Ранкова зустріч.34 тиждень"Літо".Тематичний день"Море"

Опис документу:
.Продемонструвати дітям ,як правильно вітатись . Сприяюють ознайомленню з новим .З метою створення позитивного мікроклімату та мажорного настрою на початку нового навчального дня, формування і розвитку в учнів поважного ставлення один до одного, відчуття єдності, розвитку навичок спілкування проводжу з дітками ранкові зустрічі.нциклопедичним матеріалом,розвитком творчого мислення.та самовираженню дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч «Море» до останнього тижня «Літо»

  1. Звучить музика, діти стають у коло (музика звуки моря)

  2. Вітання

- Треба всім нам привітатись: Добрий день!. Добрий день!. Дружно й весело сказати: Добрий день. Добрий день. Вправо, вліво повернутись. Добрий день. Добрий день. Один одному всміхнутись. Добрий день. Добрий день. Руку дай тому хто з права. Добрий день. Добрий день. Руку дай тому хто зліва. Добрий день. Добрий день. Ми одна сім'я.

- Давайте визначимо який у кого настрій. У кого гарний візьміть стікер зеленого кольору, у кого поганий - червоного, а хто ще не визначився - оранжевого. А тепер прикріпіть до малюночка на дошці.

  1. Обмін інформацією

  • Подивіться що у мене в руках? (кепка)

  • Кому вона може належати? (капітану корабля)

  • Сьогодні я буду капітаном корабля. У подорож я хочу запросити..., тому що... А кого запросиш ти? Чому? (діти по черзі говорять кого вони хочуть запросити і чому).

  • Діти, а де ходить корабель? (по морю)

  • Тема дня «Море»

  • А що ви можете розповісти про море? (діти розповідають,що вони знають про море)

Крісло автора:

-А ось Тетянка приготувала розповідь про Азовське море!

Руханка

-Я дуже рада що у мене така розумна команда, але ми не тільки розумні а й веселі. Давайте покажемо як ми можемо веселитися

Ми веселі моряки (крокування на місці

) Мандрувати мастаки

А щоб в мандри вирушати(згинання та розгинання рук у ліктях)

Треба м язи розвивати. Отак...

Хвиля в морі нас гойдаєфуки в боки, плавні нахили вліво, вправо)

Вітер виє завиває

Як буває важко нам (руки вгору, нахили вліво - вправо)

Ми покажем зараз вам. Отак!(присідання)

На кораблику своєму (імітація роботи весел)

Всі моря ми обійдемо

А щоб швидко нам пливти,

Треба всім гребти. Отак!

Ми із мандрів повертаємо,

Тож давайте заспіваємо. Ля- ля - ля

А щоб швидше вдома бути (дихальні вправи)

Треба у вітрила дути.

Тренувались залюбки (крокування на місці)

Гарні з вас всіх моряки.

  1. Ми знаємо що у морі дуже багато мешканців. Зловіть одного з мешканців (вчитель пропонує малюнки морських мешканців,діти вибирають малюнок який їм сподобався)

    1. Групові ігри

  2. А тепер об'єднайтесь у групи за малюнками (діти об'єднуються у групи) Завдання для першої групи: з ракушок зробити поробку про море

Завдання для другої групи: за допомогою предметів і малюнків розповісти правила безпеки на морі

Завдання для третьої групи: намалювати море і морських мешканців за допомогою долоньок

Завдання для четвертої групи: скласти пазл

Щоденні новини

Доброго ранку,діти!

-Сьогодні …………….!

Синоптик

Погода сьогодні суха та сонячна .

Це цікаво знати:

За церковним календарем………

У народі ……….

Теми для щоденника вражень:

  1. 1. Я хотів(ла) би дізнатись, які таємниці приховує море….

  2. 2. Улітку я мрію побачити море….

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.