План-конспект уроку
Тема: Речення як комунікативна одиниця»
Мета уроку:
- узагальнити й систематизувати знання з розділу «Речення як комунікативна одиниця»;
- систематизувати вивчений теоретичний матеріал шляхом виконання відповідних вправ;
- продовжувати розвивати творчі вміння самостійно розв'язувати нові пізнавальні завдання;
- удосконалювати мисленнєві дії, вміння аналізувати, порівнювати, систематизувати й узагальнювати, доводити й обґрунтовувати;
- розвивати спостережливість, уважність, кмітливість, пам'ять, увагу, логічне мислення, поповнювати словниковий запас учнів;
- виховувати в учнів повагу до народних традицій, історичного минулого, збудити інтерес до вивчення історії свого краю.
Цілі уроку:
Знати
що таке речення, ознаки,
як поділяються речення за метою висловлювання,
за емоційним забарвленням,
за кількістю граматичних основ,
за складом граматичної основи,
за наявністю чи відсутністю необхідних членів речення.
Вміти
розрізняти різні види речень,
аналізувати речення,
робити синтаксичний розбір речення.
Обладнання: відеозапис, рейтингова перфокарта, конверт із завданням, індивідуальні картки, мікрофон, ілюстрації Запорозької Січі, репродукція картини І. Рєпіна «Запорожці пишуть листа турецькому султанові».
Тип уроку: узагальнення й систематизації знань (урок-подорож).