+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Ранкова зустріч. Тема « Зима»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч

Тема « Зима»

Мета: створити умови для радісного настрою, вчити висловлювати власні думки в логічній послідовності; збагачувати активний словник школярів; розвивати творчі здібності, мислення, увагу, пам'ять, спостережливість; виховувати любов до природи, краси рідного слова.

Обладнання: аркуші паперу, мультимедійний комплекс, малюнки із зображенням зими, календар, олівці, фломастери,

1.Привітання.

Всі промовляють вірш: Доброго ранку, доброго дня,

Бажаєте ви і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки

І сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня.

Усмішки даруєм і добрі слова.

Діти тиснуть долоньки сусіду зліва, дарують посмішку і говорять комплімент.

«Оленко, в тебе сьогодні чудова зачіска».

ІІ Робота з календарем

- Діти,який день тижня сьогодні?( відповіді дітей)

Чому він так названий?

- Який день був вчора? Буде завтра?

- Діти, яка вчора була дата: число і місяць (31листопада)

- Яке число сьогодні?

- Так сьогодні 1 число(викладаю).

- Яке число буде завтра?(2)

- Який місяць? (грудень)

- Чому цей місяць так назвали? (відповіді дітей, доповнення вчителя)

- Чому ж цей сьогоднішній день особливий?

- Так яка пора року почалася?(зима)

- Які ж зимові місяці ви знаєте?

ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

Діти, сьогодні наша розмова буде про …., а про що саме вам підкаже віршик:

Прийшла до нас бабуся

У білому кожусі.

Поля причепурила –

Пухнастим снігом вкрила.

Вгадайте – хто вона,

Бабуся чепурна? (Зима)

Звісно, це зима. Сховав грудень під кригою водойми, кожну купочку землі перетворив на міцну грудку. Тому й сучасна українська назва першого місяця зими походить від « замерзлих грудок на шляхах. Зима – це не тільки сніги та морози, але й велика радість.

На землю прийшла казка! Дуже гарно в таку пору!

  • Чим цікава зима?

  • Які картинки виникають у вашій уяві при слові «зима»?

  • А коли дивитися на замерзле, вкрите візерунками вікно, що собі уявляєте?

  • Які чари зими вам найбільше сподобаються?

«Які кольори має Зима?»

Дітки, подивіться на малюнки. А давайте зараз спробуємо назвати кольори, які є на малюнках. ( демонстрація малюнків)

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ

- Діти, а чи знаєте ви як називаються зимові місяці?

( грудень, січень, лютий)

Місяць землю грудить
І хату сильно студить.
(Грудень)

Вітри зі снігом все сікли
І назву місяцю дали.
(Січень)

Місяць цей лютує,
Бо весноньку чує.
(Лютий)

За календарем зима починається 1 грудня. А фенологи (люди, які вивчають сезонні явища природи) її початком вважають день, коли лягає стійкий сніговий покрив. У грудні пізно розвидняється, рано смеркається, дедалі коротшають дні. Тому у давнину цей місяць називали « похмурим», « студнем».

IV. ГРУПОВА РОБОТА

1.Гра « Добираємо слова в риму»

А яка зима буває,

Скаже той, хто добре…(знає).

Чи вона буває ніжна?

Ні! Холодна й… (білосніжна)!

Так. Холодна, вітер віє,

І від снігу все… (біліє).

В небі біла хмарка висне,

Іноді мороз аж… ( тисне),

Чудеса на склі малює,

На річках мости… (будує),

Непрості, льодяні,

Дуже гарні, мов… (скляні).

Під ногами сніг рипить,

Звір від холоду… ( тремтить).

Є хурделиця, природно.

Є метелиця… (холодна).

Хуга є, і є завія,

Сонце світить, та не гріє.

І його частіш немає –

Хмара сонце… (закриває).

Часом сніг летить лапатий,

Бігти хочеться із…( хати),

Щоб зловити біле диво,

Бо повсюди так…( красиво)!

Тож зима буває різна:

Біла, радісна і … (грізна).

І весела і сумна,

Як розплачеться … (вона)

2. Пісенька

- Діти, давайте створимо собі настрій, заспіваємо караоке пісеньку «Зимонька»

3.Галерея творчості

- Кожен з вас по своєму уявляє зиму. Давайте завітаємо в галерею творчості та намалюємо як ми уявляємо зиму, недарма її називають красунею, чарівницею.

V. ПІДСУМОК

Вправа «Сніжинка».

- Назвіть ознаки зими. Перед вами підказка – малюнок. Говорить той, кому передають сніжинку.

Опис документу:
створити умови для радісного настрою, вчити висловлювати власні думки в логічній послідовності; збагачувати активний словник школярів; розвивати творчі здібності, мислення, увагу, пам'ять, спостережливість; виховувати любов до природи, краси рідного слова.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн