Ранкова зустріч з ЯДС у 1 класі. Що покласти у шкільний портфель?

Опис документу:
Розповідає про правильну поставу та як потрібно носити ранець. Розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, формою тощо). Порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, масою. Складає перелік речей, необхідних для навчання у школі. Лічить за правила лічби об’єкти навколишнього світу. Вказує на ті предмети, які корисні

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЩО ПОКЛАСТИ У ШКІЛЬНИЙ ПОРТФЕЛЬ?

1. Вітання

Діти — в колі.

2. Визначення настрою дітей в куточку « Мій настрій».

3.Календар погоди.

Повідомлення синоптика:

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

(Синоптик в куточку природи робить відмітки)

2. Обмін інформацією. Тема дня «Що покласти у шкільний портфель?»

· Складання казки за асоціативними малюнками

— Жив-був портфелик. (Малюнок портфелика.) Він був схожий на маленький будиночок.

Мабуть, саме тому в ньому оселилися...

— Як ви вважаєте, хто оселився у портфелику?

— Усі вони були новенькими, красивими і дуже пишалися собою. Кожен із них уважав, що він найпотрібніший.

— А як уважаєте ви, без кого з них не можна обійтися у школі?

Вправа «Крісло автора».

— А чи всі ви знаєте, як потрібно збирати портфель до школи?

3. Групове заняття

Діалог/ гра «Що варто покласти в ранець і для чого?» (Визначення

необхідних речей та вироблення правил складання ранця). Лічба

предметів, які наявні в ранці / рюкзаку.

Послухайта вірш про те, як хлопчик Миколка складав свій ранець. Скажіть учням, що читатимете повільно і вмотивуйте до уважного

слухання: якщо Миколка правильно поклав річ у портфель – попросіть

плеснути в долоні, якщо ж помилився — розвести долоньки.

Миколка-першокласник

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М’яч, перо, граблі, подушку,

На обід м’яку пампушку,

Двох ведмедиків, лопату,

Білочку руду хвостату,

Лук і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще стільця, стола і парту,

І географічну карту,

Трактора, машинку, мило —

Вже й надворі звечоріло.

Сів Миколка, дума думку:

Чи усе поклав у сумку?.

(Н. Кир’ян)

- Запропонуйте учням полічити предмети, що лежать на парті, справа наліво.

Скільки їх?

Попросіть полічити предмети зліва направо. Скільки предметів?

Допоможіть учням зробити висновок про те, що предмети можна рахувати в будь-якому порядку і їхня кількість не зміниться.

Попросіть учнів, щоб предметів стало менше (більше) на 1?

На скільки менше предметів у (ім’я дитини), ніж….. ?

У кого стільки ж предметів?

Скільки предметів ви забрали (додали)?

У кого більше предметів на столі? Чому?

- Підсумок про те, що потрібно носити у шкільному рюкзаку.

4. Теми для щоденника вражень

□ Мій друг Портфелик.

□ Хто живе в моєму портфелику?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.