Ранкова зустріч на тему «Учимося вчитися»

Опис документу:
Ця запланована зустріч займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. І мета не тільки чомусь навчити, а створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі, відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, коротких і швидких заняттях. Мета: засвоїти назви навчальних речей; формувати знання дітей про правила поведінки в школі; виховувати дружні стосунки між дітьми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч на тему «Учимося вчитися»

Мета: засвоїти назви навчальних речей; формувати знання дітей про правила поведінки в школі; виховувати дружні стосунки між дітьми.

Обладнання: малюнки настрою, віночок, квіти з іменами, конверти з листами

Хід зустрічі

І. Утворення кола

Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk

«Посміхайтеся " музика О. Осадчого, слова А. Дмитрука

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

  • Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів».

Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

Учитель

  • Пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день. (чіпляють прищепки до смайликів, вішають на дошку «Настрій»).

ІІ. Вітання

(Діти разом промовляють вірш - вітання)

Діти

Ось і школа, ось і клас,

Він давно чекає нас,

Вчитись ми прийшли сюди,

Щоб розумними рости.

Учитель роздає кольорові квіточки, на яких написано ім’я та прізвище кожної дитини.

Учитель

— Зараз ми «сплетемо» віночок дружби.

Учні виходять по черзі в середину кола, називають своє ім’я і кріплять квіточку у віночок.

— Віночок — це державний символ, що символізує дружбу і міцність. Утворіть коло, візьміться міцніше за руки, щоб завжди бути в нашому класі дружними.

Вітаючись, посміхніться одне до одного, назвіть свого сусіда по черзі ласкаво: «Добрий день, Сергійко! Добрий день, Тетянко! Добрий день, Іванко!

ІІІ. Дошка оголошень

Учитель

  • Сьогоднішній день ми присвятимо навчальним речам, школі. Поговоримо про те, як вести себе у ній.

ІV. Ранкова пошта

Учні зручно сідають в коло.

Учитель

  • Переглянемо ранкову пошту. До нас прийшли листи і телефонограма від осіннього листочка, сонечка і школи.

1. Лист від осіннього листочка «Осінній погодній настрій».

Обмін інформацією

Учитель

  • Яка пора року?

  • Який місяць?

  • Який день тижня?

  • Яке число?

  • Чи посміхалось вам сонечко?

  • Може вранці був дощик?

  • Яке листячко на деревах?

  • Який настрій у вас? Покажіть.

2. Лист від школи «Навчальні речі. Загадки»

Вчитель

  • Цей лист від школи. Вона пише: «Добрий день, любі дітки! Хочу познайомити вас зі шкільним приладдям»

  • Отже, слухайте, думайте, відповідайте.

  1. Не кущ, а з листочками,

Не сорочка, а зшита,

Не людина, а розмовляє. (Книга)

  1. Начебто усе на місті,

І спідничка, і намисто,

Руки, ноги, голова,

Тільки жаль, що не жива. (Лялька)

  1. Як не бий, він не заплаче,

Тільки сам завзято скаче. (М’яч)

  1. Він нам, як мама, дорогий.

Він хоче нас навчити

Любити край чудовий свій,

Це мудрий наш —... (учитель).

  1. Входять в неї сліпими,

А виходять зрячими. (Школа)

  1. У портфелі є хатинка —

ручки там живуть, резинка,

клей, лінійка, кутники́ —

школярів помічники. (Пенал)

  1. Порахує сантиметри,

А як треба – міліметри!

Рівно лінії проводить,

З олівцем за ручку ходить. (Лінійка)

Обмін інформацією

Учитель

— Назвіть шкільне приладдя.

— Які слова-відгадки є зайвими?

3. Гра «Що роблять навчальні речі»

Вчитель ставить кошик в середину кола. Діти по черзі підходять до кошика, дістають малюнок або предмет, відповідають і сідають на своє місце.

Учитель

  • Берете в кошику предмет по черзі, кажете що він робить або що їм роблять.

Обмін інформацією

  • Як ви будете відноситися до навчальних речей?

4. Лист від сонечка «Зарядка для хлопчиків та дівчаток»

https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM

Під веселу музику виконуються різні рухи

5 . Практичне заняття. Склади портфель

Вчитель дає дітям різні предмети і навчальні речі. Завдання вибрати необхідне і покласти до портфелика.

6. Телефонограма від школи «Правила поведінки на уроці»

З конверту вчитель дістає смужку дуже длинну. 8 рядків вірша склеєні в одну смужку.

Учитель

  • Яка цікава телефонограма від школи. Зараз ми з нею ознайомимося.

Заходить вчитель — треба встать.

Коли дозволить — тихо сядь.

Спитати хочеш — не гукай,

А тільки руку піднімай.

У школі парту бережи

І на парті не лежи.

Щоб урок минув не марно,

Треба сісти рівно, гарно.

Обмін інформацією

Учитель

  • Чи сподобалися вам такі правила поведінки в класі?

  • Що ви запам’ятали?

  • А хто мені скаже, чи існують правила поведінки на перерві? Які?

V. Щотижнева новина.

Розучування пісеньки «Дружать діти на Землі».

https://www.youtube.com/watch?v=R7oq6K-em9o

Учитель

  • Діти, прийшла черга до щотижневої новини. Сьогодні розпочнемо знайомство з пісенькою про друзів. Вона подарує гарний настрій не тільки на цілий день, а й на цілий тиждень.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
0
8
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!