Ранкові зустрічі у 1 класі. Тиждень 34. Літо

НУШ

Для кого: 1 Клас

23.04.2021

340

21

0

Опис документу:
Щоденні вітання, цікаве подання потижневого матеріалу, групова робота, ігри та завдання розвивального характеру, диференційований підхід до кожного учня допоможуть учителеві згуртувати дитячий колектив, сприятимуть розвитку навичок спілкування, логічного мислення молодших школярів, їхньої творчої уяви, самостійності, формуванню всебічно розвиненої особистості громадянина і патріота, здатного до інновацій. Запропоновані завдання спрямовані на формування ключових компетентностей молодших школярів
Перегляд
матеріалу
Отримати код



Завдання тридцять четвертого тижня:



  1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі влітку.

  2. Розвивати навички дослідницької діяльності, класифікувати,

узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.

3. Формувати звички здорового способу життя.

4. Розвивати вміння правильно обирати місце відпочинку під час літніх

канікул.

5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного

спілкування, взаємодіяти з однокласниками, іншими дітьми.





Очікувані результати тридцять четвертого тижня:



На кінець тижня учні знатимуть:


особливі прикмети літа;



та вмітимуть:



пояснювати правила безпечної поведінки під час літніх канікул;

розповідати, де можна відпочивати влітку;

планувати справи на канікулах;

надавати першу допомогу при тепловому ударі;

розрізняти трав’янисті рослини, кущі, дерева;

проводити прості спостереження за звірами;

презентувати власну роботу і спільний проект;

висловлювати свою позицію та уважно слухати один одного в умовах

безпосереднього спілкування.











 День 1

Як упізнати літо?

1. Привітання

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Сіли, встали, встали, сіли,

Бачте, як розвеселили.

Стало сонце танцювати,

Нас до танцю припрошати.

Нумо, разом, нумо, всі

Потанцюймо по росі!





2. Обмін інформацією

1) Бесіда «Які справи у літа?»

2 ) Бесіда «Прикмети літа»



























3) Гра «За що я люблю літо?»

Діти по колу передають квіточку і розповідають, за що вони люблять літо.



4)Робота з картинками



Опишіть емоції і настрій, які викликають у вас ці світлини та малюнки.



Літнє тепло



Ягоди та фрукти























Соняшник







Т епла водичка

Л ітні канікули



3. Щоденні новини

- Заповнення календаря погоди.

- Знайомство з планом роботи на день.



4. Групове заняття

1) Гра «Розкажи усім»

Д іти об’єднуються у групи за кольором квітки:

















В групах знайомляться з інформацією про літні місяці (на картках) та презентують її.



2 ) Бесіда за картиною

5. Теми для щоденника вражень

  • Я і літо.

  • Чим пахне літо?

  • Ознаки літа.

 

День 2

Що відбувається з рослинами влітку?

1. Привітання

Вчитель: Літня спека, грози, грім,

Літо, ти прекрасне всім!

Скільки в тебе є скарбів:

В лісі —

Діти: ягід та грибів;

Вчитель: У садках —

Діти: смачна малина,

Аґрус, яблука, ожина.

Вчитель: Фрукти й зелень соковита —

Це смачні дарунки

Діти: літа.

Вчитель: Ген тече срібляста річка...

Ой і тепла ж в ній

Діти: водичка!

Вчитель: Можна влітку

Діти: засмагати,

Вчитель: Можна плавати й

Діти: пірнати.



2 . Обмін інформацією

1) Відгадайте загадки

В теплий дощик народився,
Парасолькою накрився,
Може б з лісу пострибав,
Якби другу ногу мав!

Народився зелененький,
Був шорсткий, а став гладенький.
Та й улігся під листком Догори кривим листком.


Х то мене бачить, той і плаче.






Маленькі плоди, мов
сережки повисли.
Червоні — солодкі, зелені — ще кислі.



Парубійко я вродливий,
Дуже гарний, не шкодливий,
І росту собі на волі —
На городі і у полі,
Квіт до сонця повертаю,
За те й назву собі маю.








Маю жовтий вусок, золотий колосок,
Буде з мене мука й паляниця м’яка.







Запалали в чистім полі Квіти гарні, всі червоні.

То палає влітку так Польовий червоний …

С ині зірочки пухнасті

Виглядають з жита,

Мов веселі оченята.

Як їх не любити?







Наче сонця серединка,

Пелюстків біла хустинка.

Знає бджілка і мурашка,

Що звуть квіточку …











Стоять красуні на воді,
Вінки в них білі й золоті.


















Де ростуть усі ці рослини?

Чому саме влітку цвіте багато рослин, достигають ягоди?

За якими з цих рослин потрібен догляд?



  1. Робота з картками















2 ) Бесіда «У саду і на городі»



















3 ) Бесіда за таблицею



3. Щоденні новини

- Заповнення календаря погоди.

- Знайомство з планом роботи на день.



