Ранкова зустріч "Дарунки осені"

Опис документу:
Розробка ранкової зустрічі у 1 класі "Дарунки осені" у рамках тижня "Осінь-чарівниця". Матеріал відповідає структурі ранкової зустрічі за вимогами НУШ, містить опис запропонованих ігор та діяльностей. У розробці представлено додатки, які містять роздатковий матеріал для роздруковування .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Соляник Тетяна Іванівна,вчитель початкових класів

Зориківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Тема тижня. Осінь-чарівниця

Другий день тижня. Дарунки осені

Ранкова зустріч

Мета ранкової зустрічі: створити у класі позитивну атмосферу, формувати навички ефективного спілкування та групової взаємодії, розвивати мовлення, увагу, допитливість, творчість.

Обладнання: роздатковий матеріал для роботи в групах(малюнки, букви), осіннє листя (розрізане навпіл), кошики, надруковані слова: овочі, фрукти, гриби.

І. Привітання

1. Дружне коло.

- Діти, давайте утворимо коло. Уважно подивіться один на одного. Усміхніться один одному. Які у вас чарівні усмішки. Я вас усіх люблю. І ви любіть один одного, бо ми з вами одна сім'я. А зараз давайте привітаємось.

Учитель. Треба разом привітатись.

Діти. Добрий день!

Учитель. Дружно, голосно сказати…

Діти. Добрий день!

Учитель. Вліво, вправо поверніться, Своїм друзям посміхніться.

Діти. Добрий день!

Учитель. Дружно всі, не відставайте.

Діти. Добрий день!

2. Створення у класі позитивного настрою. Вправа «Спіймай мій настрій»

- Ми з вами вже знаємо, які бувають листочки восени. Погляньте Чарівниця-осінь побувала і у нашому класі, принесла нам різнокольорові листочки (додаток 1). Візьміть один листочок. Що незвичайного ви в них помітили? (Половинки листочків). Підніміть частинки листочків вгору, щоб було видно однокласникам. Об’єднайтеся у пари, знайшовши свою іншу половинку. Обійміться. Визначте з якого дерева листочок?

- Ви будете виконувати дії, які я називаю. Домовтеся, будь ласка, хто почне першим.

- Посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

- Зобразіть на обличчі радість, «подаруйте» її своєму товаришеві.

ІІ. Групове заняття.

1. Повторення ознак осені

-Об’єднайтеся у групи за різновидами листочків. (Кленові, дубові, березові, каштанові, калинові). (Діти по групах розміщуються на килимі)

- Відберіть малюнки, що стосуються осені (Додаток 2). Поясніть свій вибір.

2. Гра "Розсипанка"

- Діти, коли подув осінній вітерець у мене розсипалися букви слів. Допоможіть мені, будь ласка, складіть слово з букв (Додаток 3).

(Складання слова "осінь" з букв. Група, яка справилася першою, прикріплює слово на дошці.)

ІІІ. Щоденні новини

1. Заповнення календаря (число, місяць, рік, день тижня). Повторення осінніх місяців.

2. Доповідь синоптика.

2. Оголошення плану роботи на день.

- Сьогодні ми вивчимо і навчимось писати букву, яку нам підкаже слово осінь. Здогадалися? ( вчитель прикріплює писану та друковану букву О). Будемо працювати з числом і цифрою, знову ж таки, і в цьому нам допоможе осінь. Скільки букв має це слово букв? Порахуйте (слово прикріплене учнями на дошці) (5). Ось ми і опрацюємо склад числа 5 і все , що з цим числом пов'язане ( вчитель прикріплює купюру 5 грн), навчимося застосовувати свої знання у різних життєвих ситуаціях. А ще ми дізнаємось, які дарунки приносить нам осінь і зберемо їх у кошики.

ІV. Обмін інформацією

1. Гра "Що у кошик покладу?"

- Діти, скільки у мене кошиків?(3). Відгадайте, які осінні дари ми покладемо до кошиків?

- У перший кошик покладемо те, що росте на городі? ( Вчитель прикріплює до кошика слово "Овочі" (Додаток 4). Поділіться своїм розумінням цього слова з однокласниками.

О́вочі (горо́дина) — певні їстівні частини рослин, переважно трав'янистих, котрі людина вживає як їжу. Овочами можуть бути практично будь-які частини рослини, зокрема листяплодиквіткикоренеплодистеблабульби. Багато овочів, зазвичай вживаються в їжу сирими, тоді як інші готуються різноманітними способами. 

- У другий кошик зберемо дари осені, які ростуть на деревах чи кущах у саду. ( Вчитель прикріплює до кошика слово "Фрукти" (Додаток 4). Поясніть, що таке фрукти?

Фру́кти (садовина́) — соковитий, зазвичай їстівний, плід дерева чи куща. Різновидом фруктів є також деякі ягоди. «Фруктом» зазвичай називають будь-який плід, що складається із м'якуша та насіння, який утворився із зав'язі квітки. На думку ботаніків, всі плоди з насінням — це фрукти. Фрукти є важливою складовою їжі людей та багатьох тварин.

- Щоб дізнатися, що покладемо до третього кошика відгадайте загадку

До мене з повагою ставляться всі, 
Хоч в лісі стою на одній я нозі. 
Як тільки до лісу грибник завітає –
То зразу поклоном мене привітає. 
(Гриб) 

( Вчитель прикріплює до кошика слово "Гриби"(Додаток 4).

- Хто може поділитися своїми знаннями про гриби.

Гриби дуже цікаві організми. Вони - не рослини і не тварини. Гриби становлять особливе царство живих організмів. Те, що ми називаємо грибом - це його плодове тіло. Сам гриб захований у грунті. Складається з тоненьких ниток - грибниці, яка іноді живе сотні років. Гриби проростають, коли багато тепла і вологи.

2. Гра "Хто уважний?"

Оленка зірвала з дуба кілька грушок. Одну грушку дала татові, одну мамі і по одній залишила для себе і молодшого братика. Скільки грушок зірвала Оленка? (Грушки на дубі не ростуть)

V. Письмо для себе

-Чи подобається вам осінь?

-Візьміть зошити для письма для себе, оберіть зручне місце в класі. Напишіть або намалюйте чим подобається чи не подобається вам пора року- осінь.

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

Додаток 4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.