Рекомендації батькам: " Постановка автоматизація і деференціація звука [Р]

Опис документу:
Рекомендації батькам: Комплекс артикуляційної гімнастики для звука [ Р ], дихальні вправи, закріплення звука в складах, соловах, словосполученнях та реченнях, чистомовках, віршах. Диференціація звука в складах, словах, словосполученнях та реченнях, чистомовках, віршах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

4.Вимовляй чистомовки:

РА-РА-РА – дуже рада дітвора

РО-РО-РО – розмальоване відро

РУ-РУ-РУ – котлети на пару

РЕ-РЕ-РЕ – Кіра хліб бере

РИ-РИ-РИ – з риби юшку навари

5.Вимовляй вірші:

Рома та Рита співають у хорі,

Ввечері разом гуляють надворі,

Разом додому ідуть, як пора.

Рома та Рита – це брат і сестра!

6.Послухай розповідь і перекажи.

Диференціація звука

1.Вимовляй склади

РА-ЛА-РА-ЛА ЛО-РО-ЛО-РО

ЛУ-РУ-ЛУ-РУ РИ-ЛИ-РИ-ЛИ

2.Вимовляй слова

Рити - лити, рот - лоб, рис - лис, руки - луки, роса - лоша, Рось - лось, ромашка - ломака, криниця - полуниця, гори - лови, рижик - лижник, риба - липа, варити - валити, равлик - Павлик, хор - гол, мур - мул, мотор - футбол, жири - жили, гірка – голка.

3.Вимовляй словосполучення та речення:

Лілові іриси, стиглий персик, гладка дорога, хлібні крихти, білий кролик, літня гроза, лимонне ситро, кислий аґрус, помаранчевий апельсин,варена картопля. Олена випрала білизну, журавель змахнув крилами, маленька Маринка грала в ляльки, Лева поливав з лійки, маляр пофарбував двері.

4.Вимовляй чистомовки:

ЛА-ЛА-ЛА – наша Лада мала

РА-РА-РА – висока гора

ЛО-ЛО-ЛО – їдемо в село

РО-РО-РО – доберемось на метро

ЛИ-ЛИ-ЛИ – ми в садок прийшли

РИ-РИ-РИ – в лісі рижики росли

ЛУ-ЛУ-ЛУ – наточили ми пилу

РУ-РУ-РУзакотився м’яч в діру

5.Вимовляй вірші:

ГНОМ В ГАЮ ГУЛЯВ ГОДИНУ

НАЗБИРАВ ГРИБІВ КОРЗИНУ

ЙШЛА ОЛЕНА В ГАСТРОНОМ

ЇЙ ШАГАВ НА ЗУСТРІЧ ГНОМ

НІС С ГРИБАМИ ВІН КОРЗИНУ

ДАВ ОЛЕНІ ПОЛОВИНУ

БАЖАЄМО УСПІХІВ!

Відділ освіти

Добопільської міської ради

Постановка автоматизація і

деференціація

звуку

м.Добропілля 2018р

Комплекс артикуляційної гімнастики

для звука[Р]

1.Усмішка

2.Хоботок

3.Усмішка-Хоботок

4.Покараємо неслухняний язик

5. Покусаємо язика

6.Лопатка

7.Чашечка

8.Смачне варення

9.Індик

10.Почистити верхні зуби

11.Гойдалка

12.Маляр

13.Лоша

14.Грибок

15.Гармошка

16.Комарик

17.Барабанчик

Дихальні вправи

1. «Кораблики» Дитині пропонується широка ємність з водою, а в ній-паперові «кораблики». Дитина, повільно вдихаючи, направляє повітряний струмінь на «кораблик»

2. «Сніг і вітер» З маленьких шматочків вати скочуються невеликі кульки - «сніг» - і викладаються на столі. Дитині пропонують дути на «сніг», як холодний зимовий вітер. При цьому «грудки снігу» повинні повільно пересуватися до протилежного краю стола.

3. «Бульбашки» Це гра, яку майже всі батьки вважають пустощами, і не дозволяють дітям в неї грати. Насправді, вона є дихальним вправою і дуже проста у використанні. Потрібна лише трубочка-соломинка і стакан води. Звертаємо увагу дитини на те, щоб видих був тривалим, тобто бульбашки повинні бути довго.

4.«Сопілка» Використовуємо всілякі свистки, дитячі музичні інструменти, ковпачки від ручок. Дуємо в них.

5«Фокус» Ця вправа з шматочком вати, яке готує до виголошення звуку [р]. Вата кладеться на кінчик носа. Дитині пропонується витягнути мову, загнути його кінчик вгору і подути на ватку, щоб здути її з носа.

Автоматизація звука

1.Вимовляй склади

РА-РО-РУ-РИ ДРА-ДРО-ДРИ-ДРЕ

РИ-РЕ-РА-РУ ТРО-ТРУ-ТРИ-ТРА

2.Вимовляй слова

а)З прямими складами: рама, рана, кора, рот,ворона, нора, риба, рись, рис, перина,русь, руки, перукар, редька, терези, сережки,перець.

б)Зі зворотними складами: бар, дар, пар, удар, шофер, катер, вітер, хор, актор, тур, шнур, абажур, тир, сир, кумир, двір, зефір, бір, яр, доярка.

в) Зі збігом приголосних: трава, трос, театр, труба,метр,літр, дрова,пудра,астра,патрон,відро, кров,кран,кружок,кролик,град,гром.

3.Вимовляй словосполучення та речення:Новий рояль, ранній світанок,

У городі росте горох, Жора купив гітару,Рома ловить рибу, у бору ростуть боровики,горобець злякався ворони.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн