і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Ранкові зустрічі. Календарне планування 4тижня . 1 клас.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Планування

ранкових зустрічей у 1 класі

за модельною навчальною програмою Р.Б. Шияна

з/п

Тема дня

Очікувані результати учіння

Освітня

галузь

Навчальна діяльність

Дата план

Дата факт

Тематичний тиждень «Моє довкілля»

16

(1)

Що мене оточує?

Теми для щоденника вражень:

1. Світ довкола мене.

2. Я люблю…

3.Моє довкілля.

- пояснює на основі власного досвіду, що вплинуло на вибір усної інформації;

- доброзичливо сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

- ставить(пише) запитання щодо теми дня(протягом тижня шукає відповіді».

МОВ

ПРО

1.Гра

«Скринька невідкритих таємниць»,

«Назви та покажи предмет у довкіллі», «Цікавий клубочок».

2.Робота в парах.

3.Слухання вірша Н.Красоткіної «Учись любити».

17.

(2)

Які «таємниці» має шкільне подвір'я ?

Теми для щоденника вражень:

1. Я люблю спостерігати.

2. Мені було цікаво…

3. Моє відкриття.

- доброзичливо сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

-встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі;

-висловлює власну позицію і пояснює її.

МОВ

СЗО

1. Вправа «Настрій».

2.Гра «Ланцюжок», «Так чи ні!»

3.Робота в групах.

4.Екскурсія.

18.

(3)

Які рослини ростуть на шкільному подвір'ї?

Теми для щоденника вражень:

1.Мої улюблені рослини на шкільному подвір'ї.

2.Мій осінній букет для матусі.

3.Мої враження від екскурсії.

- доброзичливо сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

-визначає (з однокласниками) важливість спільноти класу, школи і пояснює свою думку.

МОВ

ГІО

1.Вправа «Одне до одного».

2.Гра «З якого

дерева листочок?»

3.Розучування вправ дихальної гімнастики.

4.Робота в групах.

19.

(4)

Тематичний день: «Кольори та звуки довкілля. Які вони?»

Теми для щоденника вражень:

1.Якого кольору мій світ?

2. Звуки навколо мене.

3. Що сповнює мене радістю?

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

МОВ

МАО

СЗО

ТЕО

1.Гра « Я люблю вас усіх,але особливо тих …», «Назви колір», «Фантазери», «Спільне оповідання».

2.Вправа «Три кольори», «Комплімент»

3.Розучування пісеньки «Барви рідної землі».

20.

(5)

Як поводитись у довкіллі, щоб не зашкодити собі і йому?

Теми для щоденника вражень:

1.Мене вражає краса…

2. Я люблю відпочивати…

3. Мій улюблений куточок природи.

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

-розпізнає серед тверджень істинні та хибні.

МОВ

ІФО

1. Вправа «На що схожий настрій»,

2.Гра «Розгадай». «Упізнай річ і назви помічника».

3.Робота в групах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Календарне планування складено у відповідності до модульної програми Р.Б.Шияна. Використано матеріали проекту "Реформування системи підготовки та розвитку педагогів.НУШ", збірок "Ранкові зустрічі", "Тематичні дні у 1 класі" видавництва "Основа"

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Використання веб-квестів в освітньому процесі»
Левченко Ірина Михайлівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти