Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Ранкова зустріч 1 клас "«Чому тварин називають нашими друзями?»"

НУШ

Для кого: 1 Клас

02.08.2020

239

1

0

Опис документу:
Нова українська школа. Ранкова зустріч 1 клас "Тема тижня "Мої друзі". Метою зустрічі є:створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ранкова зустріч

«Чому тварин називають нашими друзями?»

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.

Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=TK1TwHvuZ6E

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

 1.Вітання у колі друзів

-Добрий день вам, діти!

- Добрий день.

- Добрий день вам, киці!

- Няв, няв, няв!

- Добрий день вам, мишки!

- Пі, пі, пі!

- Добрий день вам ….

(можна придумувати інші варіанти)

"Добра тварина"

Діти стають у коло та беруться за руки. Вчитель тихим голосом говорить: «Ми – одна велика добра тварина. Давайте послухаємо, як вона дихає!» Усі прислухаються до свого дихання, дихання сусідів. «А зараз послухаємо разом!»

Вдих – всі роблять крок вперед, видих – крок назад. «Так не тільки дихає тварина, так само рівно б’ється її велике добре серце». Стукіт – крок вперед, стукіт – крок назад і т.і.

 2.Обмін інформацією

- Коли ми переглянемо відео, то дізнаємося тему нашої зустрічі

https://www.youtube.com/watch?v=SRHorutq-wg

- Які тварини живуть у тебе вдома?
- Як ти за ними доглядаєш?

– Чи можна домашнього улюбленця назвати другом?

Вправа «Крісло автора». «Мій домашній улюбленець»

- Діти, вашим тваринам пощастило, бо вони мають таких дбайливих господарів. Однак багато тварин – безпритульні, вони голодні, не мають прихистку. Наголосіть учням на тому, що коли вони разом із батьками вирішать узяти в родину домашнього улюбленця, то найкраще, щоб ці тварини були з притулку. Так тварини стануть справжніми друзями родини.

Перегляд ролика «Притулок для тварин»

https://www.youtube.com/watch?v=jau3wtrPqUI

Обговорення

- Що вам сподобалося?Чому?

- Що не сподобалося? Чому?

3.Групове заняття.

Виготовлення орігамі «Песик»

https://www.youtube.com/watch?v=5VdgWZ5jYZY

Гра «Зоопарк» (слон-заєць-жираф). Діти знаходяться в колі. Вчитель - ведучий в центрі кола. Він вказує рукою на будь-яку дитину в колі. Ця дитина та її сусіди з правого і лівого боку (трійка дітей) мають утворити разом певну фігуру. Якщо ведучий скаже слово «слон», дитина, на яку вказали, показує хобот слона: витягує одну руку вперед, а другою обхоплює цю руку знизу і доторкається до свого носа. Сусіди тим часом показують вуха слона: повертаються до дитини, яка імітує хобот; широко розводять руки і вертикально утримують їх біля неї. Якщо ведучий каже слово «зайчик», учень в середині трійки складає руки, як складає лапки зайчик, а сусіди цього учня імітують вуха зайчика - приставляють по одній руці ззаду до голови дитини в середині трійки. Якщо ведучий скаже слово «жираф», учень в центрі витягує руки догори, імітуючи довгу шию жирафа, а сусіди там часом показують плямки, які є на тулубі «жирафа» - доторкаються до цієї дитини руками. На початках ведучим у грі є вчитель. Згодом, коли діти запам’ятають рухи, гру можна буде проводити в швидкому темпі. Ця гра на увагу, тому той, хто невірно показав елемент певної фігури тварини, стає ведучим. Гра повторюється.

Руханка « У жирафа»

https://www.youtube.com/watch?v=aUrx9VQLGUo

4.Щоденні новини

Рефлексія. Вправи «Мікрофон»

Діти по черзі беруть у руки мікрофон та висловлюють свої враження, почуття, емоції від прослуханого й побаченого впродовж зустрічі.

Пам᾽ятайте, що тварини часто рятують людям життя, допомагають нам у побуті (наприклад, собаки, коні), покращують наш настрій.

- Наостанок, давайте всі разом згадаємо пісеньку про дружбу.

https://www.youtube.com/watch?v=w_B1EZs6O64

Підсумок зустрічі

- Сподіваюся, що наша зустріч дала вам можливість ще більше пізнати і полюбити тварин, які є нашими друзями. І з цього приводу ми будемо щиро тішитися. Отож, гарного настрою вам на цілий день!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили