+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Ранкова зустріч. Тема: Осінь

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч

Тема: Осінь

Мета: надати можливість дітям ближче познайомитись одне з одним;розвивати уяву,мислення,мовлення,вчити спілкуватися,виховувати інтерес до вивчення природи.

Обладнання: набір карток,кошики.

1.Вітання

  • Діти стоять у колі взявшись за руки вітаються зліва направо. Учень називає своє ім’я і «фруктове» слово, яке він любить: « Я Оленка. Я люблю грушу!»

2 Групові заняття

  • Вправа «Синоптик». Діти систематично(кожного дня) за спеціально призначеним стендом чи плакатом(який постійно на виду у дітей)визначають назву дня тижня,дату,назву місяця,пору року,поступово вводиться температура повітря,опади,напрямок вітру)

  • Як ви думаєте коли достигають фрукти? Якої пори люди збирають найбільший врожай фруктів?(восени)

  • Гра «Компот»

- Зваримо ми смачний корисний для здоров’я компот. Кожна дитина називає своє ім’я і фрукт (або ягоду),щоб слово починалося на ту ж букву ,що і його ім’я або прізвище (наприклад, Вітя – виноград,Лариса – лимон,Ася – апельсин, Гриша – гранат…). Гру можна ускладнити . Кожен учасник повинен спочатку назвати імена тих,хто вже поклали в «компот» що-небудь і що саме вони туди поклали,а потім уже назвати своє ім’я і той фрукт (або ягоду),який він має намір покласти.

  • Гра «Урожай»

- Восени збирають урожай фруктів і овочів. Вчитель об’єднує дітей в 2 команди. Кожній групі дає набір карток, де змішані малюнки фруктів та овочів. Одна команда відбирає до кошика овочі,а друга – фрукти. (За сигналом учителя діти сортують урожай. Виграє команда, яка впорається швидше.)

3 Щоденні новини

  • Вправа «Павутинка»

  • Діти,що означає слово осінь?(Діти по черзі називають прикмети,явища осені - складають асоціативну «павутинку».)

  • Інформація вчителя « Осінь»

Осінь – це назва пори року,що йде після літа. Восени повітря стає прохолоднішим,небо хмуре,часто йдуть дощі. Дні коротшають,а ночі довшають. Пташки збираються у зграї і відлітають зимувати у теплі краї (у вирій).

Тварини готуються до зими - нагулюють жир. Люди збирають врожаї у садах,на полях,на городах. Осінь ділиться на три періоди: рання осінь – місяць вересень ,золота осінь – жовтень,пізня осінь – листопад.(Свій виступ вчитель супроводжує малюнками,фотографіями тощо.)

  • Робота над віршем

  • Прочитаємо вірш про осінь. Ви будете доповнювати рядки вірша. Приготуйтеся стати поетами . Скажіть,який настрій у природи,описаний у вірші?

День осінній і негожий,

Розкажіть,на що він… схожий?

Хмари,мов свинцем налиті,

Грізні,темні…непривітні.

Низько ходять над землею,

Ніби зв’язані із…нею.

Хмари чорні,волохаті

Мокрі,рвані і…кудлаті.

Сіють дощик нам щодень,

Мокрий день і мокрий…день.

Геть уся земля зчорніла,

Обважніла і …змокріла.

Пізня осінь надворі,

Мокро знизу і… вгорі

В небі пташок вже не має,

Чорне поле засинає.

Ліс готується до сну.

Мріє він зустріть …весну.

Вся природа засинає,

Знову дощик… накрапає.

І щодня все холодніше,

І тепла немає …більше.

Ще й вітри кругом гуляють,

Бо вони свободу… мають.

Зникло листя на гіллі,

Ні травинки на… землі,

І раніш тепер смеркає,

Все коротшим день …буває.

Дужедовгістали ночі,

Бо земля вже спати… хоче

Вся природа спочиває,

Вітер пісню їй… співає.

То затихне і не дише…

Пізня осінь вірші… пише.

4. Обмін інформацією

  • Робота в парах « Запитай - відповідай»

  • Ви прослухали вірш. Дізналися, про стан природи, про те,які хмари,який вітер,які гілочки на деревах,яким став день,яке поле.(Можна не вчителеві перераховувати всі осінні зміни,а запитати у дітей «Про що ви дізналися з вірша?) І після усвідомлення прочитаного дати завдання:

  • Поставте запитання своєму напарнику по тексту вірша,коли той відповість,помінятися ролями.(Діти сидячи в колі,повернувшись лицем один до одного починають відповідати по черзі парами. Наприклад, « Які хмари пливли на небі? «По небі пливли чорні,волохаті,рвані,мокрі…хмари.»)

  • Рухлива гра «Ми осінні листочки»

  • Що стається з листочками дерев восени?(жовтіють і відпадають)

Як називається явище,коли листочки падають на землю?(листопад)

Я вас перетворю на листочки і ми пограємо.

Ми – листочки,ми – листочки,

Ми – осінні листочки.

Ми на гілочці сиділи,

Вітер дмухнув – полетіли.

(Діти піднімають руки догори(можна дати листочки),розмахують ними і бігають в середині кола чи по класу):

Ми літали,ми літали,

Потомились,перестали,

Вітер дути перестав,

У кружечок нас зібрав.

(Розбігаються навсібіч,помахуючи листочками,утворюють коло,піднімаючи листочки над головою.

Раптом вітер знов подув,

І листочки швидко здув.

Всі листочки полетіли,

І на землю тихо сіли.

(Знову розбігаються,помахуючи листочками,підкидають їх угору,зображуючи листопад)

  1. Колективна справа.

  • І на останок наш улюблений енерджайзер «Як живеш?»

  • Як живеш? Ось так…

  • Як ідеш? Ось так …

  • Як біжиш? Ось так …

  • Як мовчиш? Ось так …

  • Як береш? Ось так …

  • Як даєш? Ось так …

  • сваришся? Ось так …

  • Як граєшся? Ось так …

  • Як навчаєшся? Ось так …

Опис документу:
надати можливість дітям ближче познайомитись одне з одним;поглибити знання про ознаки пори року осені,збагатити словниковий запас; формувати в дітей інтерес до осінніх явищ у природі, бережливе ставлення до довкілля. Розвивати мовлення, логічне мислення, вміння працювати у парах.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн