Ранкова зустріч НУШ "Мої друзі" матеріали для проведення уроків

Опис документу:
Ранкову зустріч –використовують з метою створення позитивного мікроклімату та мажорного настрою на початку нового навчального дня, формування і розвитку в учнів поважного ставлення один до одного, відчуття єдності, розвитку навичок спілкування ознайомлюються з енцеклопедичними даними,беруть участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток творчого мислення та самовираженню дітей. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, щоб представити навчальні завдання .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч до тижня

«Мої друзі»

1.Вітання

В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                  (три клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.                               ( три клацання пальцями)

Не лякайся, той, хто зліва.    (торкнутися плеча сусіда зліва)

Не лякайся, той, хто справа.(торкнутися плеча сусіда справа)

Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В  цьому класі друзі всі:         (три плескання по грудях)

Я і ти, і ми, і ви.                      ( три плескання по грудях)

Пожалій того, хто зліва.     (погладити по голові сусіда зліва)

Пожалій того, хто справа.( погладити по голові сусіда справа)

 Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви.                                   ( три плескання по колінах)

Помирися з тим, хто зліва.                 (взяти за руку сусіда зліва)

Помирися з тим, хто справа.               ( взяти за руку сусіда справа)

Ми – одна сім’я.                              (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три притопи ногами)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три притопи ногами)

Посміхнись, тому, хто зліва.            (посміхнутися сусідові зліва)

Посміхнись, тому, хто справа.         ( посміхнутися сусідові справа)

Ми – одна сім’я.                                  (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  (три хлопки)

Любі гості, вчителі,                            ( повернутися до гостей уроку, вчителів)

Вас вітаєм щиро всі.

Ми – одна сім’я

 2.Групове заняття

Я впевнена, що у кожного із вас в класі є своя симпатія, свій, можливо, друг або є

бажання з кимось подружитися. Ми це покажемо на плакаті «Друзі нашого класу» іоб’єднаємось золотою ниткоюДіти розфарбовують силуетний малюнок обличчя і прикріплюють його на плакат, де написано ім’я учня, з’єднуючи себе ниточкою зі своїм другом. Створюється колективний плакат.

 3.Обмін інформацією.

Прочитайте вислів: «Дружба – це золота нитка, яка поєднує усіх людей світу». 

                                                                                                                  Джон Івлін

Як ви розумієте цей вислів?

Що це за золота нитка, яка поєднує друзів?

З чого починається дружба?

Послухайте уривок «Норвезький кіт у намисті» (скорочено)

     …І тут до хати скочив Пух. Ми спершу й не зрозуміли, чому він такий сердитий; чому аж пирхає. Вже пізніше мама пояснила6 дуже не сподобалося йому, що тут з’явився ще один кіт. Наш Пух з тим був зовсім не згоден.

Пух подивився на кошеня бридливо, мовби на якусь почвару. Навіть скривився. А

воно зовсім не зважало на таку непривітність, йому, звичайно ж, хотілося з Пухом

 дружити.

       Пух довго на те не погоджувався, та в нього не було вибору. Мусив визнати право

норвезького кошеняти жити з ним поруч. А воно –  зовсім мале, та кігтики добрячі мало. Навіть якось подряпало Пухові носа, коли стрибнуло отак на нього. Бідолашний Пух аж занявчав з болю і тріснув лапою кошеня по голові. Оце вже на нього подіяло.

     Тепер воно тихесенько, наче аж навшпиньочки, підходило до Пуха й запитливо зазирало в очі. Пух одразу ж ставав привітнішим і вже не пирхав. Інколи пив з ним молоко. А притому навіть дозволяв, щоб воно облизувало йому білі краплі на носі.

Отак і починається дружба, - сказала мама.

Це ще не вона, - заперечив тато. – Справжня дружба в них попереду. Вона почнеться взимку. (М. Слабошипський.)

Як повівся Пух із маленьким норвезьким кошенятком?

Чому тато вважає, що справжня дружба в них попереду?

Якими є поки що взаємини між двома тваринками?

Запам’ятайте: дружба починається із приятелювання. (Доповнюється незакінчене речення на дошці, яке записане як тема.)

4.Щоденні новини

Доброго ранку!

Сьогодні: (день, число, місяць)

Погода:

Дитина дня:…(перемоги дитини)

Сьогодні ми будемо… на нас чекає… Свої іменини святкують…

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!