і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Ранкові зустрічі. Календарне планування 1тижня . 1 клас.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Планування

ранкових зустрічей 1 класі

за модельною навчальною програмою Р.Б. Шияна

з/п

Тема дня

Очікувані результати учіння

Освітня

галузь

Навчальна діяльність

Дата план

Дата факт

Тематичний тиждень « Я – школяр»

1.

(1)

Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?

Теми для щоденника вражень:

1.Школа,що мені подобається.

2. Мені сподобалось (не сподобалось в школі).

3. Мій перший день у школі.

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників(вітання,

знайомство,запитання,

прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

-вступає в діалог,підтримує й ініціює діалог на теми,які викликають зацікавлення;

-ставить запитання до усного повідомлення і відповідає на запитання стосовно теми тижня;

-висловлює думку про почуте.

МОВ

МИО

1.Знайомство.

2.Введення правила класу.

3.Виконання пісні про школу.

4. Вправа

«Обери позицію».

5.Ігри « Хто чого хоче навчитися в школі», «Будуємо школу».

2.

(2)

Хто я? Хто мої одноклассники?

Теми для щоденника вражень:

1.Мені подобається разом...

2. Я у колі однокласників.

3. Мої однокласники.

- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

- ставиться з повагою до інших осіб, підтримує та приймає інших.

МОВ

СЗО

1. Називання свого імені та імені однокласника за допомогою інтерактивної гри.

2.Робота в парах і групах.

3.

(3)

Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?

Теми для щоденника вражень:

1.Ідучи додому,я ...

2. Я знаю такі дорожні

знаки …

3. Моя дорога додому.

- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію

МОВ

1.Ігри «М'ячик-світлофор»,

«Моя вулиця».

2.Перегляд мультфільму « Неслуха на прогулянці».

4.

(4)

Тематичний день: «Яким має бути школяр?»

Теми для щоденника вражень:

1.Я прийшов/ прийшла до школи навчитися …

2. У школі мені

подобається …

3. Я сьогодні відчуваю, що …

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

- взаємодіє в парі і групі;

- розвиває вміння уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;

-усвідомлює правила безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі;

- бере участь у сюжетно – рольовій грі стосовно теми тижня;

- мотивує свою готовність( неготовність) до навчання.

МОВ

МАО

МИО

1. Вправи «Серветки», «Крісло автора», «Я-ерудит»,

«Створення образу сучасного школяра», «Хвилинка щастя»

2. Творча робота «Маленькі письменни-ки», «Складання загадок».

3.Дослідницький практикум.

4.Виконання малюнка

«Рука допомоги»

5.

(5)

Що покласти у шкільний ранець?

Теми для щоденника вражень:

1.Мій друг Портфелик.

2. Мої помічники в школі.

3. Хто живее у моєму портфелику?

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

МОВ

1.Складання казки за асоціативними малюнками.

2.Тренуваль-но- практична вправа « Як правильно зібрати портфель?»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Календарне планування складено у відповідності до модульної програми Р.Б.Шияна. Викотистано матеріали проекту "Реформування системи підготовки та розвитку педагогів.НУШ", збірок "Ранкові зустрічі", "Тематичні дні у 1 класі" видавництва "Основа"

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти