Ранкова зустріч "Спорт"матеріали до ранкових зустрічей

Опис документу:
Учити дітей вести здоровий спосіб життя; формувати навички добро¬зичливого спілкування з людьми; розвивати спритність, витривалість; виховувати потребу займатися фізкультурою та спортом заради зміц¬нення здоров'я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ранкова зустріч .Спорт

1.Вітання

Діти утворюють коло.

Поміняйтеся місцями з тими, хто:

-сьогодні поснідав;

-займається у спортивних секціях;

-робить ранкову зарядку;

-зараз почувається здоровим;

- одягнений у спідничку;

-уважає, що здоров'я — це не тільки відсутність хвороб, але й гарний настрій.

2.Обмін інформацією.

Тема дня: «Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?»

  • Усі ми знаємо, що рух — це життя. Із моменту, коли народилася дитина, мама займається з нею зарядкою та гімнастикою. Кожна дитина обирає, яким видом спорту їй займатися. Адже недарма кажуть:

  • «У здоровому тілі — здоровий дух!».

  • Бо якщо в нас нічого не болить, то нам і світ у радість, і ніщо не зможе нас зупинити у досягненні своєї мети. Тільки здорова людина може бути успішною, заможною, жити щасливо. А щоб бути здоровим, потрібно любити спорт і займатися фізичними вправами.

Хто з фізкультурою на «ти»,

В житті досягне він мети,

Бо в спорті — міць та сила

І для душі, й для тіла.

Звучить пісня «Фізкультура»

(муз. Ю. Чічкова, сл. 3. Петрової).

Гра «Ми йдемо полювати на лева»

  • Ми йдемо полювати на лева! (Упевнений хід по колу.)

  • Не боїмося ми нічого! (Заперечні рухи руками.)

  • Ой, а це що? Це болото! Чав! Чав! Чав! (Обережна ходьба з високим підніманням колін.)

  • Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль! (Рухи імітують плавання.)

  • Ой, а це що? Це Поле! Туп! Туп! Туп! (Гучне тупотіння.)

  • Ой, а це що? Це дорога навпростець! (Упевнена ходьба по колу.)

  • Ой, а це хто? Такий великий! (Показують який.)

  • Такий пухнастий! (Показують руками, ніби погладжуючи.)

  • Ой, та це ж лев! (Показують, як злякалися.)

  • Побігли додому! Через поле! Туп! Туп! Туп! (Тупають.)

  • Через море! Буль! Буль! Буль! (Плавальні рухи.)

  • Через болото! Чав! Чав! Чав! (Ходьба з високим підніманням колін.)

  • Прибігли додому! Двері зачинили! Які ми молодці! (Показують жестами і мімікою.)

  • Які ми хоробрі! (Показують мімікою.)

  • Похвалимо себе! (Погладжують себе по голові.)

3.Групове заняття

Вправа «Віддай спорту час, а взамін отримай здоров'я»

Учні об'єднуються у групи. Кожна з них отримує завдання: створити колаж про вплив спорту на здоров'я. Діти, використовуючи аркуші паперу, маркери, фломастери, кольоровий папір, картинки, створюють, а потім презентують свою роботу.

4. Щоденні новини

Доброго ранку!

Сьогодні: (день, число, місяць)

Погода:

Дитина дня:…(перемоги дитини)

Сьогодні ми будемо… на нас чекає

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»