Ранкова зустріч НУШ «Світ рослин» 21 тиждень

Опис документу:
З метою створення позитивного мікроклімату та мажорного настрою на початку нового навчального дня, формування і розвитку в учнів поважного ставлення один до одного, відчуття єдності, розвитку навичок спілкування проводжу з дітками ранкові зустрічі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч НУШ

«Світ рослин» 21 тиждень

1.Вітання

Діти виконують рухи у колі промовляючи:

.Ходить лісом дуб-

Туп-туп!

Ясень щось охрип-

Рип - рип!

Гриб картуз на лоб-

Гоп-гоп!

Дощ співа пісень-

Дзень-дзень!

Ранок вже прийшов

Гов-гов!

Вчитись нам пора-

Ура-ура-ура!

2.Групове заняття

*Гра «Павутинка»

Завдання:упізнати рослину; з*ясувати ,що з них виготовляє людина .

*Гра «Хто швидше!»

Діти діляться на дві групи

Завдання:якнайшвидше скласти розсипані пазли і отримати малюнок рослини.

3. Обмін інформацією

*Слухання й обговорення казки

ПРО РОМАШКУ ТА МУРАШКУ

ВІТАЛІЯ САВЧЕНКО

На галявині лісу росла собі Ромашка, одним-однісінька. Поряд росли дзвіночки, кульбабки та багато різних квітів. Та лише Ромашка – одна. І було їй дуже сумно, ні з ким поговорити. Дзвіночки передзвонюються між собою, кульбабки зайняті своїми парашутиками-насінинками, весь час повчають їх, як найдалі літати. А до Ромашки нікому діла нема.

    Та одного дня все змінилося. Якось під вечір почула Ромашка, що хтось тихенько плаче. Озирнулася довкола і побачила маленьку Мурашку.

    – Гей, малечо, ти чого плачеш?

    – Ой, як не плакати, коли ніжечка дуже болить, – відповіла Мураха.

    – А що сталося з твоєю ніжкою? – стривожено спитала Ромашка, бо була дуже добра і завжди всіх жаліла.

    – Я її подряпала, і тепер йти не можу. Бачу хмара насувається, дощ буде, а додому мені далеко, – сказала Мурашка і знову заплакала.

     І справді, потемніло, загриміло, пішов густий дощ.

    – Ховайся, – крикнула Ромашка і низенько нахилила свою голівку, утворивши затишну, чарівну білу парасольку для Мурашки.

    – Ой, спасибі тобі, Ромашечко, що заховала мене від дощу, а чим  я тобі віддячуся?

    – А ти поговори зі мною трішки, бо дуже мені самотньо тут.

    Розмовляли вони, розмовляли, аж поки дощик не закінчився. Мураха розповідала, де бувала, що бачила, а Ромашка уважно слухала і всміхалася, раділа, що знайшла собі подружку. Коли дощик перестав крапати, Ромашка підвела голову до сонечка, що зя’вилося між хмарками, аби просушити свої пелюсточки. А Мурашка зібралася йти додому.

    – Куди ж ти з хворою ніжкою підеш, біднесенька? – зупинила її Ромашка.

    – Попросімо дядечка Подорожника, хай полікує, він добрий лікар.

    А дядько Подорожник ріс поряд, почув про Мурашчину біду, дав краплинку свого соку, Ромашка свою пелюсточку для перев”язки, та й полікували Мурасі ніжку. Тут ще й дядько Джміль мимо пролітав, Ромашка його попросила допомогти Мурашці дістатися дому. Він теж не відмовив, посадив її собі на спину та й полетів до мурашника. Ох і дякувала Мурашка новим друзям. А дядько Джміль підморгнув Мурасі і промовив:

     – Завжди пам”ятай, ніколи нікого в біді не лишай. Тоді завжди знайдеться хтось, що й тобі допоможе колись, – та й полетів собі, а Мурашка помахала йому вслід лапкою і, задумавшись, пішла до дому.

    З того часу вона часто провідувала Ромашку, розповідала їй про новини в мурашнику чи лісі, не забувала подружку. І якось також віддячила Ромашці добром за добро. А було це так. Настав час Ромашці висипати достигле насіннячко, а на біду вітру нема, насіння не рознесеться галявиною. Зажурилася наша Ромашечка, ось тут і допомогла Мураха подружці. Покликала всіх своїх родичів, а вони схопили кожна по насінинці і розбіглися в різні боки галявини, залишили там насіннячко та й пішли по своїх справах. А наша Мурашка задоволено потерла лапку об лапку і сказала:

   – Наступного року ти вже будеш на галявині не сама, не сумуватимеш. І підморгнула дядькові Джмелеві, котрий пролітав поряд. Добром за добро.

4.Щоденні новини

Доброго ранку!

Сьогодні: (день, число, місяць)

Погода:

Дитина дня:…(перемоги дитини)

Сьогодні ми будемо… на нас чекає…

Свої іменини святкують…

Теми для щоденника вражень:

1.Я піклуюся про …

2Моя улюблена рослина …

3.Я знаю такі рослини …

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн