і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Ранкові зустрічі. Календарне планування 1тижня . 1 клас.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Планування

ранкових зустрічей 1 класі

за модельною навчальною програмою Р.Б. Шияна

з/п

Тема дня

Очікувані результати учіння

Освітня

галузь

Навчальна діяльність

Дата план

Дата факт

Тематичний тиждень « Я – школяр»

1.

(1)

Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?

Теми для щоденника вражень:

1.Школа,що мені подобається.

2. Мені сподобалось (не сподобалось в школі).

3. Мій перший день у школі.

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників(вітання,

знайомство,запитання,

прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

-вступає в діалог,підтримує й ініціює діалог на теми,які викликають зацікавлення;

-ставить запитання до усного повідомлення і відповідає на запитання стосовно теми тижня;

-висловлює думку про почуте.

МОВ

МИО

1.Знайомство.

2.Введення правила класу.

3.Виконання пісні про школу.

4. Вправа

«Обери позицію».

5.Ігри « Хто чого хоче навчитися в школі», «Будуємо школу».

2.

(2)

Хто я? Хто мої одноклассники?

Теми для щоденника вражень:

1.Мені подобається разом...

2. Я у колі однокласників.

3. Мої однокласники.

- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

- ставиться з повагою до інших осіб, підтримує та приймає інших.

МОВ

СЗО

1. Називання свого імені та імені однокласника за допомогою інтерактивної гри.

2.Робота в парах і групах.

3.

(3)

Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?

Теми для щоденника вражень:

1.Ідучи додому,я ...

2. Я знаю такі дорожні

знаки …

3. Моя дорога додому.

- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію

МОВ

1.Ігри «М'ячик-світлофор»,

«Моя вулиця».

2.Перегляд мультфільму « Неслуха на прогулянці».

4.

(4)

Тематичний день: «Яким має бути школяр?»

Теми для щоденника вражень:

1.Я прийшов/ прийшла до школи навчитися …

2. У школі мені

подобається …

3. Я сьогодні відчуваю, що …

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

- взаємодіє в парі і групі;

- розвиває вміння уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;

-усвідомлює правила безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі;

- бере участь у сюжетно – рольовій грі стосовно теми тижня;

- мотивує свою готовність( неготовність) до навчання.

МОВ

МАО

МИО

1. Вправи «Серветки», «Крісло автора», «Я-ерудит»,

«Створення образу сучасного школяра», «Хвилинка щастя»

2. Творча робота «Маленькі письменни-ки», «Складання загадок».

3.Дослідницький практикум.

4.Виконання малюнка

«Рука допомоги»

5.

(5)

Що покласти у шкільний ранець?

Теми для щоденника вражень:

1.Мій друг Портфелик.

2. Мої помічники в школі.

3. Хто живее у моєму портфелику?

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

МОВ

1.Складання казки за асоціативними малюнками.

2.Тренуваль-но- практична вправа « Як правильно зібрати портфель?»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Календарне планування складено у відповідності до модульної програми Р.Б.Шияна. Викотистано матеріали проекту "Реформування системи підготовки та розвитку педагогів.НУШ", збірок "Ранкові зустрічі", "Тематичні дні у 1 класі" видавництва "Основа"
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Я у світі
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    513
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    15
  • Номер матеріала
    IK971096
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь