Ранкова зустріч "Тварини" (НУШ)

Опис документу:
Облаштування класної кімнати – це створення освітнього середовища. Його головний принцип — те, що ми бачимо в класі, має відображати події, які відбуваються, а також висвітлювати особливості школярів та вчителів, які там навчаються і навчають. Пропоную зразки для вдосконалення шкільного дизайну у стилі НУШ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч

1клас

Тема. «Свійські тварини»

Мета: вчити учнів складати описи тварин, розвивати інтерес до знань, мовлення учнів, виховувати любов до тварин.

Обладнення: картки, роздавальний матеріал, шаблони тварин.

Хід зустрічі

  1. Вступна частина

Діти стають в коло

  • Діти, я рада вітати вас на нашій ранковій зустрічі.

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – люди привітні!

Ми всі бажаєм, щоб посмішки квітли!

(Діти звертаються один до одного з побажаннями)

ІІ. Повідомлення теми і мети зустрічі.

1.

-Діти, ви любите тварин?

( відповіді дітей)

Сьогодні ми з вами будемо говорити про тварин, які живуть у нас дома, їх ще називають домашніми улюбленцями.

-Які тварини живуть у вас дома?

-А що ви знаєте про них?

-А яку з них ви любите найбільше?

2. Гра « Ти найкращий»

( Діти по колу передають іграшку і кажуть компліменти цій тваринці)

3. Гра « З якої я казки?»

-Уважно послухайте уривки казок і скажіть якими ще можуть бути наші домашні улюбленці.

а) Баран на гіллі сидить та так дрижить! – не втримавсь, як упаде та на вовка! Цап – сміливий не став роздумувати, як закричить:

- Подай мені його!

Вовки як схопилися, так аж пил по дорозі закурився.

А цап та баран безпечно пішли в поле, зробили собі курінь та й живуть там. ( « Цап та баран»)

б)А рак усе лізе та лізе, виліз на піч та :

«А я рак – неборак,

Як ущипну – буде знак!»

Та як ущипне козу клешнями!.. Коза як замекає, та з печі , та з хати – побігла, тільки видно!

От зайчик радий, прийшов у хатку та так уже ракові дякує.

( «Коза – дереза»)

в) Коли це з темного бору біжить ведмідь

-Хто ти такий? – питає. – Скажи мені!

А бичок і каже:

-Я бичок- третячок, з соломи зроблений, смолою засмолений.

Ведмідь каже:

-Коли ти солом’яній, смолою засмолений, то дай мені смоли, обідраний бік залатати! ( « Солом’яний бичок»)

г) Ведмідь як побачив, що кіт лізе на нього, почав вище лізти по дереву, та до такого доліз, що й дерево не здержало, - так він додолу впав – гуп! – та просто на вовка, мало не роздавив сердешного. Як схопляться вони, як дременуть , то тільки видко; а заєць і собі за

ними – забіг не знати куди… А потім посходилися та й кажуть:

-От , який малий, а тільки – тільки нас усіх не поїв! ( « Пан Коцький»)

4. Гра « Упізнай нас»

(Вчитель демонструє ілюстрації з казок, де дійовими особами є свійські тварини. Діти називають казку. « Троє поросят», « Колосок»,

« Івасик- Телесик», « Козак Мамарига»).

5. Фізхвилинка

Вчитель промовляє рядочки, учні показують дії.

-Витягла Віра відерце водиці,

Вилила в виямку в вогкій травиці.

Вибігли з двору курчата і квочка,

Стали вмиватися біля ставочка.

6.Робота в групах.

( Кожна група отримує шаблони зі свійськими тваринами. Вчитель повідомляє завдання)

-Кожна група отримала шаблони з свійськими тваринами. Ви повинні вирізати тваринку, дати їй кличку, розмалювати і щось про неї розповісти. Після цього наших улюбленців ми поселимо в Диво – двір.

Коли всі тварини розмістилися в Диво – дворі, вчитель підводить підсумок

-Яка корись людям від утримання тварин?

( Відповіді дітей вчитель доповнює своєю інформацією)

Від тварин люди отримують їжу, одяг, транспорт, приємні емоції, задоволення).

7. Гра « Склади слова»

- З букв склади назву тварини і її кличку.

( Корова Лиска, собака Бім, кінь Орлик, кішка Мура, свиня Нуф).

8.Гра «Пантоміма»

Діти за допомогою жестів показують, у кого який улюбленець мешкає вдома або про кого вони мріють. Інші намагаються вгадати, кого показує їхній однокласник.

9. Гра « Уяви себе тваринкою»

Учитель роздає дітям малюнки тварин. Вони по черзі розповідають про свою тваринку, не називаючи її. Учні можуть ставити запитання тому хто розповідає. Після того вони відгадують, про яку тварину йшла мова.

ІІІ. Підсумок.

Продовжте речення:

Мені було цікаво дізнатися нове про життя …

Мені сподобалося…

Я зрозумів, що …

У мене з’явилося бажання…

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.