Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Рекомендації по використанню сервісу Zoom

Опис документу:
Шановні колеги! У в даній брошурі розповідається, як у нашій школі відбувається дистанційне навчання за допомогою сервісу відеоконференцій ZOOM , починаючи із встановлення та реєстрації, а також про основні налаштування, створення та планування конференцій, використання інструментів керування конференцією під час її проведення та подолання основних проблем під час онлайн уроку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ОДЕСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА №35

І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ

АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ









Рекомендації

по використанню сервісу Zoom

З досвіду роботи

Одеської спеціалізованої школи №35















Одеса 2020

Укладачі: вчителі інформатики ОСШ №35

Кузьмін М.М.

Кузьміна О.А.











Шановні колеги! У в даній брошурі розповідається, як у нашій школі відбувається дистанційне навчання за допомогою сервісу відеоконференцій ZOOM , починаючи із встановлення та реєстрації, а також про основні налаштування, створення та планування конференцій, використання інструментів керування конференцією під час її проведення та подолання основних проблем під час онлайн уроку.

















Zoom – що це таке?


Zoom – це сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей. Організувати зустріч може будь-який користувач, що створив обліковий запис. Безкоштовна версія програми дозволяє проводити відеоконференцію тривалістю 40 хвилин.

Zoom відмінно підходить для відеоконференцій, роботи, індивідуальних та групових занять. Користувачі можуть використовувати додаток як на комп'ютері, так і на планшеті й телефоні. До відеоконференції може підключитися будь-який користувач за посиланням або ідентифікатором конференції. Захід можна запланувати заздалегідь, а також зробити перманентне посилання, тобто для постійних зустрічей у певний час.


З чого ж почати?

По-перше, потрібно завантажити програму-клієнт на Ваш комп’ютер. Для цього потрібно в баузері відкрити вікно пошуку (бажано Гугл) та ввести в рядок пошуку слово ZOOM. Найперше ж посилання це офіційна сторінка програми. Якщо сторінка відкрилася на іноземній мові, прогортаємо сторінку до низу і змінюємо мову на російську. Української мови ZOOM немає.

Також внизу стартової сторінки є розділ «Загрузить», там обираємо «Клиент конференций»









У
розділі «
Клиент Zoom для конференций» натискаємо «Загрузить» та завантажуємо установочний файл на комп’ютер. Запускаємо його та виконуємо встановлення. Якщо на робочому столі не з’явився ярлик програми, шукаємо її у меню пуск.

Наступний крок – реєстрація у сервісі Zoom. Можна скористатися звичайною реєстрацією через сайт Zoom, про це є багато відео в Інтернеті. Але оскільки в нашій школі для кожного класу виділено окремий кабінет із встановленим там комп’ютером чи ноутбуком, ми для кожного класу створили окремий акаунт Гугл, і вже за його допомогою заходимо до відеоконференцій Zoom. Для цього потрібно створити новий акаунт Гугл, увійти в цей акаунт, потім у вікні входу у Zoom натиснути кнопку «Войти в» і вже там натиснути «Войти в систему через Гугл».

Якщо при вході активувати прапорець «Не выполнять выход», при наступних запусках програма Zoom буде автоматично заходити до цього акаунта.

Тиснемо «Войти в систему через Гугл». У вікні браузера відкривається вікно авторизації, обираємо акаунт, вводимо пароль та входимо в програму Zoom. Оскільки при реєстрації через сайт все одно потрібна електронна пошта, такий спосіб є найпростішим.

налаштування

Основні налаштування програми.

У вкладці «Общие» рекомендується включити опцію «Запускать Zoom при загрузке Windows». Таким чином на початку дня достатньо увімкнути комп’ютер і якщо раніше була натиснута галочка «Не выполнять выход», Zoom автоматично завантажиться в робочий стан. Інші налаштування в цій вкладці змінюйте за своїм бажанням, але все працює і так.

Наступна вкладка «Видеоизображение». Тут можна нічого не змінювати. Зверніть увагу, інструмент «Отобразить мое видео дзеркально» працює ТІЛЬКИ на вашому комп’ютері, інші учасники конференції бачать вас нормально. Якщо ви не хочете, щоб вас бачили на початку конференції, можна натиснути «Выключать мое видео»…. та включити власне відео після початку конференції вручну.

Звук.

Т ут можна перевірити якість звука та роботу вашого мікрофону.

Ви побачите як він реагує на голос, це означає, що він справний та вас почують учасники конференції.

Також тут можна обрати опцію «Отключить звук моего микро…» якщо ви не хочете щоб вас чули одразу після початку конференції.


Усі інші налаштування неважливі і ви можете їх змінювати за власним бажанням, або не чіпати взагалі. Єдине, якщо ви плануєте вести запис своїх конференцій, бажано змінити шлях для збереження відеофайлів, адже за замовчанням вони зберігаються на диск С, а це не зовсім корисно для вашого комп’ютера. Якщо ви налаштуєте шлях зберігання, то потім завжди швидко зможете знайти збережений відеозапис конференції.

Первинні налаштування ми зробили, переходимо до створення конференцій.

Створення конференцій.

Конференції можна створювати двома способами – миттєво та заплановано. У нашій школі усі конференції створюються заплановано, оскільки одним комп’ютером користуються різні вчителі і потрібно систематизувати конференції за розкладом. До того ж учні бачать, до конференції з якого предмету або вчителя вони приєднуються, що є корисним в умовах ділення класу на підгрупи з різними викладачами, наприклад іноземна мова.

Отже, перший спосіб створення, миттєвий, ми не розглядаємо.

Для створення запланованих конференцій користуємось кнопкою «Запланировать». При натисканні на неї з’являється вікно планування конференції. Спочатку заповнюємо поле ТЕМА, де стисло описуємо призначення конференції. Наприклад, 1 урок, 8-Б клас, Історія, Іванова Л.В.. Це поле ви можете заповнювати за власним бажанням, але максимально інформативно.

Далі налаштовуємо дату та час проведення конференції: обираємо із календаря день проведення та час. Зверніть увагу, що виставити в безкоштовної версії Zoom 45 хвилин не вийде, обмеження 40хв, тому обираємо 30хв. Тут також бажано встановити часовий пояс

Оскільки в нашій школі один комп’ютер використовується тільки в одному класі, ми включаємо постійний ідентифікатор, завдяки чому всі конференції мають одне й те саме посилання та код доступу. Це спрощує процес під’єднання учнів до конференції. Також можна змінити код доступу на свій, менш складний для учнів.

Обов’язково вмикаємо Зал ожидания. Ця функція відправляє учнів, що приєдналися, у так звану залу очікування, звідки вони не можуть робити ніяких дій у конференції. Це основна запорука забезпечення безпеки під час конференції.

Далі налаштування включення або виключення відеозображення. Рекомендовано увімкнути відеозображення для учнів, щоб бачити чи це дійсно учень, чи «диверсант» для зіпсування уроку. Власне відеозображення ви налаштовуєте за бажанням.

Також можна додати нагадування про майбутню конференцію до календаря, але це необов’язково.

У Расширеных параметрах ви маєте можливість увімкнути вхід раніше організатора, але робити це категорично не рекомендується. Також є можливість вимкнути звук учасників при під’єднанні до конференції, аби уникнути зайвих розмов на початку відеоуроку. Також можна увімкнути збереження відеозапису конференції на ваш комп’ютер. Таким чином плануються конференції за розкладом на день. Список запланованих конференцій можна побачити у розділі КОНФЕРЕНЦІЇ.

Запланована конференція розпочнеться, ТІЛЬКИ коли вчитель натисне кнопку НАЧАТЬ. Також тут можна скопіювати запрошення до конференції, продивитися це запрошення. Або змінити налаштування конференції, якщо при створенні були помилки. Або взагалі видалити, якщо вона створена помилково, чи вже не потрібна.

Про конференцію

А зараз про саму конференцію, яку ми розпочали. Стандартна конференція розпочинається ось у такому вікні.

Для перегляду учнів, що приєдналися, натискаємо кнопку УЧАСТНИКИ. Справа з’явилося додаткове поле, де ми і будемо контролювати учнів. Якщо ми не забули увімкнути у налаштуваннях ЗАЛ ОЧІКУВАННЯ, усі учні, що під’єдналися, знаходяться зверху, у відкресленої області. Якщо їх багато, є кнопка під’єднати всіх. Але у проблемних класах потрібно додавати учнів по черзі, перевіряючи їх особистість або по відео, або хоча б у звуковому контакті. Коли всі учні додані із зали очікування, можна розпочинати конференцію. Учнів, які запізнилися, можна додавати під час проведення уроку.

Основним елементом конференції є ДЕМОНСТРАЦІЯ ЄКРАНУ, яка включається цією кнопкою. При натисканні відкривається вікно, де показано елементи, доступні до показу, це робочий стіл, вікна усіх запущених програм та ДОШКА ПОВІДОМЛЕНЬ. Якщо ви запускаєте демонстрацію відео, або іншої програми зі звуком, переконайтеся, що встановлена галочка СОВМ.ИСП.ЗВУКА КОМП, інакше учасники конференції нічого не почують.

Коли ви запустили демонстрацію, ОБОВ’ЯЗКОВО у меню ДОПОЛНИТ встановіть заборону на коментарі учасників. Інакше існує висока вірогідність, що учні почнуть малювати на екрані.

І трошки про проблеми під час проведення онлайн-уроку.
По-перше. Дуже часто діти просто розмовляють одночасно із вчителем, викрикують, або видають різні звуки. У такому випадку є можливість відключити мікрофони у всіх учасників. Але вони швидко можуть включити мікрофон знов. В такому випадку можна відключити мікрофони БЕЗ можливості ввімкнення учасником.

Якщо вимкнені мікрофони, можливо користуватися ЧАТОМ. До речі, в чат можна не тільки писати, але й вставляти різноманітні посилання. Чат вмикається ось цією кнопкою.



І найстрашніше, що може бути під час Zoom-конференціі – це поява Зум-ботів. Вони просто зривають урок, або блокуючи звукове спілкування сторонніми шумами, або демонструючи непристойне відео через свою веб-камеру. Якщо вони все ж з’явилися у вас в конференції, миттєво видаляйте їх. Але це не означає, що вони не спробують увійти ще раз. Заблокувати їх по акаунту Zoom технічно неможливо, тому уважно слідкуйте, кого запрошуєте із зала очікування в конференцію, перевіряйте візуально, або хоча б по звуку реальність учня, який приєднується, встановлюйте жорсткі рамки входу у конференцію, і ретельно перевіряйте, щоб не було дубльованих користувачів у конференції.

Як ви бачите, навчитись проводити дистанційні уроки за допомогою сервісу відеоконференцій Zoom досить нескладно, потрібно просто запам’ятати деякі робочі моменти. Що і довели вчителі нашої школи.

Успіху в роботі!



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Рекомендуємо