Ранкова зустріч «Осінь» (П'ятий тематичний тиждень НУШ «Осінь»)

Опис документу:
В матеріалі розробки використані методи та прийоми, які допоможуть ознайомити дітей з мистецькими творами; формувати в учнів вмінь сприймати красу осінньої природи; висловлювати власні судження; формувати здоров’язберігаючі технології.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч «Осінь»

(пятий тематичний тиждень НУШ «Осінь»)

Мета: ознайомлення з мистецькими творами; формування вмінь сприймати красу осінньої природи; висловлювати власні судження; формувати здоров’язберігаючі технології.

( Заняття проводиться на відкритому повітрі – шкільному подвір’ї, міському парку)

Вчитель: Добрий день, діти! Сьогдні ми привітаємося за допомогою цеглинок Лего. Оберіть колір, який вам подобається. Доторкніться нею до цеглинки того, хто стоїть справа і назвіть своє імя.

(Діти вітаються по колу – «Добрий день! Я – Ілля!» - і торкаються цеглинками. Після вітання діти цеглинки складають баштою і ставлять перед собою.)

Вчитель: Яка чудова осінь завітала на шкільне подвір’я! Вона подарувала нам свої кольори та музику листя, дощу, а інколи вітру. Давайте сьогодні під час виконання пісні спробуємо себе в ролі диригентів осіннього оркестру.

(Виконують пісню «Осінь завітала». Структура пісні дозволяє виконувати її одразу, повторюючи слова після виконавця.)

"Осінь завітала" пісенька-відлуння

сл. і муз. П.Єрмолаєва, переклад І.Назарової

 

1. Ніжно й величаво
Листячко летить
Дощик не стихає,
Тихо крапотить.
Осінь завітала,
Рада дітвора
Ось і закінчилась
Літечка пора.

2.Вітер завиває
І вночі, і вдень
Птаха не співає
Вже своїх пісень
В небі сірі хмари
Сунуться весь час
Мабуть, хочуть сонце
Заховать від нас.

3. Не сумуйте квіти,
Що нема тепла
Промайнуло літо
Помахом крила.
Листя засипає
Стежку до воріт,
Осінь посилає

Вчитель: Про що ми зараз заспівали. Діти!

Діти – Про осінь!

Вчитель: А скільки місяців триває осінь?

Діти – Три!

Вчитель: Давайте їх повторимо разом!

Вересень!

(права рука вбік і не опускаємо)

Жовтень!

(ліва рука вбік і не опускаємо)

Лис - то - пад!

(на кожен склад оплески обома руками над головою)

Вчитель: Сьогодні з нами три цеглинки «Лего» теплих кольорів – червоного, помаранчевого та жовтого. Давайте їх позначимо , як місяці осені: вересень – помаранчевий , жовтий – жовтень, червоний – листопад. Я буду називати місяць. А ви піднімайте вгору цеглинку відповідного кольору! Домовились?

(вчитель називає місяці)

Вчитель: Вправи з цеглинками закінчено! Діти, які зміни в природі ми зараз спостерігаємо? Чим відрізняється природа восени?

(діти формують відповідь)

Можливо, рухливий віршик нам допоможе пригадати більше!

Чоботи узули,

Діти – Ух!Ух!(рухами показують, як одягають чоботи)

По доріжці листячком,

Діти – Шурх! Шурх!(ніжками імітують шурхотіння, якщо нема)

Одягнули плащики,

Діти – Вжик! Вжик! (імітують застібання блискавки)

І відкрили парасолі!

Діти – Клац! Клац!

О.В.Морозова

(повторювати можна 2-3 рази, останній – гучно, або пришвидшувати темп)

Рефлексія: Оберіть колір цеглинки, який відповідає вашому настрою зараз. Червоний – чудовий настрій, жовтий – гарний, помаранчевий – сумний.

Вчитель: Дякую, діти! Ви чудово співали, грали та розповідали! Ми продовжимо знайомство з характером осені на уроці мистецтва. Сьогодні ми будемо виготовляти відтиск осіннього листочка на папері за допомогою фарб.

Посилання до відео «Ранкової зустрічі»: https://youtu.be/5-YutJchOuI

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.