Ранкова зустріч. Дружба - найдорожчий скарб.

Опис документу:
Розробка містить цікаві завдання, які формують у дітей почуття відповідальності за власні вчинки, уміння працювати в групі, висловлювати власну думку та прислухатися до думки однокласників.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розробка ранкової зустрічі

Тема: Дружба.

Мета: Дати поняття , що таке дружба. Вчити дітей знаходити спільну мову з однокласниками .Розвивати бажання виховувати позитивні риси характеру. Виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.

І. Вітання

Вправа «Зіпсований телефон».

Діти стають у коло, вчитель першому учню каже слово «Комплімент». Коли останній учень виголошує слово, вчитель питає:

  • Чи чули ви це слово?

  • Що воно означає?

  • Навіщо, на вашу думку люди роблять один одному компліменти?

Вправа «Комплімент»

  • А давайте і ми зараз зробимо один одному комплімент!

Вчитель каже комплімент першому учню, той сусідові і так по колу.

Наприклад: - Андрійко, в тебе дуже гарні очі!

  • Марійко, мені подобається твоя зачіска!

ІІ. Групове заняття

Вправа «Олівці»

Суть вправи полягає в утриманні олівців між пальцями учасників, які стоять поруч. Та спочатку учасники виконують підготовче завдання: об’єднавшись у пари, розміщуються один проти одного на відстані 70-90 см і намагаються утримати  два олівця, притиснувши їхні кінці подушечками вказівних пальців. Завдання: не випускаючи олівця, рухати руками вгору-вниз, вперед-назад.

Після виконання підготовчого завдання, група стає у вільне коло (відстань між сусідами 50-60 см), олівці затискуються між подушечками вказівних пальців сусідів.

Вчитель. -  Ваше завдання, не відпускаючи олівців, синхронно виконувати наступні завдання:

1. Підняти руки, опустити їх, повернути в попереднє положення.

2. Витягнути руки вперед, повернуть в попереднє положення.

3. Зробити крок вперед,  два кроки назад, крок вперед (звуження і розширення кола).

4. Присісти, встати.

Під час виконання вправи від учасників вимагається чітка координація спільних дій на основі невербального сприйняття один одного. Якщо кожен учасник буде думати тільки про свої дії, то вправу практично неможливо виконати. Необхідно будувати свої дії враховуючи рух партнерів.

Рефлексія.

-  Які дії повинен виконувати кожний  учасник, щоб олівці в колі не падали?

 - Що допомогло виконати вправу? 

-  Що заважало?

Виконання пісні про дружбу.

Пісня про дружбу

Знають всі: коли є друг,
Все світлішає навкруг,
Якщо сам не підведеш —
Друзів більше ти знайдеш.

Приспів:

Дружать сонце і земля,
Дружать луки і поля,
Дружать діти на землі,
І великі, і малі!

Разом ходим на гурток,
Поспішаєм на каток.
Нам незгоди не страшні —
З другом весело мені.

Приспів.

Де єднає дружба всіх —
Там лунає пісня й сміх,
Свято нам несуть у дім —
Буде весело усім.

ІІІ. Обмін інформацією.

  • Подивіться уважно на малюнки, Ви їх впізнали? (діти називають казкових героїв).

  • Всі вони такі різні, як і ми з вами.

  • З ким би ви хотіли товаришувати, чому? (діти по черзі висловлюють свою думку)

Якщо когось із персонажів не обрали, вчитель з’ясовує причини і наголошує на позитивні риси персонажу, не варто судити за зовнішнім виглядом. Наприклад: крокодил – найсильніший, гноми – роботящі.

VІ. Щоденні новини.

Вчитель:

- Я сподіваюсь, що ви будете точно й красиво висловлювати свої думки; будете злагоджено працювати в групах, робити висновки, учитися дружнім стосункам.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
5
дн.
1
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!