  1. Групове заняття

  1. Гра «Впізнай рослину»

У конвертах – малюнки листків рослин.

П отрібно назвати рослину і розказати, що знаєте про неї.























5. Теми для щоденника вражень

  • Сплету віночок.

  • Відпочинок у лісі.

  • Дерево під моїм вікном.

















День 3

Як живуть тварини влітку?

1. Привітання

Промінь падає в долоні –

Другу посміхнись.

Очі у небес бездонні –

За руки візьмись.

Шелестить над нами листя –

Весело стрибай.

Хвиля мружиться іскристо –

Тож і ти моргай!

Вже метелик не сумує –

З радістю танцюй.

Квіти хтось комусь дарує –

Тож і ти даруй.

На галявці гриб-грибочок –

В кошик поклади.

А на річці є місточок –

Швидше перейди. 

Заховалася суничка –

Нахились мерщій.

Вітер вже лоскоче личко –

Ти його закрий.

В небо пташечка злетіла –

Спробуй полети.

Десь за лісом сонце сіло –

Тож сідай і ти. 

Задощила раптом хмарка –

Руки підставляй.

Потім знову стало жарко –

Голову сховай.

Ось таке воно, це літо –

В небо задивись.

Пісня лине понад світом –

Другу посміхнись!



2. Обмін інформацією

1) Перегляд відео «Жива природа влітку»

2) Уявна подорож до лісу «Кого із тварин ми можемо зустріти в лісі?

3) Творче завдання «Домалюйте зайчика»































3. Щоденні новини

- Заповнення календаря погоди.

- Знайомство з планом роботи на день.







4. Групове заняття



1 ) Математична гра







2) Гра «Виправ помилку»







3)Гра «Домалюй»



5. Теми для щоденника вражень

  • Якою тваринкою я себе уявляю?

  • Лісовими стежинами.

  • Мій подарунок мешканцям лісу.



 День 4

Як цікаво та безпечно провести літні канікули?

1. Привітання

Тільки сонечко зійде,

Зазирне в вікно світанок,

До вікна ми підійдем

І промовим: «Добрий ранок!»

Доброго дня вам, любі малята,

Хлопчики милі мої і дівчата.

Щирою посмішкою я вас вітаю,

Доброго настрою на весь день бажаю.

Хай на милих ваших личках

Привітні розцвітуть усмішки.

Вліво, вправо поверніться

І сусідам посміхніться.

За руки один одного візьмем –

І дружно привітаємось –

Добрий день!



2. Обмін інформацією

1) Перегляд відео пісні «Канікули» Н. Май

2) Цікаво знати, що …

- Що ж означає слово «канікули»?

Відлуння грецької і римської міфології

Той, хто любить дивитися на нічне небо, напевно знає ім'я найяскравішої зірки – це Сіріус, що знаходиться в сузір'ї Великого Пса. Як вважають вчені, назва зірки походить від давньогрецького слова sirios, що означало «жаркий, палючий». У період з середини липня до останніх днів вересня, коли відстань між Сіріусом і Сонцем стає мінімальним, в Греції настає нестерпна спека. Стародавні греки вважали, що саме яскрава зірка небозводу насилає на землю літню спеку.

Тому весь такий період називався по імені палючої зірки.


Не менш спекотно влітку і в Стародавньому Римі. Але оскільки Сіріус римляни ласкаво іменували «собачкою» (на латині canus), то спекотні місяці отримали назву «собачих днів» (dies caniculares). В цей час міські жителі прагнули виїхати ближче до природи, припиняв роботу римський парламент, учнів шкіл розпускали по домівках, тобто наставали канікули. Це слово було запозичене в деякі інші європейські мови для позначення особливо спекотних літніх днів. Правда, вживалося воно в однині – «канікула».



3) Слухання вірша А. Грицаюк «Канікули»

К анікули, канікули весела пора,

Їм так радіє уся дітвора,

Літо настало – тепло принесло,

Холоду на дворі, як і не було.

Галас на річці, галас у дворі,

Дітвора радіє чудовій цій порі,

Як же не радіти, як не веселитись,

Невже можна літом хоч хвильку журитись.



4) Бесіда « Як я мрію провести літні канікули?»



5) Бесіда за малюнками до комікса

- Поміркуй, чому варто слухатися дорослих.



3. Щоденні новини

- Заповнення календаря погоди.

- Знайомство з планом роботи на день.



4. Групове заняття

1) Гра «Візьміть у подорож»



1) Створення аплікації

Для роботи потрібні: кольоровий папір, картон, ножиці, клей, пензлик, серветки, шаблон.

  1. Виріж шаблон.

  2. Обведи шаблон на картоні та виріж основу для роботи – пазл.

  3. Використовуючи кольоровий папір, виконай аплікацію.

















5. Теми для щоденника вражень

  • Де б я хотів (ла) побувати влітку.

  • Що мені найбільше подобається робити влітку?

  • Моя сім’я влітку.

































































Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.