня Рибка.

для дітей: робочий зошит «Майбутній першокласник», кольорові олівці, графітний олівець, пластилін, дощечка

І. Ранкова зустріч (15 хв).

Вітання

Мета: продемонструвати, як навчати дітей правильно вітатися один з одним під час ранкових зустрічей.

Діти стають у коло.

Привіт, усім привіт! діти плещуть у долоні

Будьмо знайомі! утворюють коло, беруться за руки

Привіт, усім привіт! підходять до середини кола з витягнутими руками

Життя таке чудове!

Групове заняття

Мета: ознайомити учасників із другим компонентом ранкової зустрічі. Під час цього заняття учасники ознайомляться із способами формування оллективу, як навчати дітей правильно себе поводити під час ігор, як навчати їх слухати інших. Ігри, які пропонує вчитель в цей час, мають сприяти розвитку творчого мислення і самовираженню дітей.

Гра «Ось так!»

Ведучий запитує, а діти демонструють.

  • Як ідеш? Діти: «Ось так!»

  • Як біжиш? Діти: «Ось так!»

  • Як уночі спиш? Діти: «Ось так!»

  • Як береш? Діти: «Ось так!»

  • Як даєш? Діти: «Ось так!»

  • Як радієш? Діти: «Ось так!»

  • Як сумуєш? Діти: «Ось так!»

  • Як стрибаєш? Діти: «Ось так!»

Обмін інформацією

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як організовувати цілеспрямований обмін інформацією між дітьми.

Хочу розповісти, що я нині чув:

Поділюся з вами поки не забув…

Щоденні новини.

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як розвивати у дітей навички збору інформації.

Оголошення вчителем плану роботи на день.

ІІ. Музична ранкова зарядка.

ІІІ. Повторення правил класу.

  • Правило піднятої руки

  • Слухати коли хтось говорить

  • Ходити у класі спокійно

  • Інструктаж-настанова «Правила поведінки для кожної дитинки

ІV. Проведення занять.

1 заняття. Математика.

        • Зустріч з гостею дня.

  • Геометричний феєрверк. (повторення геометричних фігур)

  • Робота в зошиті с. 22

  • Гімнастика для пальчиків

  • Продовження роботи у зошиті. Число 5.

  • Закріплення вивченого.

Динамічна перерва «Рибалка»

Діти утворюють півколо.

Учитель: «Хто такий рибалка?».

Діти зображують як вони збираються на рибалку (вчитель коментує): беруть баночку й лопату йдуть копати черв'ячків, потім беруть вудочку, відерце. Вони йдуть по уявному лузі, зупиняються, кладуть вудки й на гачечок чіпляють черв’ячка, закидають вудку й чекають кльову….

2 заняття Підготовка руки до письма с. 22 – 23

  • Робота в зошиті : штрихування , наведення предметів

  • Вправа для збереження зору «Кіт Васько»

Учитель: Сплять маленькі кошенята,

Всі заплющте оченята!

Діти: А Васько не хоче

Він розплющив очі!

Учитель: Подивився вгору, вниз,

Поводив очима скрізь.

І праворуч, і ліворуч.

Перевірив: вуха поруч!

Знову – вгору, знову – вниз,

Лапою помацав ніс. (дивлячись на свій вказівний палець, наближати його до носа)

Ось і вправа закінчилася,

Очі ваші не втомилися?

  • Графічний диктант.

Динамічна перерва «Море хвилюється»

3 заняття Розвиток мовлення. «Професії»

  • «Мозковий штурм»

  • Поясніть значення слова професія.

  • Робота з фотоілюстраціями.

  • Гра «Ланцюжкова реакція» . Назви професії своїх батьків

  • «Ким я хочу бути?» (пояснити чому?)

  • Творче завдання: Робота в зошиті С.35

Музична динамічна перерва.

VІ. Рефлексія.

  • Щоденник вражень

VІІ. Підсумок дня.

  • Чи сподобалося вам заняття? Чому?

  • Що саме ви запам’ятали? Чому навчилися?

  • Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!

День 10

МЕТА ДНЯ : зацікавлювати в дітей до занять; вчити їх висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, сприяти розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, допомогти учням зблизитися зі своїми однолітками, створити позитивний настрій; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення, навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Обладнання: для вчителя: ілюстрації до правил класу, таблиця «Правильно сиди під час письма», гість дня Коза, казка «Вовк та козенята».

для дітей: робочий зошит «Майбутній першокласник», кольорові олівці, графітний олівець, пластилін, дощечка

І. Ранкова зустріч (15 хв).

Вітання

Мета: продемонструвати, як навчати дітей правильно вітатися один з одним під час ранкових зустрічей.

  • Хай-фай!

Групове заняття

Мета: ознайомити учасників із другим компонентом ранкової зустрічі. Під час цього заняття учасники ознайомляться із способами формування оллективу, як навчати дітей правильно себе поводити під час ігор, як навчати їх слухати інших. Ігри, які пропонує вчитель в цей час, мають сприяти розвитку творчого мислення і самовираженню дітей.

Гра «Австралійський дощ»

Обмін інформацією

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як організовувати цілеспрямований обмін інформацією між дітьми.

Хочу розповісти, що я нині чув:

Поділюся з вами поки не забув…

Щоденні новини.

Мета: Під час цього заняття слухачі мають бути ознайомлені з тим, як розвивати у дітей навички збору інформації.

Оголошення вчителем плану роботи на день.

ІІ. Музична ранкова зарядка.

ІІІ. Повторення правил класу.

  • Правило піднятої руки

  • Слухати коли хтось говорить

  • Ходити у класі спокійно

  • Інструктаж-настанова «Правила поведінки для кожної дитинки

ІV. Проведення занять.

1 заняття. Робота з дитячою книгою «Вовк та козенята». Гість дня Коза

  • Представлення гостя. За ознаками впізнати гостю дня.

  • Бесіда з елементами розповіді про козу.

  • Читання казки.

  • Перевірка сприймання.

Переказ казки за ілюстраціями.

Динамічна перерва «Коза»

За допомогою лічилки обирають «Козу». Діти підходять до неї та дратують її.

Коза, коза, бе-бе!

«Коза» вдає, що розсердилась.

Я – коза-дереза,

Півбока луплена.

Тупу-тупу ногами,

Заколю вас рогами,

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету.

Діти підходять до «кози» ближче, гладять її та кажуть:

  • Кізонько-кізонько, де була?

  • В лісі гуляла, травку щипала.

«Коза» ловить дітей. Гра триває.

2 заняття Підготовка руки до письма с. 24 – 25

  • Мама Коза для своїх діток зшила одяг, але не встигла його прикрасити. Допоможіть їй. Робота у зошиті – штрихування предметів

  • Фізпауза для пальчиків «Гуси»

  • Малюнок по клітинках.

  • Вирішила мама Коза повезти своїх козенят на екскурсію до іншої казки. До якої, ви дізнаєтеся, якщо поїдете разом з ними.

Виконати наступні завдання:

навести поїзд зеленим кольором, а пароплав – червоним;

намалювати зображення, використовуючи код.

Динамічна перерва «Гуси-лебеді»

3 заняття Математика. С. 64 – 65

  • Лічба предметів.

  • Порівняння предметів

  • Ознайомлення з числами і цифрами 6 і 7.

  • Цікаві вправи від мами Кози для діток.

  • Музична фізхвилинка

  • Робота в зошиті.

Динамічна перерва «Чотири стихії»

За сигналом ( «Вода!». «Земля!», «Повітря!», «Сонце!») діти виконують різні рухи.

«Вода!» - знаходять свою пару.

«Земля!» - присідають.

«Повітря!» - піднімають руки вгору і кружляють.

«Сонце!» - утворюють коло.

VІ. Рефлексія.

  • Щоденник вражень

VІІ. Підсумок дня.

  • Чи сподобалося вам заняття? Чому?

  • Що саме ви запам’ятали? Чому навчилися?

Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.