Ранкова зустріч "ПОДОРОЖУЄМО В ЧАСІ" матеріали до ранкових зустрічей

Опис документу:
Показати значущість чисел у житті людини; дізнатися, навіщо їх використовують і що позначають; розглянути види чисел та способи їхнього запису; розвивати логічне мислення, увагу, уяву; виховувати інтерес до цікавої математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч .

ЧИ ХОТІЛИ Б ВИ ПОДОРОЖУВАТИ В ЧАСІ? ЧОМУ?

1. Вітання

Діти утворюють коло, дають одне одному порівняльні характеристики. Наприклад:

«Петрику, у тебе чудова посмішка, схожа на сонечко!»,

«Маринко, у тебе очі, як зірочки!».

2. Обмін інформацією.

Є люди, яким подобається пригадувати, що було. Вони ніби живуть минулим. А є люди, які весь час мріють, живуть майбутнім.

  • А чи любите ви подорожувати?

  • Я пропоную вам сьогодні стати справжніми мандрівниками та вирушити в подорож у часі! Згодні?

  • Але спочатку поміркуймо, що називається минулим, теперішнім і майбутнім.ідповіді дітей.)

  • А на чому можна подорожувати?

Слухання вірша Романа Войчука «Машина часу»

Своя машина часу в кожнім з нас:

Політ в минуле — це у спогади поринь,

А у майбутнє, оминувши часу плин,

Ми мріючи, мандруємо щораз.

Минуле — це історія тривка

Без прав на зміни, закарбована в спіраль

У тогочасності витках. Немов кришталь,

Майбутнє ж — то незвіданість крихка.

Своя машина часу в кожнім з нас

Багатогранна і незрима до безмеж.

І ти не знаєш, де злетиш, а де впадеш;

Не в силах ти змінить минулий час.

Та хід історії змінити можна все ж, —

Міняючи майбутнє в своєчас.

Створення малюнка «Три дзеркала»

Учням пропонують намалювати себе в минулому, теперішньому, майбутньому, використовуючи колір дзеркал. У синьому дзеркалі — який ти є; у зеленому — яким був; у червоному — яким хочеш стати.

Опишіть ваші відчуття під час перебування у просторі певного

часу.

Що легше малювати? Чому?

3. Групове заняття

Гра «Карусель»

Учні утворюють два кола. Спочатку працює зовнішнє коло.

-Розкажіть своєму партнерові, що ви хочете знайти для себе в майбутньому.

— Попрощайтеся, зробіть крок праворуч нош руки — нова зустріч.

Потім працює внутрішнє коло: «У майбутньому п бачу себе...».

Так учні виконують спочатку роль слухачів, ,і потім — розповідачів.

4. . Щоденні новини

Доброго ранку!

Сьогодні: (день, число, місяць)

Погода:

Дитина дня:…(перемоги дитини)

Сьогодні ми будемо… на нас чекає

Теми для щоденника вражень

- Якби я мав(ла) машину часу...

  • Я мрію стати...

  • Моя родина у майбутньому.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
6
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!