Ранкова зустріч "Зима"

Опис документу:
Завдання педагога організувати учнів до навчального процесу, зблизити їх, створити з них єдину спільноту, яка буде налаштована на процес отримання нових знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

ТЕМА: «ЗИМА»

МЕТА:

  • визначити рівень знань учнів з теми «Зима»;

  • підвести учнів до вивчення нового матеріалу;

  • створити позитивний емоційний настрій, провести привітання у нетрадиційній формі;

  • виховувати старанність, уважність та згуртованість дітей.

ОБЛАДНАННЯ: дидактичні картинки про зиму А4, зашифроване слово «маЗи», серця 20 шт., картинка «Привітання чукчів», картинка Снігова королева, «крижана» скринька.

ПЕРЕБІГ РАНКОВОЇ ЗУСТРІЧІ

І. УТВОРЕННЯ КОЛА. ВІТАННЯ

1. Вправа «Привітання чукчів» (5 хв)

Вчитель.

  • Доброго ранку, діти! На сьогоднішній ранковій зустрічі ми уявимо себе чукчами.

(Діти стоять в колі. Вчитель показує картинку «Привітання чукчів») Додаток 1.

  • Ми поділимося на пари. Кожна пара буде виходити по черзі на середину кола і вітатися як чукчі, торкаючись один одного носиками.

  • Доброго ранку, Петрику!

  • Доброго ранку, Софійко!

Вітання закінчиться, коли діти всі привітаються. Якщо недостатньо пари дитині, то вчитель вітається з ним.

ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

1. Ознайомлення з новинами (1 хв)

Вчитель.

  • Сьогодні ми з вами поговоримо про… (вчитель показує зашифроване слово «маЗи»). Зиму дуже полюбляє Снігова королева. Вона заморозила літеру та сховала її ось у цю «крижану» скриньку. (Це буква, яка буде вивчатися на першому уроці.) А щоб її розморозити ми з вами повинні виконувати різні завдання протягом дня.

(«Крижану» скриньку можна поставити біля Дошки оголошень) Додаток 1.

  • За вашу активність, старанність та уважність ви будете отримувати гарячі сердечка, коли ми назбираємо їх достатньої, то зможемо подолати всі чари Снігової королеви. Додаток 1.

ІІІ. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ

1. Обговорення інформації (5 хв)

  • Чи сподобалося вам наше сьогоднішнє привітання?

  • А яка пора року у нас? Так, зима.

  • Чи холодно зараз надворі? Дорогою до школи чи спостерігали ви опади? (Сонечко, сонечко з хмаринкою, хмаринка, хмаринка з сніжинкою, просто сніжинка приклеєні на прищепках. Діти вибирають потрібні їм явища природи та прикріпляють на табло погоди)

  • Щоб холод не дістався до нашого класу давайте ми станцюємо зимовий хоровод і своїм веселим настроєм та танцем проженемо холод.

2. Ранкова пошта «Поетична» (2 хв)

  • Давайте переглянемо нашу Ранкову пошту. Сьогодні прийшов лист від Мариночки.

Діти сидять в колі на килимі. Вчитель дістає лист з конверту «Ранкова пошта», виразно читає вірш від Мариночки.

Вдягнувшись тепліше,

Морозяним ранком

Мариночка вийшла

І стала на ґанку.

Як гарно навколо!

Все вкрилось кругом

Пухнастим та чистим

Блискучим сніжком.

    • Навіщо взимку вдягатися тепліше?

    • Які опади можемо побачити зимою?

    • Чим вкривається зимою земля?

3. Гра «Що буває зимою?» Додаток 2.

    • В листі Мариночка пише, що котик Мурчик перемішав картинки і дуже заплутав її.

    • Нам треба відібрати картинки, що відносяться до зими.

Із запропонованих картинок (А4), які розклав вчитель в центрі кола, учні обирають тільки ті, що стосуються зими.

ІV. ЩОДЕННІ НОВИНИ

Доброго ранку!

Сьогодні: …..

Погода: t —  °С

Особа дня:  …..

На нас чекають:…

Бажаємо вам успіху!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.