Ранкова зустріч за програмою всебічного розвитку дитини «Крок за кроком»
Тема: «Вода-мандрівниця, вода-трудівниця»
Мета: розширити уявлення дітей про воду, її значення у природі та для людини; розширити уявлення про дитячий фольклор; розвивати образне мислення, винахідливість, увагу та уяву, уміння володіти словом; спрямовувати бажання дітей робити добро, виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища.
Обладнання: зображення героїв з мультфільмів, тематичні ілюстрації, реквізит для гри «Воду в пляшку», кросворд, мультимедійне обладнання, музичний супровід.
Список літератури:
1. Бібік Н. М. Я і Україна. Віконечко [Текст]: підр. для 1-го класу / М. Бібік, Н. Коваль. – 2-е вид. доопрацьоване. – К. : Генеза, 2007.
2. Богун О. М. Урок музичного мистецтва у 2 класі // Початкове навчання та виховання. — 2011. — № 10.
3. Буду я природі другом. Інтегрований урок з позакласного читання, природознавства, музичного мистецтва. С. М. Давидовська, Л. В. Корбут // Початкове навчання та виховання. — 2016. — № 4.
4. Власюк О.В. Посібник з природознавства «Цікаве природознавство» - Інтернет-ресурс.
5. Курганова Н.В. Усі крилаті вислови, прислів’я, приказки, загадки. – Харків: Торсін плюс, 2008.
6. Микитюк В. В. Ранкові зустрічі — школа життя (за програмою всебічного розвитку дитини «Крок за кроком») // Початкове навчання та виховання. — 2011. — № 22-23.
7. Олексійовець Н. Ф. Ранкові зустрічі: Методичний посібник. — К., 2009.