Ранкова зустріч «Ми ,ти і я – одна дружня сім’я» ДЛЯ 1 КЛАСУ

НУШ

Для кого: 1 Клас

15.01.2021

211

1

0

Опис документу:
встановлювати настрій дітей для сумлінного навчання; учити порівнювати різні настрої на основі індивідуальних особливостей взаємовідносин першокласників; сприяти емоційному розвантаженню, комфортності учнів ; розвивати уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій ;виховувати почуття гармонії з навколишнім світом; навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання; виховувати повагу один до одного.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема:     Ранкова зустріч «Ми ,ти і я – одна дружня сімя»

Мета   встановлювати настрій дітей для сумлінного навчання; учити порівнювати різні настрої на основі індивідуальних особливостей взаємовідносин першокласників; сприяти емоційному розвантаженню, комфортності учнів ; розвивати уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій иховувати почуття гармонії з навколишнім світом; навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання; виховувати повагу один до одного.

 Хід зустрічі

I. Організаційний момент.

1. Ранкове вітання

 Сонечко встало,

Іде новий день.

Любі малята

Усім: "Добрий день!"

Пташечка в небі

Співає пісень.

Ніби вітає усіх:

"Добрий день!"

Дзвоник видзвонює

Дзень! Дзень - дзелень!

Учні, школярики,

Всім: Добрий день!

2. Гра«На що схожий настрій».

Для проведення гри краще разставити детей по колу і запропонувати продовжити фразу «Мій настрій сьогодні схожий на…».. Щоб показати приклад відповіді, першим висловлюється вчитель. В конці гри можно провести обговорення, зясувати, хто сьогодні сумує і чому, а також запропонувати дітям допомогти своїм однокласникам покращити настрій.

3Ігровий тренінг «Я обираю настрій …».

Вчитель:- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (малюнки вибираються з «кошика настрою»). 

ІІ. Заповнення ранкових повідомлень:

Визначення дати:

          а)число місяця:

- Відгадайте віршовану загадку і ви дізнаєтесь, яке сьогодні число.

 Загадка .

Мишка в полі працювала,

Зернечко пшеничне залюбки збирала.

Шість зернини вона знайшла,

Потім – ще чотири.

Поки в нірку їх несла –

Три зернини загубила.

Хто тепер з вас відповість,

Скільки мишка зерен з’їсть?  

( 6+4-3=7)

б) назва місяця:

-      Яка зараз пора року? (Осінь.)

-   Назвіть осінні місяці (Вересень, жовтень, листопад).

- Відгадайте загадку і дізнаєтесь , який зараз місяць.

Сіє дощик. Листя жовкне.
Це десятий місяць —( жовтень.)

ІІІ. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ

Гра «Чарівні окуляри»

Вчитель.

Я хочу навчити вас новій грі. В середині кола у якому стоять діти чарівний і загадковий простір. Людина , яка там знаходиться стає значущою ,прекрасною,милою . Вона заслуговує комплементів. Діти глядячи їй у вічі ,від душі висловлюють щирі ,добрі ,ласкаві слова, знаходить тільки позитивні речі про неї. А допомагають їм у цьому «чарівні окуляри». Той, хто всередині кола дивлячись у вічі дітей промовляють такі слова: «Наяву , а не в вісні , що прекрасного в мені?». Після прослуховування комплементів , називає найбільш вдалі . Автор цих комплементів встає в середину кола і гра продовжується.

  

V. Підсумок зустрічі:

- А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо урок. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

Живіть, радіючи кожному дню!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили