Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
№ з/п | Тема дня | Очікувані результати учіння | Освітня галузь | Навчальна діяльність | Дата план | Дата факт | |
Тематичний тиждень «Мої друзі» | |||||||
11 (1) | Хто такі друзі?/Яким має бути друг( подруга)? Теми для щоденника вражень: 1. Друг – це той, з ким мені добре. 2. Ми – друзі нерозлийвода. 3.Я вмію дружити. | - з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників(вітання, знайомство,запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі; - уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова; - об'єднується з іншими дітьми у группу для гри; - встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі. | МОВ СЗО | 1.Ігри «Чарівний клубочок. Комплімент», «Знайди пару», «Фотографії друзів». 2. Слухання пісні «Справжній друг». | |||
12. (2) | Як знайти друзів? Теми для щоденника вражень: 1. З якою погодою я порівнюю дружбу? 2. Які фарби я візьму, щоб намалювати дружбу? 3. Мій справжній друг. | - з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі; - уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова; - підтримує та приймає інших; | МОВ СЗО | 1. Гра в колі «Чарівні окуляри», «Добре – погано». 2.Вправи «Віночок побажань», «Спрвжній друг», «Віночок дружби». 3.Групове заняття. | |||
13. (3) | Чому нам цікаво разом? Теми для щоденника вражень: 1.Я люблю з друзями … 2.Мій подарунок другові (подрузі). 3.У мене багато(мало) друзів. | - з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію; | МОВ | 1.Ігри «Так-так-так,ні-ні-ні», «Живі руки», «Мій товариш(това-ришка)». 2.Слухання пісні « Коли мої друзі зі мною». 3.Групове заняття. | |||
14. (4) | Тематичний день: «Як зберегти дружбу?» Теми для щоденника вражень: 1.Сьогодні я зрозумів (зрозуміла). 2. Якщо ми з другом посварились… 3. За що мене цінують друзі? | - з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі; - підтримує та приймає інших. | МОВ МАО СЗО ТЕО | 1. Вироблення та прийняття правил дружби. 2.Групове заняття. Методики «Передбачен-ня», « Мікрофон», «Два-чотири-всі разом!» 3.Вправи «Шифруваль- ники», «Читання – відповідь», 4.Мімічні вправи. 5.Графічний диктант. 6.Перегляд мультфільму. | |||
15. (5) | Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців? Теми для щоденника вражень: 1.Я турбуюсь про тварин. 2. За що я можу подякувати домашньому улюбленцеві? 3. Мій домашній улюбленець. | - обгрунтовує свої вподобання; - співає дитячі пісні у відповідному настрої,характері; - ділиться емоціями від сприймання мистецьких творів. | МОВ МИО | 1.Вправа «Співаємо ім'я», «Долоньки добра». 2.Слухання і обговорення оповідання В.Сухомлинського «Миколка, Вітя і цуцик», вірша І.Кульської « Боксер». 3.Гра «Скажи ласкаво». |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»