Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Ранкова зустріч 1 клас "Хто такі друзі?"

НУШ

Для кого: 1 Клас

02.08.2020

384

13

0

Опис документу:
Нова українська школа. Ранкова зустріч 1 клас "Тема тижня "Мої друзі". Метою зустрічі є:створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ранкова зустріч

«Хто такі друзі?»

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.

Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=bE_S_w734Tc

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки - метелики до квіток настрою).

- З хорошим настроєм ми розпочнемо нашу зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

Клас у мене дружний є.

Він мене не підведе.

1.Вітання 

- Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів».

(діти разом промовляють вірш - вітання, виконують відповідні рухи)

Привітаймо Сонечко!

Здрастуй дороге!

Привітаймо Квіточку!

Хай вона росте!

Привітаймо Дощик!

Лийся мов з відра!

Привітаймо друзів всіх!

Зичимо добра!

(привітання один з одним)

2.Обмін інформацією.

- Сьогодні ми поговоримо з вами про дружбу та справжніх друзів.

Бесіда

- Розкажіть з ким ви дружите?

- З ким із друзів ви любите гратися на подвір’ї? Чому?

- Що ви можете сказати про свого друга? Який він?

Вправа «Мій друг» (назвати риси свого друга)

- Що означає дружити?

- До вашої уваги віршик.

«Що це значить — не дружити»

Що це значить — не дружити,

Жити так — одинаком?

Не дружити — це ходити

Не дверима, а вікном.

Це без друга, без подружки

На перерві у кутку

Розправлятись самотужки

З апельсином нашвидку.

Це дивитись, наче в книжку,

Набік з видом кам’яним,

А насправді тишком-нишком

Роздавати штурхани.

В школі вчитись й не дружити —

Це, повірте, все одно,

Що, заплющившись, сидіти

І дивитися кіно.

(Оксана Сенатович)

Вправа «Мікрофон»

-Діти, а серед нас є такі «одинаки»?

-Чи добре бути одинаком?

-Щоб ви порадили герою цього віршика?

-Пропоную подивитися мультик «Портфелик». Можливо в його поведінці хтось впізнає і себе? (перегляд мультфільму)

https://www.youtube.com/watch?v=xVPTaFzVwmg

- Яким треба бути, щоб мати багато друзів?

- Що означає бути добрим, щедрим та ввічливим?

3. Групове заняття. Гра «Дружні лабіринти»

Обмін інформацією.

. Чи сподобалося вам працювати з вашим другом?

4. Щоденні новини.

Розучування пісеньки «Дружать діти на Землі».

- На цьому тижні ми з вами вивчимо пісеньку про друзів. Подаруйте її своїм рідним.

https://www.youtube.com/watch?v=w_B1EZs6O64

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.