Ранкова зустріч «Спільнота» (Другий тематичний тиждень НУШ «Мій – наш клас»)

Опис документу:
Матеріал розробки допоможе вчителю організувати роботу в класі щодо формування активного слухання в умовах усного спілкування; формування вміння взаємодіяти в групах; розвивати відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку класного самоврядування; виховувати повагу до вибору іншої людини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч «Спільнота»

(Другий тематичний тиждень НУШ «Мій – наш клас»)

Мета: формування активного слухання в умовах усного спілкування; формування вміння взаємодіяти в групах; розвивати відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку класного самоврядування; виховувати повагу до вибору іншої людини.

Вчитель:

Доброго ранку діти! Сьогодні ми познайомимося із новим для вас словом – «спільнота». Але ви мені в цьому допоможете. Скажіть, будь ласка, як ми називаємо людей, які нас лікують?

Діти :

Лікарі

Вчитель:

Дякую. Як ми називаємо людей, які професійно

займаються спортом?

Діти :

Спортсмени.

Вчитель:

Так, спортсмени. Скажіть, будь ласка, як ми називаємо людей, які нас вчать?

Діти :

Вчителі.

Вчитель:

Правильно діти. А тих, хто навчається ?

Вчитель:

Учні.

Вчитель :

Діти, пропоную привітатися сьогодні за допомогою спортивних рухів. Для цього нам треба пригадати види спортивної діяльності і обрати ті, які нам подобаються.

(діти називають види спортивної діяльності - стрибки, плавання, футбол, біг тощо)

Послухайте і спробуйте сформулювати своє вітання:

  • Добрий день, я – Ольга, я люблю робити ось так.

(показує вид спортивної діяльності, діти по черзі формують вітання)

Вчитель:

Дякую. Ви обрали чудові рухи, а головне корисні для нашого здоровя. Чи обирали ви однакові рухи? (Так). Давайте спробуємо обєднатися в групи за схожими фізичними рухами.

(діти формують групи)

Вчитель:

Порахуйте діти, скільки сформувалося груп?(діти рахують) Які види діяльності вибрали діти?(називають групи за видами діяльності).

Отже, ми утворили спільноти за видами діяльності – спільноту бігунів, спільноту футболістів, спільноту плавців. Діти, подумайте і скажіть, чи може одна людина бути спільнотою(ні). А наш клас – це спільнота? (так).

Давайте спробуємо озвучити види діяльності різних спільнот.

***

На світі багато існує спільнот

Є спільнота, що співає!

Діти – А - а - а!

Є спільнота, що літає!

Діти - У – у - у!

Є така іще спільнота –

м’яч забили у ворота і вона вже,

як один

Діти - Гол!

Кричить з усіх кутків.

О.В.Морозова

Вчитель:

Якщо про спорт зайшла розмова, шикуйсь в команди, почнемо змагання. Розрахуємось за номерами в командах. Кожен номер команди отримає завдання, а переможе та спільнота, яка буде дружно підтримувати своїх гравців.

  1. й - пройди 10 стоп вперед;

  2. й - пройди 8 стоп назад;

  3. й - стрибни вперед, на прямих ногах 5 разів;

  4. й- стрибни назад на прямих ногах 4 рази;

  5. й - навшпиньках простояти 7секунд;

  6. й - на п’ятах простояти 9 секунд;

  7. й - протримайся 3 секунди «чаплею».

  1. Вчитель: Діти, змагання закінчились. Спільноти, які ви утворили дійсно сильні та витривалі. Час до класу повертатись. Спробуймо власноруч зробити букет із квітів, які б символізували нашу класну спільноту.(додаток робочого зошита «Я досліджую світ»)

  2. Посилання до відео “Ранкової зустрічі»: https://youtu.be/yIgiTXb8VBc

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.