Ранкова зустріч 1 клас Тема тижня "Мої друзі"

Опис документу:
Ранкові зустрічі налаштовують дітей на роботу. В даній розробці школярів підводять до теми дня "Як піклуватися про друзів - наших улюбленців". Діти із задоволенням беруть участь в обговоренні питань, розповідають про своїх улюбленців, грають, співають. Такі зустрічі покращують настрій, дають можливість малятам поділитися своїми мріями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч

«Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?»

Тема тижня «Мої друзі»

Звучить «Пісня про дружбу», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакова.

  1. Привітання з учнями:

  • Доброго ранку, діти!

  • Підніміть, будь ласка, руку ті, у кого гарний, веселий настрій. А тепер ті, у кого сумний настрій. А чи є у нас ті дітки, у кого сонний настрій?

  • Я сподіваюсь, що після нашої ранкової зустрічі в усіх дітей буде гарний настрій.

  • Давайте привітаємось з усіма своїми друзями. Повторюйте за мною кожен рядочок.

Доброго ранку, сонечко ясне!

Доброго ранку, небо й хмаринки!

Доброго ранку, квіти й травичка!

Доброго ранку, в річках водичка!

Доброго ранку, пташечки!

Доброго ранку, звірята!

Доброго ранку, мамо і тато!

  • Молодці, діти, з усіма привітались, нікого не забули!

  1. Новини класу.

Виступ ведучої новин.

  • Сьогодні ведучою новин буде Тетянка. Давайте пригадаємо як ми показуємо, коли ми згодні з відповіддю (пальчик вгору), коли не згодні (пальчик вниз). Послухаємо Тетянку.

  • Давайте подякуємо Тетянці оплесками. Молодці!

  1. Групове заняття.

а) Слухання аудиозапису звуків тваринок (котика, собаки)

Скажіть, звуки яких звіряток ви чули?

  • До нас сьогодні завітали гості. (іграшки котик Мурзик, собака Амур)

  • А які це тваринки: дикі чи домашні?

  • Чому їх називають домашніми?(Вони живуть у людей, які за ними доглядають)

  • Чому домашніх тварин називають друзями людей?(відповіді дітей)

  • Дуже добре!

б) Обмін інформацією.

В кого є вдома котик. Будь ласка згуртуйтеся навколо Мурзика. ( Перша група)

Друга група: у кого є собака (згуртуйтеся біля Амура).

Третя група: у кого інші тваринки, птахи, рибки (згуртуйтеся біля малюнка).

Четверта група: у кого немає взагалі нікого з тваринок згуртуйтеся біля мене (дати дітям хмаринку мрій).

  • Ви згуртувалися біля своїх улюблених тваринок.

  • А тепер подумайте, що ви цікавого можете розповісти про них, як ви за ними доглядаєте і розкажете усім.

  • А ви розкажете (4 група) про те, яку тваринку ви хотіли б мати, поділитеся про ваші мрії.

(Кожна група обговорюють та розповідають дітям про своїх улюбленців)

  • Молодці, діти!

  1. Сьогодні ми будемо розглядати тему «Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців.»

Я вам дякую всім за гарну роботу, а ви подякуйте один одному оплесками.

Діти співають «Пісню про дружбу».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн