Ребуси з інформатики для 8 класу

Опис документу:
Даний збірник розрахований на використання в закладах освіти. Завдання складені на основі навчального матеріалу з підручника Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько «Інформатика. 8». Ребуси можуть бути використані в процесі навчання на уроках інформатики в 8 класах (на різних етапах уроку), а також у позаурочний час.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Долинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №6

Районний методичний кабінет

Управління освіти, молоді та спорту

Долинської райдержадміністрації

(для 8 –го класу)

м. Долина

2018

Долинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №6

Управління освіти, молоді та спорту

Долинської райдержадміністрації

Районний методичний кабінет

Ребуси з інформатики

(для 8 –го класу)

м. Долина

2018

Рецензенти:

  • Андрейко Т.В, вчитель інформатики Долинської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів

  • Дмитрів Л.М., вчитель підготовки операторів комп’ютерного набору Долинського міжшкільного навчально-виробничого комбінату

Розробник: Сіпеєва М.С., учитель інформатики Долинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №6

Ребуси дозволяють згадати забуті і придбати нові знання. Вони розширюють кругозір учнів, допомагають краще орієнтуватися в потоці інформації, тренують пам'ять, покращують кмітливість, розвивають і активізують діяльність учнів.

Ребуси можуть бути використані в процесі навчання на уроках інформатики в 8 класах (на різних етапах уроку), а також у позаурочний час.

Даний збірник розрахований на використання в загальноосвітніх навчальних закладах. Завдання складені на основі навчального матеріалу з підручника Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько «Інформатика. 8»

Затверджено радою методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації 15.0.6 2018 р., протокол №3.

Зміст

Вступ

Інформаційно-комунікаційні технології усе глибше проникають у всі сфери людської діяльності, забезпечують розповсюдження інформаційних потоків у суспільстві, утворюючи глобальний інформаційний простір. Важко уявити напрям діяльності людини, який в тій чи іншій мірі не був пов’язаний з використанням комп'ютера.

Постійне збільшення розумового навантаження на уроках майже всіх навчальних дисциплін, а особливо інформатики, змушує замислитись над тим, як підтримати в учнів інтерес до вивчення навчального матеріалу. У зв’язку з цим ведуться пошуки нових ефективних форм і методів навчання, які сприяють активізації пізнавальної діяльності школярів.

В умовах становлення інформаційного суспільства навчання розглядається як засіб розвитку учня. Головні завдання школи: дати знання, створити стійку мотивацію до навчання, спонукати дітей до самоосвіти, яка пов'язана з розвитком їхнього творчого мислення.

Жоден педагог не буде заперечувати важливість контролю якості знань, умінь та навичок учнів. Але як проводити урок, щоб учні працювали із задоволенням та застосовували якомога більше характеристик якості знань, як-от: повнота, систематичність, гнучкість, глибина, узагальненість тощо.

Досягненню мети навчання інформатики та реалізації особистісно-орієнтованого навчання, яке на перший план висуває завдання створення сприятливих умов для виявлення і розвитку здібностей учнів, задоволення їх потреб та інтересів, розвитку пізнавальної активності і творчої самостійності, сприяє впровадження у навчально-виховний процес інноваційних методів навчання, серед яких провідну роль відіграють навчальні ігри.

Метою створення даного матеріалу є створення умов для активізації розумової та пізнавальної діяльності учнів при перевірці знань учнів 8-х класів на уроках інформатики з допомогою ребусів.

Ребуси - це особливий вид загадок, в яких слова, що розгадуються, зашифровані за допомогою малюнків - зображень тих чи інших предметів, в поєднанні з буквами і деякими іншими знаками.

У даний час слово «ребус» часто вживається і в більш широкому сенсі. Воно стало загальним для позначення всього хитромудрого, загадкового й незрозумілого. І це не випадково, адже у світі цікавих завдань ребусам відведено почесне місце.

Пропонований матеріал можна використати для:

  • збільшення обсягу самостійної роботи учнів на уроці;

  • забезпечення ефективності сприйняття інформації за рахунок наочності; підбору завдань з урахуванням вікових, психологічних і пізнавальних можливостей учнів;

  • організації індивідуальної, групової та фронтальної роботи в групі, а також в якості домашнього завдання.

Необхідна умова успішного засвоєння знань полягає в знанні і розумінні основних термінів і умінні правильно їх застосовувати. На перевірку знання термінів і орієнтоване використання ребусів.

За підручником Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько «Інформатика. 8»

Розділ 1 : Кодування даних

Тема: Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень

Опрацювання даних

Кодування

Декодування

Тема: Кодування символів

Таблиця символів

Тема: Двійкове кодування

Двійкове кодування

Розділ 2 : Апаратно-програмне забезпечення

Тема: Архітектура комп’ютера

Архітектура

Процесор

Пам’ять

Тема: Пристрої введення та виведення даних

Пристрої введення:

  • Клавіатура

  • Сканер

  • Фотокамера

  • Мікрофон

  • Відеокамера

  • Веб-камера

  • Тюнер

  • Миша

  • Тачпед

  • Джойстик

  • Геймпед

Пристрої виведення

  • Монітор

  • Принтер

  • Плотер

  • Навушники

  • Колонки

  • Проектор

Тема: Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення

Програмне забезпечення поділяється на:

  • Системне

  • Прикладне

  • Системи програмування

Тема: Стиснення і архівування даних

Стиснення даних

Архівування

Архів

Архіватор

Розділ 3 : Опрацювання текстових даних

Тема: Створення та опрацювання в текстовому документі символів, колонок, списків

Символи

Тема: Таблиці в текстових документах

Таблиця

Рядок

Стовпець

Клітинка

Межа

Тема: Створення, редагування та форматування графічних об’єктів у текстовому документі

Фігура

Діаграма

Зображення

Групування

Обтікання

Тема: Створення, редагування та форматування спеціальних графічних об’єктів

Символ

Формула

Тема: Розділи, колонтитули, стилі, структура в текстових документах

Розділ

Розрив

Колонтитули

Стиль

Розділ 4 : Опрацювання об’єктів мультимедіа

Тема: Опрацювання об’єктів мультимедіа

Мультимедіа

Кодеки

Плеєри

Грабери

Рекордери

Конвертери

Тема: Розробка і створення відеофільму

Відеофільм

Кіностудія

Кліп

Кадр

Заголовок

Титр

Звуковий супровід

Ефекти

Тема: Розміщення мультимедійних файлів в інтернеті

Подкаст

Розділ 5: Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування

Тема: Комп’ютерні програми і мови програмування

Програма

Мова програмування

Дані

Дані бувають:

Вхідні

Проміжні

Вихідні

Алфавіт

Словник

Семантика

Синтаксис

Тема: Напис

Напис

Розділ 6 : Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Тема: поле. Величини, сталі і змінні величини. Властивості змінних.

Поле

Величина

Константа

Змінна

Тема: Налагодження проекту

Проект

Тестування

Коментар

Точка зупинки

Крок

Тема: Логічні вирази. Змінні логічного типу. Логічні операції.

Висловлювання

Істинне

Хибне

Тема: Алгоритми з розгалуженням

Послідовність команд

Тема: Прапорці. Поле з розкривним списком. Перемикачі.

Прапорці

Перемикачі

Тема: Цикл з лічильником

Цикл

Лічильник

Тема: Цикл з передумовою

Передумова

Тема: Відображення графічних об’єктів засобами мови програмування

Фігура

Розділ 7 : Опрацювання числових даних

Тема: Абсолютні, відносні й мішані посилання. Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці.

Посилання

Відносне

Абсолютне

Мішане

Тема: Призначення й використання математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора

Функція

Функції поділені на категорії:

Математичні

Статистичні

Текстові

Логічні

Фінансові

Тема: створення та налагодження діаграм різного типу

Діаграма

Тема: Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри.

Сортування

Зростання

Спадання

Фільтрування

Фільтр

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали